bbb-oriovac

ponedjeljak, 21.11.2005.

LOŠA VIJEST !!!

Na žalost, imam loše vijesti u vezi ADSL. Danas sam se čuo sa dečkom iz T-coma zaduženim za prodaju i saznao da se u ovoj godini ne moramo nadati da nam super brzi internet stigne u Oriovac.To samo po sebi ne bi bilo tako strašno jer će brzo Nova godina,ali caka je u tome što mi on kaže da ne zna ni kada će sljedeće godine to biti.Smatra da je nagodinu sigurno,ali da ne zna kada!!! Dečko je super korektan,nije do njega,prvo riješavaju gradove,on samo prenosi dalje i tako to...e sada,mi smo poslali spisak od 19 ljudi koji su bili zainteresirani. Naknadno su mi se javili još neki koji nisu na spisku i sada bi trebalo podebljati broj ljudi. Recimo na nekih 30,a čak trebamo probati da dođemo do 50. Pa ćemo im ponovo poslati,odnjeti,dostavit,bilo šta,a zatim probati povući kakve veze i vezice (bez toga u ovoj državi ništa ne ide) da se konačno i mi riješimo ovih sranja od brzina 56,64 ili 128. Zato vas molim, ako niste bili na prvom spisku, da mi se javite. Možete na ovaj mail ovdje na stranici,možete ostavit podatke Matiji ili Marku u Amaretu,možete u komentarima (samo za one manje stidljive),možete mi reći na ulici. Potrebno je ime i prezime,adresa i broj fiksnog telefona.Oni koji su bili i na prvom spisku,ako znaju nekoga novog tko je zainteresiran,neka se jave. U biti svi bi trebali biti zainteresirani jer će za iste ili čak manje novce,dobiti brzine kakve sada možemo samo sanjati.Zato se nemojte ustručavati i čekati jer bez vas ovo ne možemo riješiti,a kada riješimo bit će to na dobrobit cijelog Oriovca i svih naših ljudi bez obzira na godine,klupsku pripadnost,društva kojima pripadaju,političku orijentiranost,težinu,visinu,ljepotu...U biti,javite se svi od 7 do 77 jer što smo brojniji,lakše ćemo "pobijediti" jednu korporaciju kao što je T-com. Pojedinačno očito nemamo šanse...jebi ga,kad mi volimo živjet u malom mjestu. Tako nam i treba...

Evo na kraju ova slika,da bar nešto bude lijepo u ovom postu!

Image Hosted by ImageShack.us

P.S. ponavljam Brxovo objašnjenje o ovome iz prvog posta o ADSL-u.

Evo primjera:

Mjesečno "trošite" 100 kn za internet s PDV-om (kao ja u početku) samo za pregledavanje nekih Vama zanimljivih sadržaja,blogova,tražite neke podatke za školu,skidate slikice,viceve,koju pjesmu i to je to.....cca.30 sati mjesečno....
....a MAX adsl Vam za te novce nudi:
- besplatan pristup internetu 0-24 sata
- slobodnu telefonsku liniju
- 512 MB downloada podataka i
prekrasnu brzinu od 384 kbit/s (download) te 64Kbit/s (upload).......
....a postoje još i super brze veze....
....i super veliki paketi od 5 Gb i više....
.....provjerite još kod Hoćemo MAX adsl i u Oriovcu

Dakle,budite i Vi dio super brze internet generacije,te im ovim pokažimo da se MAX adsl više neće koristiti samo u Zagrebu,Splitu,Osijeku ili Slavonskom Brodu.


Dragi oriovčani,javite nam se,te isti Vi zainteresirani ostavite dolje svoje komentare.

HVALA !!!!

- 15:30 - Komentari (5) - Isprintaj - #