Novi dan
[ # ]


Kazu ljudi ,koji me dobro poznaju ,da sam se promjenio.Preko noci sam postao nesto drugo.Danas sam o tome slusao opet.Znam da ljudi to govore i kad me nema u blizini, iza leđa.Valjda vide nesto sto ja ne vidim. Ja ionako i sam sebi nemogu dati puno odgovora.Istina je da mi je ponekad dosta svega i da hocu mir, ponekad mi se neke situacije oko mene cine bedaste, nerazumljive. Krecem od toga da sam ja bedast, pa nije valjda masa ljudi bedastija od mene. A mozda sam potonuo u dubinu svoje duse i nemogu naci izlaz van, ili mozda jednostavno, ne zelim vise izaci van.Samo znam, da su me pojedine osobe, a i situacije izbacile iz ravnoteze.Za ostatak sam si ja sam kriv, pa je ok da snosim posljedice toga. Na greskama se uci.

Pozdrav svima!



P.S.

Promjenil sam podlogu bloga.Ak je vec sve ostalo crno, nemora biti zato barem podloga.
Slika prikazuje izlazak Sunca i pocetak novog dana.

22.01.2006....18:43 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>