ŽIVOT LJUDI NA PLANETI ZVIJEZDANOG SUSTAVA TAU CETI

06 studeni 2013

Image and video hosting by TinyPic

Od svih svjetova našeg zvijezdanog sustava koja su postali izolirani zbog sudjelovanja u Luciferovoj pobuni, ovaj planet je doživio povijesti najviše sličnu poput Zemlje.

Ovaj planet je poput Zemlje bio je zavedeni od strane njegovog nelojalnog Planetarnog Vladara u vezi Luciferove pobune. Planet je dobio svojeg Adama i Evu, ubrzo nakon što je Adam došao na Zemlju, i taj Sin se također ne drži, ostavlja sferu izoliranu, jer Rajski Sudbeni Sin nikada nije darovan njegovim smrtničkim rasama.
Bez obzira na sve te planetarne nedostatke vrlo superiorna civilizacije se razvija u izoliranom kontinentu veličine Australije. Ova nacija broji oko 140 milijuna ljudi Njegovi su ljudi mješovite rase, pretežno plave i žute, imaju nešto veći udio od ljubičaste tzv. bijele rase Zemlje. Ove različite rase još uvijek nisu u potpunosti uklopljene, ali oni se druže i druženje je vrlo prihvatljivo. Prosječna dužina života na ovom kontinentu je sada devedeset godina, petnaest posto više nego bilo koje druge osobe na planeti.

Industrijski mehanizam ove nacije uživa određenu veliku prednost a proizlazi iz jedinstvene topografije kontinenta. Visokim planinama, na kojem teške kiše padaju osam mjeseci u godini, nalaze se u samom središtu zemlje. Ovaj prirodni aranžman favorizira korištenje vodnih snaga i uvelike olakšava navodnjavanje više bezvodne zapadne četvrtine kontinenta.
Ovaj kontinentalni narod, u cjelini slijedi evolucijski trend na planetu: razvoj od plemenskih poglavica do pojave jakih vladara i kraljeva okupirani tisućama godina. Ti bezuvjetni vladari su uspjeli od strane mnogih različitih oblika vladanja – od neuspijele republike, komunalne države, i diktatora koji su došli i otišli sa beskrajnim bogatstvom. Taj rast se nastavio do prije petsto šezdeset godina kada je tijekom sazrijevanja političkog perioda, jedna od nacije imala moćnu diktatoru triumfimat koji je promjenio srca. Diktator se dobrovoljno odrekao vlasti pod uvjetom da se jedan od ostalih nižih vladara, od preostale dvoje, također napustiti njegovu diktaturu. Tako se suverenitet kontinenta nalazi u rukama jednog vladara. Jedinstvena država napredovala je pod jakim monarhističkim pravilom za više od sto godina, tijekom kojih se razvila majstorska povelja slobode.

Kasniji prijelaz iz monarhije u parlamentarni oblik vlasti je bio postupan, preostali kraljevi puke socijalne ili sentimentalne figure, konačno nestaju kada muškoj liniji ponestane naslijednika. Današnja republika postoji samo dvjesto sedamdeset godina, tijekom kojih je došlo kontinuirano napredovanje prema posljednjim kretanjima industrijske i političke sfere nakon što je napredovala u prošlom desetljeću tehnika i vlasti o tome kako se dogovarati.

POLITIČKA ORGANIZACIJA
Ovaj kontinentalni narod ima sada predstavnike vlade sa centralno smještenim nacionalnim kapitalom. Središnja država sastoji se od jake federacije sto relativno slobodnih država. Te države biraju svoje guvernere i zakonodavstva za deset godina, i nitko se ne kandidira za reizbor. Država suce imenuje životnim upraviteljima i potvrđuje ih u svojim zakonodavstvima, koja se sastoji od po jednog predstavnika za svaku stotinu tisuća građana. Postoji pet različitih vrsta gradske vlasti, ovisno o veličini grada, ali gradovima nije dozvoljeno da imaju više od milijun stanovnika. U cjelini, ti općinski uređeni programi su vrlo jednostavni, izravni i ekonomični. Nekoliko ureda gradske uprave sa entuzijazmom tražile najviše vrste građana za rad kod njih.
Savezna vlada obuhvaća tri koordinacije odjela: izvršnu, zakonodavnu i sudsku. Savezna izvršna vlast se bira svakih šest godina prema općem teritorijalnom pravu glasa. Oni nemaju pravo za ponovni izbor, osim na prijedlog najmanje sedamdeset pet država, njihovih zakonodavna tijela koji biraju guvernera, ali samo za jedan mandat. On se savjetuje u superkabinetu koji se sastoji od svih živih bivših glavnih rukovoditelja.

Zakonodavna podjela obuhvaća tri kuće:
1. Gornji dom se bira od industrijske, profesionalne, poljoprivredne, i druge skupine radnika, a glasanja su u skladu s gospodarskim funkcijama.

2. Donji dom se bira prema određenim organizacijama društva u prihvaćaju društvene, političke i filozofske grupe koji nisu uključeni u industriji ili zanimanjima. Svi građani u dobrom stanju sudjeluju u izboru za obje klase predstavnika, ali oni su različito grupirani, ovisno o tome je li se izbor odnosi na gornji ili donji dom.

3. Treći dom, dom starijih državnika, obuhvaća veterane građanskih usluga i uključuje brojne ugledne osobe koje imenuje izvršni direktor, regionalni rukovoditelji, predsjednik Vrhovnog suda, i predsjednik službenika bilo koje od ostalih zakonodavnih domova. Broj članova ove grupe je ograničena na sto, a njegovi članovi se biraju većinom mrđusobno od starijih državnika. Članstvo je za cijeli život, i kada se oslobodi radno mjesto, osoba koja dobije najveći broj glasačkih listića među popisom nominiranih je time ujedno izabrana. Opseg rada ovog tijela je isključivo savjetodavni, ali to je moćni regulator javnog mnijenja i snažno utječe na sve grane vlasti.
Jaki federalni upravni rad obavlja se na po deset regionalnih (subfederalalnih) vlasti, a svaki se sastoji od asocijacije od deset država. Spomenute regionalne podjele su u cijelosti sprovedene u izvršnim i upravnim organima, a nisu vlasništvo, zakonodavne ni sudske funkcije. Deset regionalnih rukovoditelja su osobni opunomoćenici saveznog izvršniog direktora, a njihov mandat traje istodobno s njegovim - šest godina. Savezni vrhovni sud odobrava imenovanja ovih deset regionalnih rukovoditelja, i dok oni ne mogu biti ponovno imenovani, odlaze u mirovinu, bivši izvršni automatski postaje suradnik i savjetnik za njegovog nasljednika. Inače, ovi regionalni šefovi biraju svoje kabinete upravnih službenika.

Ova nacija se odlučila na dva osnovna sudska sustava – na sudove i socioekonomske sudove. Sudovi obavljaju svoju djelatnost na sljedeće tri razine:

1. Manji općinski i mjesno nadležni sudovi, na čije se odluke može uložiti žalba na visokim državnim sudovima.

2. Vrhovnog suda, čije su odluke konačne u svim stvarima koje ne uključuju savezne vlade ili ugroženosti građanskih prava i sloboda. Regionalni rukovoditelji su ovlašteni donijeti na svakom slučaju jednu raspravu na savezni vrhovni sud.

3. Savezni vrhovni sud - visoki sud za rješavanje nacionalnih svađa i žalbenih slučajeva, suci dolaze iz državnih sudova. Ovaj vrhovni sud se sastoji od dvanaest muškaraca starijih od četrdeset i ispod sedamdeset pet godina starosti koji su služili dvije ili više godina na nekom državnom sudu, a koji su imenovani na tu visoku poziciju od glavnog izvršnog direktora s većinskim odobrenjem njegovog superkabineta i trećeg doma u zakonodavnoj skupštini. Sve odluke ovog vrhovnog pravosudnog tijela se donose sa najmanje dvije trećine glasova.

Socioekonomski sudovi djeluju u sljedeće tri odjela:

1. Roditeljski sudovi, povezani sa zakonodavnom i izvršnom podjelom domova i društvenog sustava.

2. Obrazovni sudovi - pravna tijela povezana s državnim i regionalnim školskim sustavom i povezani s izvršnom i zakonodavnom granom obrazovnih administrativnih mehanizama.
3. Industrijski sudovi – imaju nadležnosti i pune ovlasti za rješavanje svih ekonomskih nesporazuma.

Savezni vrhovni sud ne sudi na socioekonomskim slučajevima osim u slučaju da ga pokrene tri četvrtine glasova treće zakonodavne grane nacionalne vlade, doma starijih državnika. Inače, sve odluke od roditeljskih, obrazovnih i industrijskih visokih sudova su konačne.

OBITELJSKI ŽIVOT
Na ovom kontinentu je protiv zakona da dvije obitelji žive pod istim krovom. A budući da su grupe stanova zabranjene, većina oronulih vrsta zgrada su srušena. No, još uvijek nevjenčani žive u klubovima, hotelima, i drugim skupinama stanova. Najmanja dopuštena parcela doma mora osigurati pedeset tisuća četvornih metara zemljišta. Svo zemljište i druge imovine koja se koristi za kućne potrebe je oslobođena poreza i do deset puta minimalne vrijednosti dodjeljene parcele doma.

Kućni život tog naroda uvelike se poboljšao tijekom posljednjih stoljeća. Sudjelovanje roditelja, kako očeva i majki, na roditeljskim školskim kulturnim aktivnostima djeteta je obavezno. Čak i zemljoradnici koji borave u malim naseljima na zemlji provesti će vrijeme u dopisnom radu, idući u najbliže centre za usmene upute, jednom u deset dana - svaka dva tjedna, jer održavaju se pet dana tjedno.
Prosječan broj djece u svakoj obitelji je pet, i oni su pod punim nadzorom roditelja ili, u slučaju smrti jednog roditelja, kako su se prema tom skrbniku odredili roditeljski sudovi. Smatra se velikom časću za bilo koju obitelj kojoj će biti dodijeljeno skrbništvo nad potpunim siročetom. Konkurentski ispiti se održavaju između roditelja, i siroče je dodijeljen u dom onih koji pokazuju najbolje roditeljske kvalifikacije.

Ti ljudi smatraju da je kuća osnovna institucija njihove civilizacije. Očekuje se da najvrjedniji dio dječijeg obrazovanja, i osobni trening će biti osiguran od svojih roditelja i kod kuće, Očevi posvećuju gotovo isto toliko pozornosti dječijoj kulturi i obrazovanju kao što to čine majke.
Sva nastava o seksu provodi se u kući od strane roditelja ili skrbnika. Moralne upute nude nastavnici tijekom odmora u školi trgovine, ali ne toliko za vjeronauk, koji se smatra kao isključivom privilegijom roditelja. Rreligija se gleda kao na sastavni dio obiteljskog života. Isključivo vjerske nastave su dane javno samo u hramovima filozofije, ne kao isključivo religijske institucije kao na Zemlji, gdje su crkve razvijene među ovim narodom. U svojim filozofijama, religija nastoji da spoznaju Boga, a da se očituje ljubav prema bližnjima kroz uslugu za njih. Ali to nije tipičan religijski status drugih naroda na ovom planetu. Religija je tako u potpunosti obiteljska stvar među tim ljudima. Ne postoje javna mjesta posvećena isključivo za vjerska okupljanja. Politički, crkva i države, su u potpunosti odvojeni, ali je čudno preklapanje religije i filozofije.

Do prije osamdeset godina duhovni učitelji (usporedivi s svećenicima Zemlje), posjećuju svaku obitelji periodično i ispituju djecu i utvrđuju, dali su propisno upućeni od strane roditelja, bili su pod državnim nadzorom. Ovi duhovni savjetnici, i ispitivači su sada pod upravom novostvorenih Zaklada duhovnog napretka, institucije koje podržavaju dobrovoljne priloge. Možda se ova institucija ne može dalje razvijati tek nakon dolaska Rajskog Sudbenog Sina.

Djeca pravno podliježu njihovim roditeljima do petnaeste godine, kada se održava prva inicijacija u građansku odgovornosti. Nakon toga, svakih pet godina za pet uzastopnih razdoblja slične javne vježbe održavaju se za takve dobne skupine na kojim svoje obveze prema roditeljima se smanjuju, dok se povećeava nova građanske i društvene odgovornosti. Pravo glasa se dodjeljuje u dvadesetoj godini, pravo na sklapanje braka bez pristanka roditelja se ne dodjeljuje do dvadeset pet, a djeca moraju napustiti dom u navršenih trideset godina.
Zakoni braka i razvoda su jedinstvena u cijeloj naciji. Brak prije dvadesete dobne granice, civilnog dodjeljivanje prava glasa - nije dopušten. Dozvola za brak se dodijeljuje nakon godinu dana obavijesti o namjeri, a nakon što oboje, mladenka i mladoženja predstave uvjerenja koji pokazuju da su propisno upućeni u obiteljskim školama u svezi s obvezama iz bračnog života.

Propisi razvoda braka su ponešto labavi, ali uredbama o razdvajanju, koju izdaju obiteljski sudovi, ne mogu se rastati godinu dana nakon zabilježene prijave za to. Godina dana na ovom planetu je znatno duža nego na Zemlji. Bez obzira na njihov jednostavan zakon razvoda, sadašnji trend razvoda je samo jedna desetina od civiliziranih rasa ljudi na Zemlji.

OBRAZOVNI SUSTAV
Obrazovni sustav ove nacije je obvezni i obospolan u predfakultetskim školama koje učenik pohađa u dobi od pet do osamnaest godina. Te škole su znatno drugačija od onih na Zemlji. Nema učionice, samo jedan studij se slijediti u isto vrijeme, a nakon prve tri godine svi učenici postaju asistenti učitelja, podučavaju one ispod njih. Knjige se koriste samo kako bi osigurali informacije koje će pomoći u rješavanju problema koji se javljaju u školskim trgovinama i u farmama. Velik dio namještaja se koriste u kontinentu, te mnoge mehaničke konstrukcije - ovo je veliko doba izuma i mehanizacije - proizvedeni u tim trgovinama. U susjedni svakog dućana nalazi se i radi biblioteku u kojima učenik može konzultirati potrebnu literaturu. Poljoprivreda i hortikultura se također uči tijekom cijelog obrazovnog razdoblja na velikim poljoprivrednim gospodarstvima u susjedstvu svake lokalne škole
Maloumni su obrazovani samo u poljoprivredi i stočarstvu, te se obavezuju za život na posebnim skrbničkim kolonijama gdje su odvojeni po spolu radi sprječavanja roditeljstva, koji je uskraćen svim maloumnim. Ove restriktivne mjere su u pogonu od prije sto sedamdeset pet godina, a donesena od strane roditeljskih sudova.

Svatko uzima jedan mjesec odmora svake godine. Predfakultetske škole se provode devet mjeseci u godini od deset u godini. Odmor se provodi s roditeljima ili prijateljima u putovanju. Ova putovanja su dio obrazovnog programa za odrasle i nastavljaju se tijekom cijelog života, a sredstva za takve troškove se akumuliraju istim metodama kao i ona zaposlenih za starosna osiguranja.
Jedna četvrtina školskog vremena posvećena je igranju – natjecateljskoj atletiki - učenici napreduju u tim natjecanjima iz lokalne, preko državne i regionalne, i na nacionalnom ispitivanjima vještine i snage. Isto tako, govornička i glazbena natjecanja, kao i one u znanosti i filozofiji, zaokupljaju pozornost učenika iz nižih društvenih odjeljaka u do natjecanja za nacionalne počasti.

Škola Vlade je replika nacionalne vlade sa svoje tri povezane grane, i nastavnom osoblju koje funkcionira kao treće ili savjetodavne zakonske podjele. Glavni objekt obrazovanja na ovom kontinentu je da učini svakog učenika samohranim građaninom.

Svako dijete koje je diplomirao na predfakultetskom školskom sustavu sa osamnaest godina je vješt majstor. Tada počinje proučavanje knjiga i usvajanje posebnih znanja, bilo u školama ili u fakultetima za odrasle. Kada briljantan učenik dovrši svoje djelo prije roka, njemu je odobrena nagrada vremena i sredstava kojima može izvršiti neki svoj najdraži projekt, realizira svoje ideje. Cijeli obrazovni sustav je osmišljen kako bi adekvatno trenirao pojedinca.

INDUSTRIJSKA ORGANIZACIJA
Industrijski situacija ovoga naroda je daleko od njihovih ideala, kapital i rad još uvijek imaju svoje brige, ali oboje postaju prilagođeni planu iskrene suradnje. Na ovom jedinstvenom kontinentu radnici sve više postaju dioničari u svim industrijskim odnosima, svaki inteligentan radnik polako postaje mali kapitalist.

Društveni antagonizmi se gube, i dobra volja brzo raste. Nema ozbiljnih ekonomskih problema koji su se pojavili od ukidanja robovlasništva (više od stotinu osamdeset godina), budući da je ova prilagodba izvršena postupnim oslobađanjem robova od dva posto svake godine. One robove koji su zadovoljavajuće prošli mentalna, moralna i fizička ispitivanja, su dobili državljanstvo. Mnogi od ovih naprednih robova su bili ratni zarobljenici ili djeca tih zarobljenika. Prije stotrideset godina deportirali su posljednji od svojih inferiornih robova, a još nedavno su se po upućenom zadataku smanjivao broj njihovih degeneriranih i nepravilanih klasa.
Ti ljudi nedavno su razvili nove tehnike za prilagodbu industrijskih nesporazuma i za korekciju ekonomskih zloporaba koje označavaju poboljšanje u odnosu na starije metode rješavanja takvih problema. Nasilje je zabranjene kao postupak u prilagođavanju bilo osobnih ili industrijskih razlika. Plaće, dobiti i drugih ekonomski problemi nisu strogo regulirani, ali su općenito pod kontrolom industrijskih zakonodavnih tijela, a svi nesporazumi koji nastanu iz industrije su prošli na stranu industrijskih sudova.

Industrijski sudovi su stari samo sto godina, ali vrlo uspješno funkcioniraju. Najnoviji razvoj predviđa da industrijski sudovi priznaju pravnu naknadu pada u tri divizije:
1. Pravne kamatne stope u uloženi kapital.

2. Razumna plaća za vještine zaposlenih u industrijskim operacijama.

3. Poštene i pravične plaće za rad.

Ti prvi uvjeti moraju biti ispunjeni u skladu s ugovorom, odnosno u licu smanjena dobiti moraju dijeliti srazmerno u prelaznim smanjenjima. I nakon toga sve zarade veće od ovih fiksnih troškova smatrat će se kao dividenda i moraju biti ravnomjerno raspodijeljene na sve tri divizije: kapitala, sposobnosti i rada.

Svakih deset godina regionalni rukovoditelji prilagođavaju i dekretom ozakonjuje iznos dnevnih sati rada. Industrija sada posluje pet dana tjedno, radeći četiri i igrajući jedan. Ti ljudi rade šest sati svaki radni dan i, kao što studenti uče, devet mjeseci u godini od deset mjeseci. Vrijeme za odmor obično provode u putovanju, novim metodama prijevoza koji su nedavno razvijene. Cijela nacija je putovanje pogurala. Klima pogoduje putovanjima oko osam mjeseci u godini, a to čini većinu njihove mogućnosti.
Prije dvije stotine sedamdeset godina profit je bio motiv posve dominantan u industriji, ali danas je to vrlo brzo prevaziđeno zbog drugih i viših pokretačkih snaga. Natjecanje je jako na ovom kontinentu, ali mnogo je preneseno iz industrije na igru, vještinama, znanstvenim dostignućima, i intelektualnim postignućima. To je najaktivnije u socijalnim i vladinim službama. Među tim ljudima javnih službi brzo postaje glavni cilj ambicija. Najbogatiji čovjek na kontinentu radi šest sati dnevno u uredu njegove tvornice i onda ubrzava preko lokalne podružnice škole državništva, traži da se kvalificira za javne usluge.

Rad postaje sve više cijenjen na ovom kontinentu, i svi radno sposobni građani više od osamnaest posto rade bilo kod kuće ili na farmama, u nekim priznatim industrijama, na javnim radovima, gdje su privremeno nezaposleni apsorbirani, ili pak u zboru obveznog rada u rudnicima.

Ovi ljudi također su na početku poticati novi oblik društvenog gađenje - gađenje i za nerad i prijenos bogatstva. Polako, ali sigurno osvajaju oni svoje strojeve. Nakon što su se, također, borili za političke slobode i naknadno za ekonomske slobode. Sada oni ulaze u vrijeme uživanje i osim toga, oni počinju cijeniti svoje dobro zarađeno slobodno vrijeme, što može biti posvećeno povećanju samoostvarenja.

STAROSNO OSIGURANJE
Ova nacija je stvorila određen napor i osigurala dostojanstven život u starosti. Vladin osiguravajući sustav je jamstvo sigurnosti u starosti. Ovaj narod osigurava svakom djetetu obrazovanje i svakom čovjeku posao, dakle, može se uspješno provesti takvo osiguranja za zaštitu nemoćnih i starijih.

Među tim narodom sve osobe se moraju povući iz radnih obaveza sa navršenih šezdeset-pet godina osim ako osiguraju dozvole povjerenika radnog stanja koji im daje pravo da ostanu na poslu do dobi od sedamdeset godina. Ovo ograničenje dobi ne primjenjuje se na državne službenike ili filozofe. Fizički hendikepirana osoba ili trajni invalidi mogu biti postavljeni na listu umirovljenika u svako doba po nalogu suda a to potpisuje mirovinski povjerenik regionalne vlade.
Sredstava za starosne mirovine su izvedena iz četiri izvora:

1. Jednodnevna zarada svakog mjeseca je mobilizirana u saveznu vladu za tu svrhu, a to radi svatko u zemlji.

2. Ostavština - mnogi bogati građani ostavljaju sredstava za ovu namjenu.

3. Zarada od obveznog rada u državnim rudnicima. Nakon služenja vojnog roka radnici sredstva uzdržavanja staviljaju na stranu za svoje umirovljeničke doprinose, sav višak profita za svoj rad je uključeni u ovaj mirovinski fond.

4. Prihodi od prirodnih resursa. Sva prirodna bogatstva na kontinentu održavaju se kao društveno vlasništvo od strane savezne vlade, a prihod od toga se koristi za socijalne svrhe, kao što su prevencija bolesti, obrazovanje genija, te troškove posebno obećavajućih pojedinaca u državnim školama. Jedna polovica prihoda od prirodnih resursa ide u fond za starosnu mirovinu.
Iako državni i regionalni mirovinski fondovi imaju mnoge oblike zaštitnih osiguranja, starosnim mirovinama isključivo upravlja savezna vlada kroz deset regionalnih odjela.

Ovi državni fondovi su odavno pod poštenom upravom. Uz izdaju i ubojstvo, najteže kazne koje izriču sudovi su djela na izdaji povjerenja javnosti. Socijalna i politička nevjera se sada gleda kao najgnusniji od svih zločina.

OPOREZIVANJE

Savezna vlada je paternalistička samo u upravi starosne mirovine i njegovanje genija i kreativne originalnosti; državne vlade se malo više bave građaninima pojedincima, a lokalne vlasti su puno više očinske ili socijalne. Grad (ili neka jedinici) odnosi se s takvim pitanjima kao što su zdravlje, sanitarije, građevinski propisi, uljepšavanje, opskrba vodom, rasvjeta, grijanje, rekreacija, glazbu i komunikacija.

U svim industrijama prva je pozornost data na zdravlje; određene faze fizičkog blagostanja se smatraju industrijskim i društvenim povlasticama, Individualni i obiteljski zdravstveni problemi su pitanja koja su samo osobni. U medicini, kao i u svim drugim čisto osobnim stvarima, to je sve plan vlade da se suzdrže od uplitanja.
Gradovi nemaju moć oporezivanja, niti oni mogu ići u dug. Oni dobivaju po glavi naknade iz državne riznice i moraju dopuniti proračun, kao prihod od zarade svojih društvenih poduzeća i od licenciranje različitih komercijalnih aktivnosti.

Zbog brze gradnje objekata, čine se da se praktički uvelike prošire granice grada, pod općinskim kontrolom. Gradske vatrogasne postrojbe su financirane od strane protupožarnih osiguranja i zaklada, a sve zgrade, u gradu ili zemlji, su vatrootporne više od sto četrdeset pet godina.

Ne postoje općinski imenovani mirovni službenici, policijske snage su održavane od strane državne vlade. U ovaj odjel su zaposleni gotovo u cijelosti nevjenčanii muškarci između dvadeset pet i pedeset godina. Većina država nameće vrlo težak porez neženjama, koji se vraća na sve ljude koji se pridruže državnoj policiji. U prosjeku državne policijske snage sada imaju samo jednu desetinu veličine od prije sto dvadeset godina.

Postoji malo ili nimalo ujednačenost između shema oporezivanja između relativno slobodnih i suverenih država. Ekonomski i drugi uvjeti uvelike se razlikuju u različitim dijelovima kontinenta. Svaka država ima deset temeljnih ustavnih odredaba koje se ne mogu mijenjati, osim uz pristanak saveznog vrhovnog suda, a jedan od tih članaka sprječava ubiranje poreza za više od jedan posto na vrijednosti bilo koje imovine u jednoj godini. Domaćinstvo, bilo u gradu ili na zemlji, biće izuzeto.

Savezna vlada ne može ići u dug, a potreban je pozitivan referendum od tri četvrtine građana prije nego što bilo koja država može posuditi, osim za potrebe rata. Budući da se Savezna vlada ne može zaduživati, u slučaju rata Nacionalno vijeće obrane je ovlašteno za procjenu stanja novca, kao i potrebe za muškarcima i materijalima. Ali ne može dug vraćati za više od dvadeset pet godina.

Prihodi za potporu savezne vlade proizlazie iz ovih pet izvora:

1. Uvoznih dažbina. Sav uvoz podliježe tarifi dizajniranim kako bi zaštitili standard življenja na ovom kontinentu, što je daleko iznad bilo koje druge nacije na planeti. Ove tarife su postavljena po najvišem industrijskom sudu nakon što su oba doma industrijskog kongresa ratificirala preporuke izvršnog direktora ekonomskih poslova, kojeg su zajednički imenovala ta dva zakonodavnih tijela. Gornji industrijski Dom je izabran od strane radne snage, manja po kapitalu.

2. Autorske naknade. Savezna vlada potiče izume i originalna ostvarenja u deset regionalnih laboratorija, pružanje pomoći svih vrsta genijima - umjetnicima, autorima, i znanstvenicima - i zaštite njihovih patenata. Zauzvrat Vlada preuzima jednu polovica dobiti ostvarenu od svih takvih izuma i kreacija, da li se odnose na strojeve, knjige, umjetnost, biljke, ili životinje.

3. Porez na nasljedstvo. Savezna vlada završila je nametanje poreza na nasljedstvo od jednog do pedeset posto, ovisno o veličini nekretnine, kao i na druge uvjete.

4. Vojne opreme. Vlada zarađuje znatan iznos od iznajmljivanja vojne i pomorske opreme za komercijalnu i rekreacijsku uporabu.

5. Prirodni resursi. Prihodi od prirodnih resursa, kada nisu u potpunosti potrebni za određene svrhe, određene u povelji savezne državnosti, su pretvoreni u državne riznice.

Federalna sredstava, osim ratnih sredstava, koje ocjenjuje Nacionalno vijeća obrane, su nastale u gornjem zakonodavnom domu, s kojim je suglasan i donji domu, a koje je odobrio glavni izvršni direktor, te konačno potvrđena od strane komisije sto saveznog proračuna. Članovi ove komisije su nominirani od strane države i guvernera a biraju ih zakonodavna tijela države da služe dvadeset četiri godine, četvrtina se bira svakih šest godina. Svakih šest godina ovo tijelo, od sa tri četvrtinskim glasovanjem, bira jednog od svojih članova kao glavnog, i on time postaje direktor-kontrolor savezne riznice.

POSEBNE ŠKOLE
Pored obaveznog osnovnog obrazovanja program koji se proteže u dobi od pet do osamnaest godine života, održavaju se posebne škole kako slijedi:

1. Državne škole. Ove škole su podjeljene na tri klase: nacionalne, regionalne i državne. Javne službe nacije su grupirane u četiri grupe. Prva grupa javnog dobra odnosi se prvenstveno na državne uprave, a sve dužnosti ove skupine moraju biti diplomirane osobe na regionalnoj i nacionalnoj školi državništva. Pojedinci mogu prihvatiti političke, izborne ili imenovane dužnosti u drugoj ligi nakon prelasks iz bilo koje od deset područnih škola državništva, a njihova briga je odgovornost u regionalnoj upravi i državnoj vladi. Odjel tri uključuje državne odgovornosti, i takvi su samo službenici koji moraju imati stanje državničkog stupnja. Četvrta i posljednja podjela dužnosti ne mora imati stupanj državništva, kao što su uredi koji su cijelosti imenovani. Oni predstavljaju manje pozicije asistenata, secretara i tehničkog osoblja koje je odbijeno funkcioniranje u raznim učenim profesijama u državnim administrativnim kapacitetima.
Sudije manjih i državnih sudova drže stupnjeve iz državne škole u državništvu. Sucima nadležnih sudova društvenih, obrazovnih i industrijskih pitanja drže stupnjeve područnih škola. Savezni suci saveznog vrhovnog suda moraju imati stupnjeve iz svih tih škola državništva.

2. Škole filozofije. Ove škole su povezane s hramovima filozofije i više ili manje povezane s religijom kao javnom funkcijom.

3. Institucije znanosti. Ove tehničke škole su koordinirane s industrijom a ne s obrazovnim sustavom te su se organizirale u petnaest odjeljaka.

4. Škole za stručno usavršavanje. Ove posebne institucije pružaju tehničku obuku za razne učeničke profesije, ima ih dvanaest vrsta.

5. Vojne i pomorske škole. U neposrednoj blizini nacionalnog sjedišta i na dvadeset pet obalnih vojnih centara održavaju se institucije posvećene vojnoj obukci građana dobrovoljaca od osamnaest do trideset godina starosti. Pristanak roditelja je potreban prije dvadeset pete u cilju da se dobije ulaz u tim školama.

PLAN OPĆEG PRAVA GLASA
Iako su kandidati za sve javne urede ograničeni na diplomante državne, regionalne ili federalne škole državništva, progresivni vođe ovog naroda su otkrili ozbiljnu slabost u svojem planu općeg prava glasa i prije stodvadeset godina napravili su ustavnu odredbu za modificiranu shemu glasovanja koja obuhvaća sljedeće značajke:
1. Svaki muškarac i žena sa dvadeset i više godina ima jedan glas. Nakon ostvarenja tog doba, svi građani moraju prihvatiti članstvo u dvije glasačke skupine: Oni će se pridružiti prvoj skupini u skladu s njihovim gospodarskim funkcijama - industrijske, stručne, poljoprivrednih, ili trgovine. U drugu skupinu će ući po njihovim političkim, filozofskim, i socijalnim sklonostima. Svi radnici tako pripadaju nekoj skupini ekonomske franšize, a obrtništva, kao neekonomske udruge, su regulirani u nacionalnoj vladi sa svojom trostrukom podjelom ovlasti. Upis u ove grupe ne mogu se mijenjati dvanaest godina.
2. Nakon nominacija od strane državnih upravitelja ili rukovoditelja regionalnih, ili mandata regionalnog Vrhovnog vijeća, osobe koje su pružile veliku uslugu društvu, ili koje su pokazale izvanrednu mudrost u državnoj službi, mogu imati dodatne glasove. Oni se dodjeljuju na ne češće od svakih pet godina, i da ne prijeđu devet takvih super glasova. Maksimalno pravo glasa bilo kojeg višestrukog birača je deset. Znanstvenici, izumitelji, učitelji, filozofi i duhovni vođe također se na taj način prepoznaju i počašćeni su sa uvećanom političkom moći. Ove napredne građanske povlastice su dodijeljene od strane države i vrhovnih regionalnih vijeća. Kako se stupnjevi dodjeljuju posebnim fakultetima, primatelji su ponosni da mogu priložiti simbole takvih građanskih priznanja, zajedno sa svojim ostalim stupnjevima, na svoje popise osobnih dostignuća.
3. Svi pojedinci osuđeni na obvezni rad u rudnicima i sve državne službenike podržane od strane poreznih fondova su, za vrijeme tih službi, obespravljeni. To se ne odnosi na starije osobe koje mogu biti umirovljeni u šezdeset petoj godini.
4. Postoji pet ograničenja o pravu glasa kao odrazu plaćanja prosječnog godišnjeg poreza za svako pola desetljećno razdoblje. Velikim poreznim obveznicima su dopušteni dodatni glasove do pet. Ovo odobrenje je neovisno od svih drugih priznanja, ali ni u kojem slučaju ne može bilo kojoj osobi dati više od deset glasačkih listića.
5. U vrijeme kada je ovaj porezni plan usvojen, teritorijalni način glasovanja je bio napušten u korist gospodarskog i funkcionalnog sustava. Svi građani sada glasuju kao pripadnici industrijske, društvene ili stručne grupe, bez obzira na njihovo prebivalište. Tako se biračko tijelo sastoji od očvrsnutih, jedinstvenih, inteligentnih skupina koje biraju samo svoje najbolje članove na položaje odgovornih vladinih povjerenika. Postoji jedna iznimka za ovu shemu funkcionalnih skupina ili prava glasa: izbori za saveznog glavnog izvršnog direktora svakih šest godina sprovodi se širokim narodnim glasovanjem, a ne modelom građana sa više od jednim glasom.
Tako, osim u izboru glavnog izvršnog direktora, pravo glasa ostvaruju ekonomske, stručne, intelektualne i društvene skupine građanstva. Idealno stanje je organske povezanosti, a svaka slobodna i inteligentna skupina građana predstavlja vitalni dio funkcioniranja organa unutar većeg državnog organizma.

Škole državništva imaju moć da pokrenu postupak u državnim sudovima u potrazi prema disfunkcionalnim bilo kakvih neispravnih, besposlenih, ravnodušnih, ili kriminalnih pojedinca. Ti ljudi prepoznaju da, kad je pedeset posto nacije lošije ili neispravano, a posjeduju glasački listić, kao nacija su osuđeni na propast. Oni vjeruju da dominacija osrednjosti navodi u propast bilo koje nacije. Glasovanje je obvezno, teške kazne koja se ocjenjuje protiv svih koji ne glasuju.

POSTUPANJE SA KRIMINALOM
Metode postupanja prema ljudima koji se bave kriminalom, ili su u ludilu i degeneraciji, za te ljude je neki način ugodan, ali će se, bez sumnje, drugima pokazati šokantnim, kao i za većinu žitelja Zemlje. Obični kriminalci i defektni ljudi su smješteni, po pola, u različitim samohranim poljoprivrednim kolonijama. Veći kriminalci i neizlječivo ludi su osuđeni na smrt od strane sudova u plinskim komorama. Brojni zločini osim ubojstva, uključujući i izdaju državnog povjerenja, također nose smrtnu kaznu. Provođenje pravde je sigurno i brzo.
Ti ljudi prolaze iz negativnog u pozitivno razdoblje prava. Nedavno su otišli toliko daleko da pokušavaju u prevenciji kriminala kazniti one za koje se vjeruje da su potencijalni ubojice, zločinci i glavni za nerede u službi pritvornih u kolonijama. Ako se takav osuđenik kasnije pokaže da je postao normalan, on može ili biti uvjetno pušten ili mu mogu biti oproštene kazne. Stopa ubojstava na ovom kontinentu je samo jedan posto kakva je među drugim narodima na tom planetu.
Napori da se spriječi razvoj kriminalaca i defektnih su počeli prije više od stotinu sedamdeset godina i već su dali zadovoljavajuće rezultate. Ne postoje zatvori ili bolnice za lude. Jedan od razloga, je postojanje samo oko deset posto takvih skupina, kao što se nalaze na Zemlji.

VOJNA SPREMNOST
Studenti koji su diplomirali savezne vojne škole mogu biti postavljeni kao "čuvari civilizacije" u sedam redova, u skladu sa sposobnostima i iskustvom, od strane predsjednika Nacionalnog vijeća obrane. Ovo vijeće se sastoji od dvadeset pet članova, koje imenuju najviši očevi, obrazovnih i industrijskih sudova, potvrđuje i savezni vrhovni sud. Predsjednik preuzima predsjedanje po službenoj dužnosti poslove načelnika stožera za vojno koordiniranje. Takvi članovi služe do sedamdeset godina starosti.

Tečajevi se provode kao specijalistički službenici u dužini od četiri godine i uvijek u korelaciji sa majstorstvom nekog zvanja ili struke. Vojna obuka nikad se ne daje bez te povezane industrijskog, znanstvenog, ili stručnog školovanja. Kada je završio vojnu obuku, pojedinac dobiva, u vrijeme njegove četiri godine, naravno, jednu polovicu obrazovanja u bilo kojoj od posebnih škola, gdje su također tečajevi četiri godine u dužinu. Na taj način stvaranjem stručnih vojnih klasa su izbjegnuta davanja za uzdržavanjem velikog broja ljudi, dok osiguravaju u prvoj polovici školovanja tehničku ili stručnu obuku.

Vojna služba tijekom mirnodopskog razdoblja je čisto volonterska, sa elementima u svim granama usluga. Traje četiri godine, tijekom kojih svaki čovjek teži neke posebnim specijalističkom studiju pored majstorstva vojne taktike. Trening u glazbi je jedan od glavnih potraga središnjih vojnih škola i u dvadeset pet trening kampova distribuiranih oko periferije kontinenta. Tijekom razdoblja industrijske malaksalosti tisuće nezaposlenih automatski se koristi u izgradnji vojne obrane kontinenta na kopnu i moru i u zraku.
Iako su ti ljudi vodili snažan rat od osnivanja u obrani od najezde okolnih neprijateljskih naroda, može se smatrati da oni nisu u više od sto godina zaposlili svoje vojne resurse u ofenzivnom ratu. Oni su postali civilizirani do te točke gdje snažno mogu braniti civilizaciju a da ne podlegnu napasti iskorišćavanju svojih ovlasti u ratnoj agresiji. Nije bilo građanskih ratova od uspostave ujedinjene kontinentalne države, ali tijekom posljednja dva stoljeća ovi ljudi su pozvani da sudjeluju u devet žestokih obrambenih sukoba, od kojih su tri bila protiv moćne konfederacije svjetskih sila. Iako ovaj narod održava adekvatnu obranu protiv napada neprijateljskih susjeda, on posvećuje daleko više pozornosti na treningu državnika, znanstvenika i filozofa.

Kada su u miru sa svijetom, svi mobilni obrambeni mehanizmi u potpunosti su zaposleni u trgovini, komercijalno i rekreacijski. Kada je proglašen rat, cijela nacija je mobilizirana. Tijekom razdoblja neprijateljstava vojne plaće dobivaju se u svim industrijama, a šefovi svih vojnih odjela postataju članovi kabineta izvršnog direktora.

DRUGI NARODI
Iako su društva i vlade ovih jedinstvenih ljudi u mnogočemu superiorniji od naroda na Zemlji, trebalo bi biti navedeno da se na drugim kontinentima (postoji ih jedanaest na ovom planetu), su izrazito inferiorni u odnosu na naprednije narodi Zemlje.
Upravo sada ova nadmoćna vlada planira uspostaviti veleposlanike za odnose s inferiornim narodima, i po prvi put veliki vjerski vođa se pojavio a koji zagovara slanje misionara tim okolnim narodima. U tome će napraviti grešku, kao što su i mnogi drugi napravili, kad su nastojali na silu nametnuti svoju superiornu kulturu i religiju drugim rasama. Prekrasna stvar se može učiniti na ovom svijetu, jer je to kontinentalni narod napredne kulture samo da bi doveli najbolje ljude iz susjednih naroda, a zatim, nakon što ih educiraju, pošalju natrag kao izaslanike kulture svojoj zaostaloj braći. Naravno, ukoliko Sudbeni Sin uskoro dođe u ovaj napredni narod, velike stvari brzo bi se moglo dogoditi na ovom svijetu.

Ovoj uvodnoj priči o poslovima susjednog planeta je napravljena sa posebnom namjerom unapređenja civilizacije i proširenja državnog razvoja na Zemlji. Mnogo više bi se moglo pripovijedati što bi bez sumnje izazvalo smutnju i interes žitelja Zemlje, ali ovo razotkrivanje pokriva granice dopustivog mandata.

Žitelji Zemlje trebaju, međutim, uzeti u obzir da naša sestrinska planeta u sustavnoj obitelji nije imala koristi od misije darivanja Rajskih Sinova. Niti su razni narodi Zemlje krenuli kao međusobno nesrazmjerne kulture kao što razdvaja kontinentalni narod od svojih bližnjih planetarnih naroda.

Izlijevanje Duha Istine pruža duhovni temelj za realizaciju velikih postignuća u interesu ljudske rase darivanog svijeta. Zemlja je, dakle, daleko bolje pripremljena za više neposredno ostvarenje planetarne vlade sa svojim zakonima, mehanizmima, simbolima, konvencijama. A jezik - koji bi mogao pridonijeti tako snažno uspostavi svjetskog mira po zakonu i može dovesti do svitanje stvarne dobi duhovnih težnji, i takvo doba je na planetarnom pragu s utopijskim svjetlom života.

NAUČNE SPOZNAJE ASTRONOMA SA ZEMLJE O SUSTAVI TAU CETI
Image and video hosting by TinyPic
Međunarodna skupina znanstvenika pod vodstvom Mikko Toumi, sa Sveučilišta u Hertfordshireu , najavili su moguće otkriće pet planeta oko zvijezda Tau Ceti ( HD 10700 ili Gliese 71 ) . Ovo je 19. najbliži zvjezdani sustav Zemlji, udaljen 12 svjetlosnih godina. Nakon Alpha Centauri A i B je sljedeća najbliža zvijezda popunt Sunca i povijesno interesira astrobiologe , uključujući SETI grupu. Od pet mogućih planeta, dvije najdalji, Tau Ceti E i F , su potencijalno naseljive.
Tau Ceti E i F imaju respektivno minimalne mase 4.3 i 6.6 mase Zemlje. One su oboje superzemlje sa orbitom unutar nastanjive zone njihove matične zvijezde. Astronomi nemaju informacija o njihovoj veličini, tako da nije moguće reći, dali su stjenovite, vodene, plinovite ili čak konbinirane sa biljnim i životinjskim svijetom. Međutim, ako pretpostavimo da su napravljeni od miksa vode, stijena, njihov radijus po astronomima bi moglo biti bliže od 1,8 i 2,3 Zemaljskog radiusa.
Planet Tau Ceti e
Image and video hosting by TinyPic
Planet Tau Ceti e kruži u blizini unutarnjeg ruba nastanjive zone . Ona prima oko 60 % više svjetlosti od Zemlje od svojeg Sunca što ga čini toplim planetom i vjerojatno samo naseljiv samo jednostavnim termofilnim životom . Njegova srednja globalna temperatura površine mora biti blizu 70 ° C uz pretpostavku da ima atmosferu sličnu zemaljskoj atmosferi . Međutim , vjerojatno je da ovakvi planeti imaju gušće i toplije atmosfere i Tau Ceti e bi mogao imati atmosferu poput zemaljske. Astronomi bez ikakvog znanja o toj atmosferi nisu u mogućnosti reći dali je blaga ili topla planeta podnošljiva za jednostavne ili više oblike života. Tau Ceti e ima indeks sličnosti sa Zemljom 0,77.
Planet Tau Ceti f
Planet Tau Ceti f kruži u blizini vanjskog ruba nastanjive zone . Ona prima samo oko 27% svjetlost Zemlje od Sunca što ga čini hladnim planetom sa vjerojatno naseljiv za jednostavne tipove života . Njegova srednja globalna temperatura površine mora biti blizu -40 ° C uz pretpostavku da ima sličnu zemaljsku atmosferu. Međutim, vjerojatno je da na Tau Ceti f, također dominira jaki efekt staklenika, što ga čini još prihvatljivijim složenom životu, koji zahtijeva temperature od 0 ° C do 50 ° C. Astronomi bez ikakvog znanja o toj atmosferi nisu u mogućnosti reći kakve su mogućnosti opstanka složenog života na toj planeti. Tau Ceti f ima indeks sličnosti sa Zemljom 0,71.
Oba Tau Ceti E i F su vrlo zanimljive planete, kandidati za istraživanje astrobiologije koje treba biti potvrđena od strane više mjerenja . Ni još stane na Zemlji kao razlika temelji se na malom informacijama koje imamo od njih . Teško je reći koji je bolji za život u ovom trenutku bez više informacija o njihovom sastavu rasutih i strukture atmosfere . Postoji jedna stvar koju možemo biti sigurni od sada . Tau Ceti je sada najbliži i najsličniji zvjezdani sustav našeg Sunčevog sustava sa potencijalnim kandidatima naseljivih egzoplaneta koji je istisnuo po tome zvjezdani sustav Gliese 581.
Image and video hosting by TinyPic

Oznake: zvijezde

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.