Winter break
[ # ]

Image hosting by TinyPic


Konacno i to.Nakon detaljne i duge konzultacije s samim sobom, odlucil sam:

1) Necu ocajavat, nema smisla.Vec sam davno rekao samom sebi da je to iza mene i nema povratka.
Dignuo sam glavu i krenuo dalje.Case closed!

2) Ovih dana necu radit nista :-))

3) Pocet cu citat knjigu koju sam kupio prosli tjedan.

4) Izlazit na kave i van kad god cu biti pozvan i kad god cu to htejti.

5) Otici do kuce.Nisam bio tamo od Rujna mjeseca :-((

6) Napravit nekoliko dobrih fotki krajolika gdje je kuca.Sad u zimi, priroda okolo je predivna.(Bit ce na blogu)

7) I ostat sretan, zadovoljan i s osmjehom na licu i tako ispunit zelju jedne meni jako,jako,jako,jako drage osobe, koja je nazalost daleko
od mene, ali opet tako blizu zahvaljujuci cudima tehnike. :-))))))))))))))))))))))))))))

15.01.2006....19:38 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>