Opasna životinja, a zapravo...

10.08.2006., četvrtak

Cuga je zakon! :)=

Malo sam tužna ovih dana. Ne znam zašto. Zapravo znam zašto ali mi je teško priznati koji su to razlozi...
U ponedjeljak smo M. i ja izašle van same. Malo smo se skitale po Tkalči i na kraju sjele u Srebrenkov kafić, on nam je dofurao 2 Žuje, ja sam se malo pripila i tako. Otišle smo sjesti na GAY-KLUPICU preku puta hotela Dubrovnik i tamo smo čekale da nas netko pokupi... :)=
Pa nismo mislile da će nas stvarno pokupit!!!
I tako su nam nakon nekog vremena prišla 2 tipa, pitali su nas možemo li ih fotkat. M je ustala i fotkala ih.Nakon toga sam JA započela razgovor i dalje je sve bilo jednostavno SAVRŠENO!!
Bili su strašno simpatični, pričljivi i raspoloženi. Rekli su nam da dolaze iz Nizozemske i da putuju po ovom dijelu Europe autom. Jedan se zvao nešto na R, stvarno se ne sjećam, a drugi se zvao Emil. Provele smo s njima prekrasna 2 sata šetajući po Gornjem gradu i uživajući u razgovoru, a onda je došao trenutak za rastanak. Mi, glupače, nismo ih čak ni fotkale, tražile e-mail ili bilo kakav drugi kontakt. I sad nam je strašno žao zbog toga. Ja se osobno grozno osjećam jer je jedan od njih neopisivo ličio na mog boga, Haydena...

Jučer smo se skupile ponovno. No, ovaj put su nam se pridružile Marđž i Paola. i upoznale smo nekog Švabu i nekog sotonista (iju...) ali nije to to. Ona dvojica ne idu iz glave, bili su simpatičniji od bilo kojih turista na svijetu. I imali su samo 20 godina...
Osim svega toga sam JOŠ UVIJEK opsjednuta Haydenom... Ne znam što mi je. To je opsjednutost u pravom smislu te riječi i ne znam kada će proći. Bilo kako bilo, sviđa mi se...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.