Friends
[ # ]




Image hosting by TinyPic




O ovoj temi fakat nisam bil siguran dal da napisem nesto ili da samo sutim.Cesto puta se susrecemo s rijecju:"Prijatelj,prijateljica,frend...", a ponekad niti neznamo kaj to znaci.Svako definira taj pojam na svoj nacin.Pojedinac ce, kad upozna neku novu osobu, automatski ce ju stavit u kategoriju frenda, a da niti nezna zasto je to napravil, jer eto...to je cool.Na taj nacin ce imat masu frenda/ica, a da nezna niti tko su, sto su niti gdje su.Ali eto...to je cool kad ima 500 frendova/ica i u tel. imeniku mobitela lista pol sata da nađe neko ime.Svaka cast, skidam kapu. :-))
U mom mobitel imeniku nema 500 imena i nickova, kad bi se izbacili van neki brojevi, broj bi pal na 15-20 ljudi. Slaba i neznatna brojka u odnosu na onih 500.Mozda zato sto ja frendove rangiram drugacije i mozda sam hulja kaj se toga tice, jer nemam za frenda i frendicu svakog koga vidim na cesti. Mozda sam i gad kad me neka osoba nazove frendom, a on zapravo meni nije nikakav frend, vec eto samo poznanik s kojim me spojila sudbina, htio ja to ili ne. Ali me zato, hvala Bogu, zivot naucil da znam prepoznat prave frendove od onih "nebasfrendova". I inace sam osoba koja tesko pocne vjerovat nekom ( ne pitaj zasto). Zanimljivo je od svega toga, da ce moji frendovi (15-20 mrsave i jadne brojke) stati uz mene kad cu ih trebat, ici cemo van ili na kavu i bit ce nam super, provesti cemo dobro vrijeme i imat uvijek o necemo da razgovaramo i komentiramo.Pravi frend ti nece "zabit" noz u leđa i s osmjehom otici u suton ko u nekom western filmu. Neki to tesko shvacaju, pa ce im takve osobe i dalje biti frendovi.Cudan karakter.
Najbolji frend je definitivno osoba povlastenog statusa u meni.On zna sve o meni, moze mi reci sto god hoce, ali i od njega ocekujem da mi bez "dlake na jeziku" kaze sve sto misli o nekoj situaciji, makar to bilo crno i tesko prihvatljivo, njemu cu se prvo obratit, ali i priskocit u pomoc kad mu zatreba.
Najbolja frendica??? Mislim da ne jos, ali u mom zivotu ima jedna simpaticna osoba s kojom kad se druzim mi je super.Ona me naziva jako dobrim frendom, a i vec je pokazala u nekoliko navrata to. Bit ce mi to ako ce htjeti biti, ali u svemu tome, vrijeme ce odigrat kljucnu ulogu. Ono pokaze kakav je tko, jer nabolja frendica ima put do dubine duse i boli, strahova i nadanja, ali i ja cu zato stajat kraj nje kad ce me trebati, veselit se s njom, tugovati s njom i necu joj okrenut leđa. Ona ce se prepoznat u ovim tekstovima, mozda ce dobit neko drugo misljenje o meni ili o svemu, ali eto, tako je to. Mozda ce mi reci nesto o tome sto sam ovdje napisao, mozda ce sutjet i drzat to u sebi.Ali sam definitivno siguran da bi ju volio imat za najbolju frendicu.
Mozda sam neke stvari ovdje i krivo napisal, ali ovo sve pisem iz glave, i direktno ovdje.
Prijateljstvo je kao cvijet. Ako ga ne njegujes, ono uvene. S prijateljstvom je ista stvar. Prijatelji se ionako tesko nađu, a lako gube.


Pozdrav svima!







26.01.2006....10:06 [ Komentari (1) ] Isprintaj

<< Arhiva >>