Opasna životinja, a zapravo...

13.08.2006., nedjelja

May the Dutch be with me (kako reče M.)

Evo me ponovo... Još sam u glupom raspoloženju što se tiče Nizozemaca. Šteta što nismo pitale za broj, adresu, e-mail, BILO ŠTO!!! Neopisiva šteta. I zbog toga ih vjerojatno više nikada nećemo vidjeti. Ali dobro, što je tu je. Evo nečega što nema veze s njima (Nizozemcima) ali se vrlo lako može odnositi na nekakav sličan događaj:

Pojavio se niotkud,
Zavrtio je cijeli moj svijet.
Što se dogodilo, više sama ne znam.
Potpuni lom, preokret...

Kiša pada i spustila se noć.
Provodimo skupa jedinu večer,
I smirujem se, ne želim mu reći;
Topim se kao šećer!

S njim vrijeme brzo prođe
A sati tako malo traju.
Od poljupca za rastanak
Ostala je praznina u mom zagrljaju.

I da me sretne danas
Sigurno me prepoznao ne bi.
Iz daljine čujem njegov glas,
Šapuće: Nosim te u sebi...


Uglavnom, mislim da se bliži trenutak kad će se moja mala svinjica NAPOKON vratiti u kišni i truli Zagreb. E i bliži mu se rođendan, dakako. :(=
A ja sam bez ideje. Zapravo, imam nekoliko stvari na umu, ali NIŠTA ORIGINALNO! Dobro, imam još vremena do 29.8.

Dakle, prekjučer smo Marđž i ja bile vani sa Švabom. Naravno, padala je ova tupava kiša i zbog tog smo 3 i pol sata sjedili na suhom i žderali sladoled. Na kraju dana, Marđž je zaključila da joj se Švabo više ne sviđa i da joj je pomalo dosadan. Ajoj... Marđž, Marđž! Zato vjerojatno više nećemo ići van s njim, ni kolektivno ni pojedinačno. Između ostalog, razgovarali smo s FATALNOM GOSPOĐICOM M. i dogovorile se da s njom idemo na tekmu DINAMO-MEĐIMURJE, sljedeću subotu. I ništa se drugo nije dogodilo. Gubim dane zatvorena u sobi i dosađujem se, u pravom smislu te riječi.


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Nizozmac... Pljunuti! :)=

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.