Obrana od Mračnih Sila

24.06.2006., subota

Zadnji sat Obrane od Mračnih Sila....

Evo zavrsila je jos jedna godina u Hogwartsu (najboljem mjestu na svijetu rekli bi neki), pa naravno i predavanja iz Obrane od Crne Magija. Nadam se da ste puno toga naucili i da će Vam znanje koje sam, barem pokusao prenjeti pomoći u shavačanju i obrani od Mračnih sila i spasiti mnoge živote, ne samo Vaš nego i živote ljudi do kojim Vam je stalo koje volite i kojima se divite... jer su kad kad oni važniji od Vašeg samog. Mračna su vremena pred nama, svaka pomoć Vaših bližnjih bit če dragocijena. Držite se zajedno, jer imate samo jedne druge. A na kraju krajeva nema močnije čarolije koja če Vas zaštititi od Mračnih stvorenja, Smrtonoša, pa i od samog Lorda Voldemorta, od ljubavi same. Jedan je mudar čovjek jednom rekao i umiranje je lakše u ljubavi. A na kraju - dobro uvijek pobjeđuje... u to ime nazdravljam. Doviđenja, možda ne skorog, jer je možda prokletstvo predmeta Obrane od Mračnih Sila zahvatilo i mene, kao i mnoge prije mene... RemusaLupina, Moodya, Quirrella, pa na kraju i samog Severusa... mnoge od njih nikad vise necemo vidjeti, a možda jednog dana kad se vratite ponovno u Hogwarts i sjednete za stol vašeg doma, za profesorskim stolom ugledate i mene... možda... o i da, zaboravih klasicnu profesorsku želju učenicima, dobro se provedite na praznicima. (ako je to uopče moguće)

Svi smo mi ukleti, prokletstvom života.

Dubok naklon, Godrick Blackwood, prof. ooms,

- 20:33 - Komentari (57) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sve o mračnim silama i kako se od njih obraniti...

Moj fan blog...

Linkovi

Čemu sve to pitate se?

Recimo da mislim da sam bivši Smrtonoša po imenu Blackwood koji ima želju staviti na papir sve svoje znanje iz mračnih sila... i kako se od njih obraniti... jer mu je dosadno u životu...

Cilj bloga je opisati svih 76 magija, čarolija, kletvi, uroka, protuuroka, napitaka, naprava... koji se koriste protiv mračnih sila u HP svijetu... Zahvalan sam što sam dobio asistenticu koja će poso ubrzati jer ima iznenađujuće znanje.... ako tko još ima želju (u što sumnjam, jer osoba mora barem dva put pročitati sve HP knjige imat smisla za logičko zaključivanje ili čak primamo ljude koji smatraju da su završili svih 7 godina u Hogwartsu s najvišim ocjenama u OČI-ma iz svih predmeta, te im je glavana ambicija postati Auror ... postoje i takvi, čuo sam.) može se slobodno javiti... tko zna možda objavim nakraju i neslužbeni vodič kroz obranu od crne magije...