Supermajka

Obožavam biti majka!
Muškarci su neodgojena djeca kojima treba sve pokazivati i objašnjavati.
Kamo se stavlja prljavi veš? Kako se treba ponašati u kupaonici ili kuhinji?
Čemu služi metla? Kako se drži krpa i u kom smjeru se briše?
Jadni oni, izgubljeni u svijetu čišćenja, pospremanja, slaganja ...
Zakazale mame ili ipak nezainteresiranost za život?
Pa eto, onda uskačem Ja, ja Supermajka koja sve zna,
pa mogu biti bolja od njih, makar u tome.
Ostale sposobnosti su ionako „muške“ pa bolje da se držim onoga što je „žensko“
da ne postanem slučajno „muško“.
Svi preci iz moje loze znali su da je žena za kuću, a muškarac za sve ostalo,
pa moram onda biti dobra u tome da ne ispadnem glupa zbog svojih nesigurnosti
i zato je najsigurnije sakriti se iza metle i krpe, to je moje područje, tu sam doktorirala,
pa mogu o tome pričati i biti jako pametna.
Kamo je nestala moja muška strana?
Ta sigurnost, poduzetnost, zainteresiranost?
Ženska strana ga tuče s metlom, kritizira ga i provocira na svakom koraku.
On je postao nesposoban, glup jer mu nisam dozvolila da bude svoj,
da ispolji svoje talente i svoje sposobnosti.
Moja ženska strana se poistovjetila s krpom, ona zna samo brisati,
to je njezina funkcija i zato muškarac blati kako bi se ona osjećala korisnom.
Ženo, dopusti ženi u sebi da bude bez straha svoja,
a muškarac će odjednom vidjeti i te mrvice koje će znati i počistiti!

Oznake: supermajka, ženska strana, muška strana

10.02.2018. u 10:00 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< veljača, 2018 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2018 (2)
Veljača 2018 (3)
Prosinac 2017 (1)
Studeni 2017 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

U prostranstvu svakakvih iskustava doživljaj osjećaja govori više od tisuću riječi.

Linkovi

www.atma.hr
http://www.bebamur.com

sretan