bbb-oriovac

srijeda, 24.05.2006.

KRENULI SMO JA I TIHO NA PUT OKO SVIJETA......

....U TRAKTORU JUBILARCU S NARAMKOM PAŠTETA.....


Danas smo Bebetto i Ja (Brx) išli u posjet mom ujaku u Podravinu (Čađavački Lug).
Smatrajući da bilo dobro spojiti ugodno s korisnim nazvao sam i naše prijatelje koji prebivaju u tom kraju - Čačinačke Alkose.Išli smo naime ujutro,što je za njih bilo nezgodno vrijeme,jer dečki rade.
Kec_18 nije mogao ništa obećati,ali sam mislio da ćemo ga zateći za vrijeme pauze,ništa od toga,dečko je ostao razočaran jer se nismo susreli ni na minutu,šteta.
Lujza je isto radio (u šumariji),ali se iskreno nadao da će ih zahvatiti kiša pa će ih pustiti kući,ništa od toga,šteta.
Bobika,s njim se nismo ni čuli,ali je Kec rekao da on isto radi prvu smjenu,šteta.

Dakle,gore smo došli u totalno krivo vrijeme,ali smo ipak odlučili otići u Čačince.
Poznavajući njih i njihovu tradiciju,odlučili smo potražiti njihov omiljen lokal DEF.I našli mi to,krasan velik kafić,dobra atmosfera,naručili piće,a onda ugodno iznenađenje.....
npr. kava s mlijekom i coca-cola = 10 kuna
pivo PAN,OŽUJSKO = 7 kuna

PREKRASNO....

DEČKI ZAVIDIMO VAM.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pošto nismo vidjeli nikog poznatog,na odlasku smo preko konobara ostavili poruku da su ih pozdravili dečki iz Oriovca,a on pita jel BBB-ORIOVAC!Ma da!!!!
Saznali smo još jednu jako zanimljivu stvar,a to je da naš i Vaš prijatelj Lujza do sada jako slabo i rijetko radio,ali je morao baš danas.

BRAVO,BRAVO!!!!
POZDRAV ČAČINAČKIM ALKOSIMA!!!!

- 16:01 - Komentari (8) - Isprintaj - #