Design: *Maria.* ^^ Pikčrs: *Google.*
< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Smile!



retaja



Free Site Counters


-istina.moj je blog
-ja san zaista covjek
-ja letin u slobodno vrime
-ja san sanjar
-ja iman moci
-necu ti rec kako se zovu xd
-ja ne virujen u best frendove
-aj biliv in lov
-ja san hipnotiziran o jea

Image Hosted by ImageShack.us


-ja san prazan list.potpuno cist.
-aj stil tink aj em paranoid
-ponekad san samo ljuta
-"kolumbo,jeben te radoznala."
-cudna,vrlo cudna
-bi afrejd,veri afrejd

Image Hosted by ImageShack.us


-slusan
-rock
-metal
-i ono sta se nade
-rekli bi da volin samo balade
-ma daj mi nesto veselo,brate

Image Hosted by ImageShack.us


-Nisu mi podigli spomenik i ime će mi biti uskoro zaboravljeno,
ali sam volio nekog svim svojim srcem i dušom,
a to je meni oduvijek bilo dovoljno

Image Hosted by ImageShack.us


-Da Bog postoji na crkvama ne bi bilo gromobrana!

Image Hosted by ImageShack.us


Uvijek volimo ono
što nikada nismo
našli ili smo možda
jednom izgubili zauvijek

Image Hosted by ImageShack.us


Nitko ne mora ići nikamo.
Svi smo već tamo, kad bismo to barem znali.
Kad bih barem znao tko sam zapravo,
prestao bih se ponašati kao onaj za koga se smatram,
a kad bih se prestao ponašati kao onaj za koga se smatram,
znao bih tko sam

Image Hosted by ImageShack.us


Samo onaj tko je mnogo plakao može cijeniti život sa svim njegovim ljepotama i slatko se smijati. Lako je plakati, teško je smijati se.

Image Hosted by ImageShack.us


I ništa nam srca neće ganut,
duše bit će smirene posvema,
tko izgori taj ne može planut,
tko ljubljaše taj ljubavi nema.

Image Hosted by ImageShack.us


Neko ružno sanja
nekom su košmar svitanja..

(u pravilno tužnom tonalitetu,
poprima prave obrise stvarnosti)

Image Hosted by ImageShack.us


Ne budeš li svoju mudrost gradio na nečemu drugom,
a ne samo na godinama
nećeš se razlikovati od tisuća staraca
dubina uprljanih od lukavstava i
lopovluka.


Image Hosted by ImageShack.us


kada bi ljudi znali kakav je za mene napor bio zivjeti
oprostili bi mi svo zlo koje sam im pocinio
i svako dobro koje sam im propustio uciniti

Image Hosted by ImageShack.us


Trebalo bi ubijati proslost sa svakim danom sto se ugasi.
Izbrisati je, da ne boli.
Lakse bi se podnosio dan sto traje,
ne bi se mjerio onim sto vise ne postoji.
Ovako se mjesaju utvare i zivot,
pa nema ni cistog sjecanja ni cistog zivot


Image Hosted by ImageShack.us


what do you do, when the only one
who can make you stop crying...
is the one who made you cry????

Image Hosted by ImageShack.us


Vidiš?
Godine nas obrade različito...
Nekom postane važno s kim će leći,
a nekom s kim će se probuditi?
Žalim, stara...
Nadam se da smo se
ove noći zauvek mimoišli?

Image Hosted by ImageShack.us


Ljudi će svašta raditi, bez obzira kako apsurdno to bilo,
samo da bi izbjegli suočavanje sa svojom vlastitom dušom.
Vježbat će jogu i sve njene vježbe,
izložit će se strogoj dijeti,
napamet će naučiti teozofiju ili
će mehanički ponavljati... mistične tekstove
iz literature širom svijeta - sve to zato
što se ne mogu pomiriti sa sobom
i nemaju ni najmanje vjere
da bi iz njih samih moglo nastati nešto korisno.

Image Hosted by ImageShack.us


nedjelja, 18.01.2009.

Sanjao sam nocas da te nemam, Da lezim budan na postelji od snijega...I tiho, tiho, Neka druga zena Moje ime doziva kroz noc...

sanjala san nocas da ga nema
da ga nema vise s menon
i upoznala san druge koji su mu bili dosadni
nisan mogla biti dugo s njima
sanjala san nocas da me privario
i da sam na kraju ipak htjela biti s njim
povrjedio me ali ja san ga htjela nazad
zasto????
jel to ima veze s ljubavi??
ili je to jer su mi ovi ostali bili dosadni???
opet...
kako mi on nije bio dosadan
a s njin sam skoro 2 godine
i kako svaki put kad san s njim nikad mi nije dosadno
a s ovim sam bila jedan put i dosadno mi je
jeli to ta ljubav??
zasto mi je s njima bilo dosadno???
a uvik san mislila da su zanimljivi???
kakve to veze ima s njim?
ili je to ljubav???
ja neznan....


Dragi Boze
molim te cuvaj moju babu
ne daj joj da jos ode
jer ja sam jos mlada i zelim da ona bude na vaznim dogadajima u mom zivotu jer ona je ta koja me smatrala zrelom za svoje godina JEDINA ona ii nikad mi nije davala one savjete koje svaki dan cujen,sta ce did bez nje?
ne daj joj da ode,molim te...radi svih njenih unuka,radi svega,ne nisan ovaj put bila kad je ona u bolnici,nemogu ju gledat na aparatima,ne mogu,bila san prosli put kad je bila u bolnici i jednostavno je ne mogu gledat,ja je cekam kad ce doci kuci,kad cu je nac na njenom kaucu i kad ce me pitat kako san i pitat ocu il kekisa ili vode jer ona ne kupuje sok,samo to cekan i ne korite me jer je ne iden posjetit jer ja ju cekan...
znan da ima najgori oblik secera i Boze znan da je bila puno puta u bolnici ali svaki put je izasla kad bi joj bilo bolje,znan da je nije slomilo to sto su joj otpilali obe noge u manje od godine dana,znan da gubi vid,ali molim te ne daj da ode...ipak ona je onaj borac...znan da 28 godina nositi u sebi secernu bolest nije lako...al nikad se nije pridala,zasto bi sad???dopusti da ju i ovi najmladi unuci upoznaju...
molim te Boze...daj da ju docekam...
jer je i danas nalazim razlog za osmjeh...nemoj mi to uzeti...

- 13:25 - Komentari - Print - ???


nedjelja, 11.01.2009.

Zar sreća tako boli… Zar ljubav nije za vijek, Časna riječ..

Usnuo sam san da razgovaram s Bogom

"Dakle, ti bi zelio razgovarati samnom?" rece Bog.

"Ako imas vremena." rekoh.

Bog se nasmjesi.

"Moje je vrjeme vjecnost.
Sto si me kanio pitati?"

"Sto te najvise iznenadjuje kod ljudi?"

Bog odgovori:

"Sto im je djetinjstvo dosadno.
Zure da odrastu
a potom bi zeljeli ponovo biti djeca."

Sto trose zdravlje da bi stekli novac,
pa potom trose novac da bi vratili zdravlje.

Sto razmisljaju tjeskobno o buducnosti,
zaborvljajuci sadasnjost.
Na taj nacin ne zive ni u sadasnjosti ni u buducnosti.

Sto zive kao da nikada nece umrijeti,
a onda umiru kao da nikada nisu zivjeli.."

Bog me primi za ruku,
ostadosmo na trenutak u tisini.

Tada upitah:

"Kao roditelj,
koje bi zivotne pouke volio da tvoja djeca nauce?"

Osmjehujuci se, Bog odgovori:

"Da nauce da nikoga nemogu prisiliti, da ih voli.
Mogu samo voljeti.

Da nauce da nije najvrjednije ono sto posjeduju.
Nego tko su u svom zivotu.

Da nauce kako se nije dobro usporedjivati sa drugima.

Da nauce kako nije bogat onaj covjek koji najvise ima.
Nego onaj kome najmanje treba.

Da nauce kako je dovoljno samo nekoliko sekundi
da se duboko povrjedi voljeno bice,
a potom su potrebne godine da se izljeci.

Da nauce oprastati tako da sami oprastaju.

Da spoznaju kako postoje osobe koje ih njezno vole,
ali to neznaju izreci ili pokazati.

Da nauce da se novcem moze kupiti sve.Osim srece.

Da nauce da dvije osobe mogu promatreti istu stvar,
a vidjeti je razlicito.

Da nauce da je onaj pravi prijatelj koji zna sve o njima,
a ipak ih voli.

Da nauce kako nije uvjek dovoljno da im drugi oproste,
moraju i sami sebi oprastati."

Ljudi ce zaboraviti sto si rekao.
Ljudi ce zaboraviti sto si ucinio.
Ali nikada nece zaboraviti kakve si osjecaje u njima probudio

Mislim na tebe....

- 20:50 - Komentari - Print - ???


utorak, 06.01.2009.

"On je kao neki sitni derivat tuge, naizgled bezopasan, kao gorki badem cijankalija. Neke je ljude nekada davno rastuzivalo sto sto konji umiru stojecki, a mene rastuzuje sto kaktusi klonu poput djecaka u onoj Goetheovoj pjesmi. Ta stvar i nije tako vazna, osim kao upozorenje da se u zivotu treba cuvati detalja. I niceg drugog."

Miljenko Jergovic

- 22:45 - Komentari - Print - ???


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.