Opasna životinja, a zapravo...

19.09.2006., utorak

Hodnik, optimizam i sve te takve stvari koje nam život znače

Bok! Evo mene nakon kraće (ili malo duže) pauze opet k vama. Došla sam da vam napišem pokoju rečenicu i da vas sve lagano pozdravim!

Otkako sjedim s Marđž sve je zanimljivije i zabavnije. Recimo, pri takvim osobama ni šetanje za vrijeme sata nije tako loše... Heh! Npr., ako vas prof. iz psihologije izbaci sa sata baš onda kada je u školi fotograf i kada je u toj čudesnoj građevini opća strka i kaos, onda možete, recimo, sklopiti nova poznanstva ili razgovarati s nekime koga inače ne biste ni pogledali. A tako vam je to. Čak ni mala lagana prehladica nije umanjila čar ovog dana. Danas sam iznimno optimistična i pomalo luckasta. A kaj ćeš...

Što se tiče moga malenoga... Ne znam, postoji maleni nesporazum koji... A šta ja znam. Malo me krivo shvatio. Dobro, priznajem, možda sam MALO pretjerala, ali ipak nije trebao tako reagirati. Unatoč tomu što me to lako može izbaciti iz takta, vjerujem u brzo i efikasno rješenje tog nesporazuma. Nadam se da će taj trenutak brzo doći!

Paolica također pokazuje sve više karaktera i zubiju :)= heh!
Uglavnom, puno ju pozdravljam. I nju i Marđž! Volim vas, cure! :)=

Pouka današnjeg dana je jednostavna: OPTIMIZAM, DOBRO DRUŠTVO I PUUUUNO SMIJEHA i ništa neće poći po zlu!

Pusa svima! :)=

Kissam sve prijatelje i poznanike koji mi puno znače; one bliske i manje bliske, one kojima sve govorim i one s kojima se samo zezam i ludo zabavljam... Bez vas život ne bi bio isti!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.