petak, 20.08.2004.

::vrućeeeeeeeeeeeeeeeee::

Vruće mi je! Danas sam bila na kupanju..morala sam se ustat rano zbog toga jer sam morala počupat dlake. Zašto se žene briju?! tj . čupaju dlake?1 Žena s ne velikim pretjerivanjem ima čak 5 mjesta na kojima bi mogla odstranjivat dlake..UŽAS!!! I to nije samo to nego farbanje, kvarcanje, umjetni nokti, šminkanje, da ne spominjem plastične operacije i druge p.čke mater.ne koje sve radimo da bi bile lijepše drugima i sebi. Kad sam bila mlađa (čitaj, tek ušla u pubertet) uvjek sam patila zašto su moje grudi tako male..bla bla.. Sad mi je drago da su takve kakve jesu..baš ih volim i MOJE SU to je najvažnije. Nikad ne bi otišla na operaciju samo zbog nekog hira..to je glupo..šta da smo svi isti?! Koji je smisao? Ja baš volim što sam drugačija i što nije sve savršeno ni na meni ni na drugima.. Uvijek mislim da čovjek treba iskoristiti ono najbolje iz sebe a ne patiti za nečim što mu fali! E! Uvjek sam mislila da će mi biti žao što sam niska (163) ali u biti je to ispalo dobro..lakše nađem dečka (he he he hhe he)!! A i kad pogledaš današnje manekenke koje hodaju pistama...fuj. Jel njima daju jest tamo? Izgledaju ko narkići..

A jesam danas raspoložena za kritiziranje.. Dragi me zvao malo prije. Kaže da mu nedostajem.. A jooooooooooj..kako sweet! Kad ćujem onaj njegov slatki mali glasić... a boooo ! Pusa svima kojima je vruće!

- 21:43 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>