Mobiteli
[ # ]



Image hosting by TinyPic



Promjenil sam toliko mobitela, da im vec niti neznam broj.Na godinu sam promjenil 2-3 modela obavezno, vidio sam neki model na netu ili na TV-u i moral sam ga kupit. Znam da sam prvi svoj mobitel kupil 1999. godine, Siemens S-10..."cigla" u odnosu na ove danasnje.Platil sam ga 2500 kuna, bil je među jeftinijim modelima tada na trzistu. Funkcije one osnovne, nista posebnog. Non stop sam visio na web stranicama proizvođaca i cekal novi model koji cu upecat. Sve je to onda bilo kod nas tek u usponu, malo je ljudi imalo mobitele. Glavna mi je fora bila slusati kako je neki tip baril zenske ovdje u Vz-u u jednom kaficu (nije bitno kojem). Kljucevi od auta i mobitel na stolu. Neke dvije klinke oko njega i objasnjava on na kojem principu radi mobitel.Izljev na izljevima, jos dan danas mi prolaze te "strucne" rijeci kroz glavu. Za njega se mobiteli povezuju s satelitima u niskim putanjama i na taj nacin mozes pricat s nekim. Yeah right, ali ajd nek....tip je baril. Nadam se da ga je neka od tih "klinki" posle lansirala u visoku putanju...hehehehe.
Govorim o svemu ovome zato jer sam danas po prvi put nakon dosta vremena otisao malo na stranice proizvođaca mobitela, cisto onako, da vidim sta ima i sta dolazi na trziste uskoro. Lijepi modeli, napredne funkcije...nice nice.Ali opet, ostal sam flegma. Vise me to ne zanima. Ostalo je to iza mene.Svaka cast onome ko moze dati oko 3000 kn za novi model Nokia-e,, ali ...no thanx.
Imam svoj Samsung, ali niti njega ne bi imao da mi nije polagano rikavao Ericsson.I zadovoljan sam s njime.Super mi je.Pola njegovih funkcija niti ne koristim, jer mi netrebaju. SMS, MMS, budilica i za razgovor i to je sve. Frend kupio neku Motorolu, cak usao u pretplatu, samo da ga ima. On je ostal zagrizen u to. Kupit ce drugi model, cim ga ispucaju na trziste. A sta ces, voli biti u trendu....hehehe
I da....izgubil sam 4kg, tako da sad jedva imam 80kg.Iznenadil sam se, pogotovo sto sam sad bio doma i nisam radio nista. Ali primjetil sam da jedem sve manje i manje. Uvijek sam znao pojesti sve u tanjuru, sada pojedem mozda pola. Neznam zasto!


Pozdrav svima

31.01.2006....18:21 [ Komentari (2) ] Isprintaj

<< Arhiva >>