Obrana od Mračnih Sila

30.05.2006., utorak

Priori Incantantem

Jedna od najneistraženijih i najmističnijih čarolija veze. Dugo se smatralo da ona projecira posljednju čaroliju dvaju čarobnjaka koji ostvare vezu, kasnije se odabir projeciranja čarolija smanjilo samo na neoprostive kletve, a onda se izbor projeciranja čarolija sveo samo na projeciranje žrtva Avade Kadevre. Kasnije se istraživanjem zaključilo da je puno dublja i močnija.... te po zapovjedi Albusa Percivala Wulfrica Briana Dumbledora tada vrhovnog vještca Čarosudnog zbora, izbacuje se iz večina knjiga, vjerojatno zbog njene neistražene moći, ali i činjenice da če zasigurno odigrati veliku ulogu u konačnom obračunu Gospodara Tame i Harrya James Pottera, što je bio samo još jedan razlog izbacivanja ove čarolije iz nastavnog programa Hogwartsa (ali i ostalih škola čarobnjaštva i vještičarija) i večina knjiga. To je Čarolija pojave, odnosno izvodi se neovisno o volji čarobnjaka (u rijetkim slučajevima ovisi o volji, kad se namjerno pokušava ostvarit), uspostavlja se između dva čarobnjaka u tijeku njihovog duela. Ostvaruje se veoma rijetko, pa nema točnih informacija kako se uspostavlja ili koji su glavni razlozi uspostave ove čarolije veze. Osnovni princip uspostave ove čarolije je da dva čarobnjaka izvedu bilo koju borebenu čaroliju ili kletvu jedan na drugome u isto vrijeme i u istoj ravnini tako da se one „sudare“. Dvije čarolije ili kletve se spoje u jednu liniju koja spaja vrške njihovih štapića. Dok se na spojnom mjestu dviju čarolija ili kletvi pojavi blistajuči „čvor“ tj. veza. Smatra se da ta dva čarobnjaka moraju biti povezana u svojim životima nekim emotivnim događajem ili šokom, koji između ta dva čarobnjaka stvara neku vrst emocionalnog ponora, koji u krajnjoj liniji izaziva bijes ili mržnju u kojem su oni ujedinjeni putem veze. Uz vezu se pojavljuje i dva polja koja se stvaraju oko pojedinog čarobnjaka. Ta polja prema mnogim imaju dvostruku svrhu. Prva im je da spriječe upletanje drugih čarobnjaka u održavanje veze između dva čarobnjaka, jer je ona veoma osobna čarolija, a druga je podosta komplicirana i nedovoljno razjašnjena. No unutar tog polja su često viđene duše umrlih osoba, koje je ubio jedan ili oba čarobnjka. Pa se smatra da su ta polja zapravo „otvori“ prema „onom“ svijetu koji djeluju tako da propuštaju samo one duše koje se tiču života ta dva čarobnjaka (odnosno oni ljudi-duše koji su stradali od njihovih štapića). Veza se može naravno prekinuti, tako da jedan od dva čarobnjaka, naglo povuče štapić iz ravnine u kojoj se nalazi veza, no to naravno uzrokuje teške fizičke i psihičke ozljede, jer je veza i psihičke i fizičke prirode. No takva akcija če spasit život oba čarobnjaka. Drugi ishod veze je smrt jednog od čarobnjaka, tako da jedan od njih svojim psihičkom i fizičkom snagom natjera „čvor“ da putem linije veze dotakne vršak štapića drugog čarobnjaka. Obično takav ishod završava smrču čarobnjaka kod kojeg je „Čvor“ dotaknuo vršak štapića. Odnosno polje koje se stvorilo oko tog čarobnjaka se uruši na njega i trenutačno ga prenese na „onaj“ svijet. U Odjelu tajni u Ministarstvu Magije postoji uzorak tog polja, koje je razapeto u velikom luku. Tamo prvotno služi u svrhu istraživanja onostranog i same čarolije veze. Pa čak se vrši i neka vrsta komunikacije sa mrtvima. Koja je naravno na nivou istraživanja, a ima dodirne točke sa crnom magijom. Prolazak kroz to polje rezultira trenutačnom smrću, odnosno prelazak na onaj svijet, bez mogučnosti povrataka u ovaj svijet. Pa polje funkcionira kao polupropusna membrana – možeš uči, ali ne možeš izači. Samo funkcioniranje polje je takvo da sama opna polja razgradi materijalno tijelo, a u onaj svijet samo primi čistu dušu – sistem sita. Zabilježeni su smrtni slučajevi i prilikom istraživanja i prilikom raznih „tajnih akcija“, jednu takvu uključuje i smrt Sirius Blacka, poznatog masovnog ubojice i jedinog čarobnjaka koji je pobjego iz Azkabana, nije dočekao svoju šansu kako bi osporio optužnicu Ministarstva.
- 08:08 - Komentari (23) - Isprintaj - #

25.05.2006., četvrtak

Horkruxi


Horkruks spada među izrazito crnu magiju, a definiramo ga kao predmet ili živo biće u kojemu je pohranjen fragment duše čarobnjaka koji ga je prvotno izradio. Čarobnjaku, barem donekle osigurava neke vidove besmrtnosti. Pa je izrada horkruksa jedini način kakve takve pobjede nad smrću. Rijetki su slučajevi da čarobnjak izradi svoj Horkruks iz više razloga. Prvi je njegova izrada. Naime ukoliko čarobnjak želi izraditi svoj horkruks, mora najprije pdjeliti svoju dušu, a to je izrazito mračan proces. Naravno jedan od načina je ubojstvo ljudskog bića, jer ništa tako ne ostavlja dubok trag na ljudskoj duši kao ubojstvo. Ubojstvo radi jednu vrstu reza na duši, tj. pdjeli je na dva djela. Tada jedan dio treba „otkinuti“ posebnim vještinama koje zahtjevaju veliku koncentraciju, pribranost i izvrsno poznavanje oklumencije. Otkinuti dio duše se sprema u horkruks posebnim vještinama. Sam Horkruks može biti bilo koji neživi predmet ili živo biće, no čarobnjaci koji imaju vlastite horkrukse obično su za to biće ili predmet sentimentalno ili na neki drugi način vezani, što naravno nije pravilo u izradi samog Horkruksa. Drugi razlog zašto se čarobnjaci rijetko odlučuju za takvo što je život nakon izrade Horkruksa. Neki ga smatraju jednostavno prokletnim iz jednostavnog razloga, naime kada jednu dušu podjelimo na dva jednaka dijela, jedan dio spremamo u Horkruks, a drugi dio ostaje u nama, tj. u čarobnjaku prilikom djelenja duše uvjek mora ostati jedan dio duše, a ukoliko se uništi čarobnjak koji ima Horkruks on zapravo ne umire, već postoji kao utvara (refleksija ostataka prvotne duše), koja treba pronaći svoj horkruks (odnosno svoj drugi dio duše), te uz pomoć drugog čarobnjaka povratiti svoje tijelo (jer sam nije u stanju, iz razloga što je bestjelesna utvara i svaka fizičaka akcija joj je strana). Što čarobnjak radi više horkruksa to je i fizički ružnija, jer znamo da se duševno stanje reflektira na psihičko.

Prikaz djeljenja duše i smanjivanja dobra u osobi

Prvobitna duša (crni mag)
Dobro-4 Zlo-20

-djeljenje- prvobitne duše / 2
(1. Horkruks)
Dobro-2 Zlo-10
(Osakaćena duša u tjelu maga)
Dobro-2 Zlo-10

-djeljenje- Osakaćena duše u tjelu maga / 2
(2. Horkruks)
Dobro-1 Zlo-5
(Osakaćena duša u tjelu maga)
Dobro-1 Zlo-5


I tako sve dok ne nestane dobra, te se javlja pojam Apsolutnog zla, odnosno dominacije zla u duši

Obično se radi pripravak koji uključuje mješanje ostataka čarobnjaka koji je napravio horkruks (organska masa po obliku slična malom djetetu, koja je negdje na pola puta između materijalnog i nematerijalnog), kosti oca tog čarobnjaka, krv nepriatelja (osobu koju najviše prezire), ruku čarobnjaka koji mu pomaže u vračanju tjela (sluga). Ali i stvari kao što su kamen mudraca. No teoretski što se više horkruksa napravi, to osoba više gubi dobrote u sebi, zapravo se u procesu djeljenja duše (velik broj ubojstva), otklanja sve više dobrote iz prvotne duše i ostaje čisto zlo. Naravno što imate više horkruksa to je mogučnost da ih netko sve uništi manja ili drugiim rječima životni vjek Vam je dulji. Pa zaključujemo da sve dok postoji Vaš horkruks, postoji i vaša ideja o besmrtnosti, odnosno ukoliko unište vaše tjelo i dio duše u njemu uvjek se možete vratiti po svoj horkruks, odnosno svoj dio duše i ponovno ga ugraditi u svoje tjelo. Sam Horkruks je obično dobro zaštićen i u smislu samog predmeta i u smislu prostora u kojem se nalazi. Naravno, pošto su samo crni magovi u stanju takvo što izvesti, obično se radi o crnoj magiji, koju poznaje sam čarobnjak, jer u slučaju da zatreba Vlastiti horkruks mora biti u stanju skinuti vlastite uroke i čarolije sa njega. Pa čarobnjak koji planira uništavati horkrukse, trebao bi razmišljati kao čarobnjak koji ih je napravio. Za sad je barem poznato da su dva čarobnjaka izradila vlastite horkrukse. Jedan od njih je Koschei, ruski crni čarobnjak, smatra se prvim koji je proveo u praksu izradu horkruksa.
„Moć horkruksa je otkrio Koschei, ruski čarobnjak, koji je to sakrio prvi, u jaje koje se nalazi u patki koja se također nalazi u ogormnom zecu koji je zaključan u željeznom kovčegu. Kovčeg je zakopao ispod drveta koji se nalazi na otoku Buyan na oceanu. Bio je lud. Ipak je umro, jer je otok doživio erupciju vulkana. Sve je bilo uništeno. Voldemort je jedini koji je poslje njega napravio.Horkrukse.“
Johnny Sin
Drugi čarobnjak koji je to izveo je Gospodar Tame, on je usavršio tehniku izrade horkruksa, tako da je napravio 7 horkruksa, jer je 7, najme magičan broj koji pojačava samu čaroliju. I time daje dodatne moći čarobnjaku.


- 18:26 - Komentari (19) - Isprintaj - #

21.05.2006., nedjelja

Protego

Protego je dosta jednostavana čarolija po pitanju izvođenja s obzirom na njenu iznimnu moć. Pa bi ju svaki čarobnjak koji misli na sebe i svoje zdravlje, trebao znat. Spada među obrambene čarolije i konstantno se koristi u duelima. Protego neutralizira gotovo sve kletve i čarolije, prvog i drugog stupnja. Jedini joj je nedostatak kratkotrajnost, 1 – 1.5 sekunde. Pa su za njeno izvođenje bitni refleksi, tj. Protego se dočarava u vremenu kad je kletva ili čarolija prešla pola puta do Vas, a može ju se dočarati i u trenutku kad je kletva ili čarolija udaljena od Vašeg štapića svega par milimetra, teoretski tada ona postigne maksimalni učinak. No u praksi rijetko tko ima takve reflekse i osječaj za tempiranje. Izvodi se jako jednostavno, usmjerite štapić prema protivnikovoj kletvi ili čaroliji i izgovorite inkataciju Protego. Ukoliko ste pravilno izveli i tempirali ovu kletvu, trebalo bi područije između vašeg štapića i kletve (ili čarolije), zatitrati u spektru duginih boja neprozirna kugla koja Vas okružuje dok ste izvodili kletvu. Također ako se koncentrirate na čaroliju ili kletvu koja je usmjerena na Vas, možete je odbiti natrag prema čarobnjaku koju ju je izveo na Vama, tako da štapićem zamahnete prema kletvi ili čaroliji i usmjerite prema nepriatelju. Taj potez štapićem mora biti jako brz i kratak, jer zapravo pomičete ionako kratkotrajni kuglasti štit koji se stvorio oko Vas. Ukoliko ne uspijete stve izvesti pravovremeno vjerojatno će te promašiti nepriatelja njegovom vlastitom kletvom ili čarolijom. Također i sa Protegom, možete spriječiti i napad jednog čarobnjaka na drugog koji su od Vas udaljeni u krugu vidnog polja. To se izvodi tako da prvo promatrate kretanje čarolije ili kletve čarobnjaka koji izvodi čaroliju ili kletvu nad drugim. Naravno nije skroz razjašnjeno što sačinjava tu štitnu kuglu okolo Vas, no smatra se da ukoliko ste odlučniji da se obranite od kletve ili čarolije to će njena moć biti veće, tj. bolje će odbijati čarolije i kletve. Pa je ta štitna kugla povezana i u nekoj mjeri s Vašim karakterom i odlučnosti. Također je poznato da može neutralizirati čarolije kao što su čarolija prizivanja Accio, jer Protego odbija svaku čaroliju koja je usmjerne na Vas, pa čak i recimo Carpe Rectractum. Sama čarolija dolazi u više oblika, no oni naravno ovise o sposobnostima čarobnjaka. A skoro će u večini slučajevi biti zaslužna što još stojite na nogama.
- 13:48 - Komentari (19) - Isprintaj - #

17.05.2006., srijeda

Expelliarmus

Kletva koja izbacuje neživi predmet iz nepriateljeve ruke, pošto je taj predmet u najviše slučajeva čarobni štapić kletva se opisuje kao kletva „razoružavanja“. Najčešće (i najopasnije) oružije koje se koristi u čarobnjačkom svijetu upravo je čarobni štapić, dok se hladna oružija rijetko koriste. Expelliarmus je najjednostavnija borbena kletva što se tiče izvođenja, jer se nije potrebno pretjerano psihički koncentrirati i usredotočiti na nju, potrebno ju je samo mehanički uvježbat (velik broj ponavljanja, tako da kletva jednostvano „uđe“ u ruku.) pa će Vam u mnogim slučajevima kad Vam je život u opasnosti i kad ste obuzeti emocijama (najčešće strahom), pa se na ništa ne možete usredotočiti, može spasit život. Osnovni princip izvođenja ove kletve je da uperiti štapić prema žrtvi i izgovoriti inkataciju Expelliarmus. Ukoliko ste pravilno izveli kletvu iz štapića bi trebala bljesnuti sablasno crvena boja. A nepriateljev štapić bi trebao izletiti iz ruke i poletiti u zrak. Expelliarmus utječe direktno na mišeće ruke koja drži predmet, njeni se mišići polako opuste, tako da čarobnjak koji drži predmet nema osječaj da u ruci jedva pridržava štapić, tada se aktivira element odbacivanja u obliku zračnog udara koji izbije predmet iz ruke, te on poleti nekoliko metara u zrak. Predmet je tada dovoljno udaljen od nepriatelja da ga nepriatelj nema dovoljno vremena pokupit i ponovno ga upotrijebit protiv Vas, pa mu se neostavlja izbora nego da se preda. Zaključujemo da ukoliko ste pravilno izveli ovu kletvu nad svojim nepriateljem pobjedili ste u dvoboju jer se protivnik nema čime više boriti. Expelliarmus je taktički vrlo iskoristiva kletva, pa je često korištena u duelima. Zanimljivo je i da se obično uči kao prva borbena kletva zbog svoje efikasnosti i jednostavnosti. Vježba se uz čaroliju Protego, koja je ujedino i obrambena kletva za Expelliarmus, po principu da jedan čarobnjak napada Expelliarmusom, drugi se brani Protegom. Za izvođenje ove vježbe i kletve bitna je eksplozivnost i uporaba refleksa.

E jel tko ima volje da samnom (jer se meni neće dat to sam radit) pokrene blog Reda Feniksa, da po Voldermotovim riječima vidimo kako bi išao suživot!?
- 20:06 - Komentari (23) - Isprintaj - #

16.05.2006., utorak

Crucietus

Ova kletva spada među tri neoprostive kletve i naravno kao takva se nesmije izvoditi na živom biću, jer u protivnom će te sjediti dosta vremena u Azkabanu, no to, vjerujem, Već znate. Temeljno djelovanje ove mračne kletve je izazivanje boli kod žrtve. A izvodi se tako da štapić usmjerite na žrtvu i izgovorite inkataciju Crucio, naravno pri tome morate stvarno željeti nanesti bol osobi, jer će kletva samo prouzročit momentalnu, kratkotrajnu bol, u predjelu tjela prema kojem ste usmjerili štapić. Specifično je kod ove kletve, da je za nju važan period trajanja kletve, odonosno kad želite prokleti osobu izgovarate inkataciju Crucio, a kad želite zaustavit kletvu opet izgovarate inkataciju Crucio. To je od iznimne važnosti, jer ova kletva, istina, ne može izazvati smrt... no ukoliko je žrtva dulje vremena pod kletvom (2-8 sati), počinje djelovati i na um, odnosno od silne boli koja se proporcionalano povećava sa vremenom trajanja kletve, dolazi do fizičkog uništavanja živčanog sustava, tj. živčane stanice „pregaraju“od jakog i dugotrajnog podražaja/boli, (bejzaci bi to nazvali uništavanjem neurona, od kojih je prema njima sačinjen mozak i živčani sustav, pa mislim... što još neče izmislit?). A znamo da ukoliko se fizički uništava mozak, polako če se uništavati svijest... drugim riječima, osoba gubi razum. Crucietus možemo slobodno stavit, u borbene kletve, jer se često koristi u duelima. Naravno dosta se koristi njeno svojstvo i izazivanja trenutačne boli kod suparnika, što ga može dodatno samo dekonecentrirati ili čak oborit s nogu (što je taktički gledano velika stvar), no to ovisi o samom karakteru suparnika (kako reagira na, kratku iznenadnu, bol...). Osim toga, kletva se često izvodi i nakon što suparnika, pobjedite u duelu, odnosno kad ga onemogućite da se brani... tada možete kletvu koristiti za „izvlačenje“ nekih povjerljivih podataka. Pa tu vidimo, da može poslužiti i za svrhu klasičnog „agresivnog“ ispitivanja, tj. žrtvu se muči dok ne oda informaciju. Ili ukoliko pri ruci nemate Veritaserum. Često se koristila u doba vladavine Gospodara Tame, najviše u svrhu „agresivnog ispitivanja“. Poznato je da kletvu Crucietus, možete modificirat, ukoliko možete usmjeriti svoju želju za bolom nad žrtvom, prema njenom razumu i svjesti, možete izazvati, tzv. emocionalnu šok, recimo nepodnošljiv osječaj tuge ili bespomočnosti, no to je dosta zahtjevno i zbog slabe iskoristivosti se rijetko koristi, jer žrtva rijetko kad može izdržati emocionalnu šok duže od 40 minuta. Bol koju proizvodi klasični Crucietus, opisuje se kao bol koju žrtva osjeća u svakoj stanici svog tjela, odnosno Crucietus se spaja direktno na živčani sustav, poput nekog parazita i dok čarobnjak ne naredi prekid Crucietusa. Bol se širi poput parazita čitavim živčanim sustavom, što se duže izvodi, Crucietus preuzima veči dio živaca i izaziva veču bol sve dok ona ne dosegne svoj maksimum ili največu mogouću bol koju um može podnjeti, a da se pritom, ne izgubi svijest (odnosno da se nepadne u nesvjest od količine bola). Zato pri izvodjenju kletve mora se dobro promatrati žrtvu, koja u večini slučajeva vrišti i grči se po podu (rjetki mogu takvo što izdržati, mislim da se to nikad ni nije dogodilo, da čarobnjak podnosi kletvu stajući), kako žrtva nebi prebrzo izludjela i tako postala sasvim beskorisna. Obrana je Protego, no u vremenu kad ste prokleti, nema obrane i ne možete je prekinut (morate podnosit bol, ne možete je ignorirati nikakvim umnim akcijama, jer je ona fizičaka), osim kad čarobnjak koji Vas je prokleo ne prekine kletvu.
- 21:39 - Komentari (9) - Isprintaj - #

15.05.2006., ponedjeljak

Godrick Blackwood (biografija za novu knjigu o obrani od mračnih sila)

Ovo sam prvo trebao, napisati... još mi samo fali predgovor za knjigu, ali može valjda poslužit i autobiografija... i nezaboravite čitati i naučiti nešto o Cruciusu sljedeći post.

Rođen u čistokrvnoj čarobnjačkoj obitelji, koji su redom bili svi Gryffindori, osim mene... mene je razredbeni klobuk smjestio u Slyterine, bez sekunde razmišljanja. Zbog toga otac nije samnom razgovarao punih 9 godina. Tek sam rijetko razgovarao sa majkom i sestrom koja je također bila Gryffindor. U Slyterine sam se i više nego dobro uklopio, postao sam čak i udarač Slyterinske metlobojske ekipe. Pošto sam bio jako dobar udarač, planirao sam se bavit metlobojem i nakon škole. No otac se razbolio, praktički umirao od neke čudne bolesti u Sv. Mungu i to sam saznao nakon tromagijskog turnira u Drumsrangu, s kojeg sam se vratio kao heroj ubivši Baziliska, iako nisam osvojio turnir. Do tada bilo mi je svejedno razgovara li on samnom ili ne, alo kad sam to čuo, očajno sam htio bar još jednom razgovarat s ocem, no on to nije želio iako je umirao. Toliko očajno sam htio razovarat s njim, da sam odustao od svog sna i odlučio postat Auror, pošto je otac mrzio Crnu magiju i crne čarobnjake uopće, jer su mu ubili njegovog oca, pa je razumljivo da je mrzio Slyterine koji su bili gotovo svi sluge Gospodara Tame, a ja sam bio Slyterin i što je bilo najgore privlačila me crna magija, njena moć. No želja da bar još jedamput razgovaram s ocem bila je jača, ako postanem Auror i posvetim život lovu na Crne magove mislio sam da će mi sve oprostit... upisao sam se te godine jedini u aurorsku enklavu, no problem je bio što niko u posljednjih 40 godina nije postao Auror, a da je bio Slyterin.. zato mi nisu vjerovali, mislili su da je to neka šala ili da sam špijun, pa sam izobrazbu za Aurora, prošao na najgoi mogući način... konačno postajem Auror i to crvene-prve klase i jedan od najboljih duelista... kad je otac čuo za to, na moju veliku sreći prvi put me zagrlio nakon 9 godina, i odmah umro tjedan dana nakon tog. Prvi zadatak kao auror je bio također, najgori mogući (dokaz da mi još nisu vjerovali), ubaciti se u redove smrtonoša, jer sam kao Slyterin bio najpogodniji za to... postajem ubrzo smrtonoša, prva neoprostiva kletva mi je bila Crucio, pa Imperius i nakraju Avada Kadevra (crveni odredi Aurora imaju dopušteje za neoprostive kletve, kod iznimno tajnih operacija kao što je bila ova). No Gospodar tame, iako sam bio jedan od najboljih smrtonoša (najbolji duelist, to sam već spomeno) nikad mi nije vjerovao (bio sam predobar i preefikasan...aurorska efikasnost, naravno), pa sam dobivao ne baš najpovjerljivije zadatke... konačno Gospodar Tame me je razotkrio... i poslao me sa još 9 smrtonša da „očistimo“ jedno malo selo koje je imalo svega tri čarobnjaka (previše je bilo 9 smrtonoša za tako mali posao, mogao sam to i sam, pa je bilo očito da mi je to trebao biti posljednji zadatak), kad samo ih sredili, napali su me smrtonoše, 6 sam ih uspio srediti... ali su me trojica istovremeno napala Avada Kavedrom, moj štiti kojeg sam dočarao, sasvim se stalio i naravno mene spržio, te odbacio niz provaliju... ni sam ne znam kako sam preživio pad, ni kako sam ostao živ kad praktički nisam imao 1 cm kože na sebi, spasila me jedna jako simpatična čarobnjačka obitelj, jer hvala Bogu, svako zlo za neko dobro, na meni je bila i spaljena smrtonoška odora (da sam je imao na sebi vjerojatno bi me ostavili i nebi preživio)... no Gospodar Tame je mislio da sam mrtav i to mi je bila prednost. Na moju nesreću, pošto se nisam javljao Aurorskom stožeru 4 mjeseca (nisam niti mogao, jer nisam niti bio u stanju; nisam praktički ni znao tko sam 3 mjeseca, a mjesec dana sam pio napitak za obnovu kože), Aurori su pomislili da sam ih napustio i prešao na stranu smrtonoša (u to su od početka sumnjali)... skrivao sam se od jednih i drugih, sve do sad pokušavajući uvjeriti Ministarstvo i Dumbledorea (njega sam uvjerio, a i ministarstvo je odlučilo razmotrit moje skidanja sa liste veleizdajica, valjda im treba ljudi za borbu protiv Gospodara tame, ali više nisam Auror) da nisam prešao na njihovu stranu i da imam bitne informacije o Gospodaru Tame, radeći pod indetitetom Godrica Blackwood. A zašto pišem knjigu, to ste ako ste pročitali biografiju mogli sami shvatit.

- 19:07 - Komentari (6) - Isprintaj - #

14.05.2006., nedjelja

Ridiculus i moj 3. zadatak na Tromagijskom Turniru u Durmstrangu

Na kraju opisa ove čarolije, opisao sam svoj treći zadatak na Tromagijskom Turniru u Durmstrangu, kako bi pokazao „značenje“ ove čarolije. Ridiculus spada među specijalne čarolije, odnosno namjenjena je za borbu protiv samo određenog bića, u ovom slučaju protiv bauka, pa je shodno tome neborbena (tj. ne koristi se u duelima, to ste do sad već morali naučit). Osnovni princip izvođenja čarolije je da čarobni štapić usmjerite, prema bauku u izgovorite inkataciju Ridikulus. Ako pravilno izvedete čaroliju, bauk bi trebao poprimit izgled bjelkasto prozirne kugle, tj. prelazi u svoji osnovni bezlični oblik, a zatim trebate još samo jedanput zamahnut štapićem, jer je bauk u osnovnom obliku jako osjetljiv na i najslabije vidove čarolije kao što je zamah štapićem, kako bi kugla išceznula i tad ste skroz uništili bauka. A sad se bacimo na pojedine segmente ove čarolije jer moraju biti svi usklađeni kako bi čarolija djelovala i neutralizira bauka. Prije nego što počnemo moramo znati da bauk, nije sasvim bezazlen, naprotiv mnogi su izludjeli pred baucima. Bauci se direktno povezuju sa Vašim najvišim nivoima uma, gdje su pohranjeni vaši strahovi, bauk ih zatim čita i poprima njihov oblik... može poprimit oblik situacije (recimo mrtava voljena osoba) ili oblik osobe, bića, nežive stvari koje se najviše bojite. Pa je sukob sa baukom sukob sa vašim največim strahom. Bauk na taj način preživljava izlazak u otvoreni svijet, jer obično „živi“ u zatvorenim, skučenim, mračnim, mjestima (primjerice ormari, ladice radnih stolova...) u svom osnovonom obliku.... bjela kuglasta izmaglica, jako je osjetljiv na magiju i druge pojave. Kad poprimi oblik Vašeg straha, dobiva neke njegove osobine, drugim riječima , jača se i postaje jednako snažan i otporan na magiju kao i vaš strah što ga čini dosta neugodnim. Primjerice s baukom se vježba Expecto Patronum (kao i pravi Dementor bit će otporan na sve čarolije osim Expecto Patronum i naravno Ridiculusa jer je zapravo bauk), prvo bacite čaroliju (u ovom slučaju Expecto Patronum) na bauka/Dementora, koji će se ponašat isto kao pravi Dementor kojeg je napao Patronus. Kad Dementor nestane, bauk poprima oblik sljedećeg straha i tako u do beskonaćno... zato bauka jedino možete zauvjek uništiti Ridiculosom. Da bi se suočili sa strahom ptrebno je imati svjest da to nije strah kojeg se bojite, da je to „samo“ bauk. Sjetite se, primjerice da biće koje vidite ispred sebe, ne može biti ovdje, da je kilometrima udaljeno od Vas ili da je već odavno mrtvo... to ja zapravo najbitnije kod izvođenja ove čarolije, ovladavanje emocijama, visoka koncentracija i dobra percepcija u prostoru. Možda bi još bilo dobro napomenuti da ukoliko izvedete krivo ovu čaroliju, bauk neće preči u izmagličastu kuglu, već će se transformirati u Vaš drugi strah. Što se tiće kako bauk nastaje, to je dosta neistraženo, no smatra se da nastaje u starim obiteljskim kućama ili malim izrazito mračnim otvorenim prostorima kao što su najdublji djelovi šuma, kad se u prostoru akumulira punu neugodnih događanja ili bolje rečeno zla. To potvrđuje činjenica da gotovo svaka kuća u kojoj stanuje ili je stanovao crni čarobnjak postoji bauk. Kako bih bolje približio značenje ove čarolije opisat ču 3. zadatak na Tromagijskom turniru u Drumstagu, gdje sam predstavljao Hogwarts, kao učenik 6. godine, kuće Slytherina. Do trećeg zadatka došli su samo ja i predstavik Durmstranga Ivan Aarppof, natjecateljica škole Beauxbatons nažalost je smrtno stradala na drugom zadatku. Zadatak je bio proč kroz tundru (takvu mračnu tundru još nisam vidio), koja je bila ispunjena visokim borovima i do 50 metara, pa su skroz zaklanjali ionako slabo sunce, a snjeg je bio visok oko 2 metra. Trebali smo se probiti kroz tu snježurinu do središta šume gdje nas je čekao Tromagijski pokal. Na putu do središta praktički je sve vrvjelo od bauka. Pošto smo se ja i Ivan prije poznavali, čak mi je spasio život na drugom zadatku, dogovorili smo da če mo se riješavati bauka, tako da uništavamo baukove unakrsno. Kad se meni bauk transformirao u mog strica kojeg sam se užasno bojao, Ivan ga je Ridiculusom bez problema uspjevao uništiti (očito, jer se nije boja mog strica, nije ga čak ni poznavao;) dok su mene glasnice več boljele, od izvikivanja Ridicilusa na gigantske paukove kojih se s druge strane, Ivan bojao. Dobro bi bilo da upamtite takvu taktiku ukoliko imate sa sobom još kojeg čarobnjaka, jako je djelotvorna... Kad smo se riješili baukova, razdvojili smo se... hladnoća je bila toliko nepodnjošljiva da su i gigantski borovi pucali pod hladnoćom, te su se rušali u dubok snijeg i zaklanjali put do središta... no uz pomoć čarolije pronalaženja pravog puta, nešto plamenviskija i slabo uspjeli pokušaj dočaravanja vječene vatre (trajala je samo 30-ak minuta), jer je čarolija Incendio bila potpuna beskorisna kod takve hladnoće, da bi se svaka „normalna„ vatra ugasila prije no što se upalila. Došo sam do središta, Tromagijski pokal je čuvao Bazilisk (za neupućene divovska zmija), odnikud se pojavio i Ivan... na neki čudni način prošao je kraj baziliska da ga ovaj nije ni pogledao... i Ivan je več držao pokal u rukama. Bazilisk me napao... bilo mi je svejedno hoće li me ubit ili ne, izgubio sam tromagijski turnir i više ništa nije bilo važno, dok se u daljini smješio Ivan sa pokalom u rukama... no s druge strane, pojavio se još jedan Ivan. Sad je sve bilo jasno... Ivan je također sve shvatio, moj strah da on dođe prvi do pokala, jednim je pokretom ruke pretvorio u izmagličastu kuglu, zgrabio pokal i pobjegao u šumu. Nakraju sam izgubio Tromagijski turnir zbog običnog bauka koji me valjda sljedio cijelo vrijeme, no ipak se nisam htio vratiti u Hogwarts praznih ruku pa sam ubio Baziliska i uzeo neke suvenire (baziliskove krvi koja je iznimno vrijedna, te njegovi zubi, jedan visi u Slytherinovoj društvenoj prostroiji, ako se nevaram), pa poraz i nije bio tako strašan. A sa Ivanom sam izgladio račune, prošle godine.
- 22:15 - Komentari (9) - Isprintaj - #

12.05.2006., petak

Sectumsempra i jednostavno genijalni Severus Snape

Izrazito mračna i potencijalno smrtonosna kletva, spada u izrazito borbene kletve, no koriste je gotovo isključivo mračni čarobnjaci. Temeljni joj je učinak izazivanje dubokih posjekotina (kao da ih je učinio mač) po tijelu bilo kojeg živog bića. Osnovni princip izvođenja kletve, je pogled usmjeren na žrtvu, zatim pravilno izgovaranje inkatacije Sectumsempra uz dugi brzi zamah štapićem. Upravo o brzini, dužini i smjeru zamaha štapićem ovisi mjesto, dubina i veličina posjkotine na tijelu. Kako bi što točnije zadali „rez“ savjetuje se da čarobnjak zamisli da žrtva stoji jedan metar ispred njega, te da je istih proporcija kao i on sam, štapić zapravo predstavlja oštricu koja reže zamišljeno žrtvino tjelo, dok se magičnim putem rez prenosi na žrtvu. Domet kletve je koliko je i vidno polje čarobnjaka, tj. čarobnjak mora biti u vizualnom kontaktu sa žrtvom. Što se tiče preciznosti kletve, ako zamahnete u područiju vlastitih prsa žrtva će zadobiti posjekotinu upravo na tom mjestu, što je zamah brži dublji je i rez, tj. žrtva obilnije krvari. Žrtva koja je prokleta ovom kletvom ne umire trenutačno, kao kod Avede Kavedre, več njzin život istječe sa njenom krvlju. Naravno, ako je neki čarobnjak u blizini i dovoljno brzo reagira, tako da svojim štapićem polako prelazi preko posjekotine može brzo zatvoriti otvorenu ranu i spasiti život žrtvi. Prilikom pomoći žrtvi čarobnjak mora imati na umu da se ne radi o običnoj posjekotini hladnim oružjem, več o mračnoj kletvi koja u prvim sekundama dok dodiruje i sječe kožu i meso, zapravo ne postoji, između je stvatnosti i izmišljotine mračnih sila. Pa pažljivo motreći prvu sekundu djelovanja kletve vidimo samo crvenu nit koja se proteže po djelu kože gdje će nastati rez, a onda rana postaje sve stvarnija, vidimo trganje kože, no meso ostaje netaknuto, pa zatim se trga meso.. pa se pojavljuje krv... no to se sve brzo dogodi, tako da samo uočavamo rez na tjelu koji se pojavljuje odnikuda i krv koja prsne po svuda.
To samo govori da što je rana starija to je stvarnija, tj. iz mračne izmišljotine postaje stvarnost. Zato ju što prije treba zalječit na spomenuti način, dok je u magičnom stanju, pa ukoliko se brzo reagira mogu se čak izbjeći i ožiljci koje se mogu protezati i preko cijelog tijela ili lica. Njeno podrijetlo predstavlja veliku nepoznanicu.Čak zbog toga, ni mistarstvo magije nema jasne procedure o slučaju korištenja ove kletve. Neki govore da je to prastara crna magija, koja se spominje u tek rijetkim knjigama crne magije, te se shodno tome rijetko izvodi, čak je i sljedbenici Gospodara Tame zaobilaze. Vjerojatno zbog brutalnosti izmrcvarenih tjela koja kletva ostavlja za sobom. Neki čak tvrde da ju je izmislio Severus Snape (manje poznat kao Princ mješane krvi), bivši profesor Obrane od mračni sila i čarobnih napitaka u Hogwartsu. Kombinirajuči dvije mračne kletve, Sectumus i Semperia . Semperia je skračeni oblik od mračne kletva o kojoj se malo zna, no pretpostavlja se da mračne misli čarobnjaka prebacuje u stvarnost (na žrtvu s kojom mora biti u vizualnom kontaktu) ukoliko čarobnjak ima stvarno jaku disciplinu uma i veliku „potrebu“(obratite pozornost na tu snažnu riječ... u rangu je kad želite ići piti vode, takvu jaku želju za nanošenjem bola žrtvi nemožete samo lako postići).... no zbog svoje složenosti (inkatacija ima preko 50 riječi) ne koristi se. Zato Severus Snape u svojim bilješkama piše na genijalni način o njoj, da se izvede na "najgorem nepriatelju", time neizravno govori da je osobu potrebno duboko mrzit, istodobno time upozorava na strahotu te kletve, ali i ukazuje i na njeno moguće podrijetlo od kletve Semperia koja se temelji na mržnji. I sve to jednom rečenicom, jednostavno GENIJALNO. Šteta što taj genij nije dovoljno vrednovan. Drugi dio kletve, Sectumus je obična čarolija rezanja tvrdog (neživog) predmeta. Druga je teorija da ju je Severus Snape jednostavno prepisao od nekuda, jer se puno bavio u mladosti proučavanjem crne magije. No poznavajući Severusovu inteligenciju i vještine u Oklumenciji koja mu je bila potrebna pri modificiranju kletve Semperia, te bilješke u kojima je prepravljao inkataciju Sectumsempra, ukazuje na to da je ekspementirao sa kletvom, ni prva teorija nije sasvim isključena. Obrana je Protego, no ukoliko vas ova kletva dohvati, odmah probajte dozvati pomoć jer sami sebi ne možete zalječit ranu (UPAMTITE: Prokleti ste, i bilo koja vaša akcija u spriječavanju djelovanja kletve je uzaludna). Ukoliko nema nikoga, probajte krpama zaviti ranu i sprijećit krvarenje, dok ne dođe neki čarobnjak, no to je obično uzaludno... smrt je tada neizbježna. Pa vrijedi ona stara bejzačka: “Bolje spriječiti (Protegom), nego lječiti!“

- 19:25 - Komentari (4) - Isprintaj - #

11.05.2006., četvrtak

Impedimenta

Čarolija Impedimenta, spada među borbene čarolije (často se koristi u duelima), temeljno joj je djelovanje usporavanje protivnikovih radnji, ukoliko je čarobnjak precizno izvede može usporit ne samo protivnikove reakcije već i usporit razmišljanje protivnika, te time čarobnjak stvara prijeko potrebno vrijeme za dočaravanje novih kletvi ili čarolija. Iz navedenog zaključujemo da je ova čarolija izrazito taktički iskoristiva. Čarolija se dočarava tako da štapić usmjerite prema protivniku i izgovorite inkataciju Impedimenta, savjet je da se dobro izdereta prilikom izgovaranja inkatacije, jer samim time dodatno zbunjujete usporenog napriatelja, pa se učinak čarolije višestruku pojačava. Pošto čarolija sadrži element odbacivanja, ukoliko se protivnik nije uspio obraniti čarolijom Protego ili sličnom čarolijom obrane, protivnika bi čarolija trebala odbaciti par metara od početog položaja. To je potpuni učinak čarolije, tj. dobivate nepriatelja koji leži bespomočno na leđima, a dizanje sa poda mu pretstavlja veliki problem zbog usporenosti, a da ne spominjemo količinu vremena koja mu je potrebna da odredi i izvede kletvu za novi napad. Ukoliko čarolija ne postigne opisani puni učinak, tj. ako se nepriatelj uspije uspješno obraniti čarolijom Protego, neće doči do elementa odbacivanja, ali će radnje, odnosno izvođenje čarolija nepriatelja biti znatno usporene, a to vam ostavlja širok taktički prostor, najčešće se nakon čarolije Impedimenta izvodi čarolija razoružavanja Expelliarmus. Ako obje čarolije uspijete izvesti, praktički dobivate duel pomoču samo dvije čarolije. Pa sami izvucite zaključak o stvarnoj moći ove čarolije koja se često olako i neozbiljno shvaća Impedimenta se u duelima koristi kao prva čarolija koja se izvodi na protivniku, pa ima i svrhu “ispitivanja” protivnikovih čarobnjačkih sposobnosti. Osim toga koristi se i kad ste uvjereni da Vaš protivnik ima brže reflekse i bolje poznavanje magije od Vas, pa će ga ova čarolija bitno usporiti i spustiti na Vašu razinu, tako da imate veče šanse za pobjedu u duelu. Bezjaci, obično ukoliko otkriju da je ova čarolija izvedena opisuju je kao EMP udar (elektro-magnetski puls, valjda sam dobro napisao…), možda iz razloga što se u mnogim slučajevima bilježi nestanak struje(… više o struji u “Osnove bejzačke kulture”). Čarolija se može koristiti i na drugim bićima, pogotovo je korisna pri hvatanju, tj. usporavanju, brzih bića. Također je primjenjiva čak i pri usporavanju nekih neživih objekata, no na umu morate imati da objekt drastično usporava samo ako je malih težina, dok kod velikih težina usporenje se znatno smanjuje. Koristi se ponekad i u metlobojskim treninzima za usporavanje zvrčke (naravno problem ju je pogoditi….) kako bi tragači mogli vježbat, određene kretnje, no na utakmicama je strogo zabranjena. Spada među najkorištenije čarolije Aurora, pa je na njihovom testu vještina na prvom mjestu uz čaroliju razoružavanja.

- 19:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

09.05.2006., utorak

Expecto Patronum

Čarolija kojoj je osnovni i jedini učinak obrana od Dementora, čarolija je izrazito zahtjevna poglavito u psihološkom smsilu, jer zahtjeva visoku koncentraciju i pribranost u situaciji kakva je napad Dementora. Po osnovnim naputcima izvođenja čarolije potrebno je usmjeriti štapić u Dementora, te pravilno izgovoriti inkataciju Expecto Patronum. Uz to se savjetuje da čarobnjak obuzda sve emocije, poglavito strah i osječaj bezpomočnosti, te se skoncentrira na nešto „ljepo“. To „ljepo“ može biti stvarni prošli događaj ili izmišljeni događaj. Izgled samog Patronusa (lat. Patronatum - zaštitnik) je nevažan, iako se on manifestira u obliku neke životinje, njegov oblik je zapravo odbljesak karaktera čarobnjaka koji ga izvodi. Česti su slučajevi nasljeđivanja oblika Patronusa, od oca ako se radi o čarobnjaku ili od majke ako se radi o vještici, no to samo svjedoči o sličnosti dvaju karaktera. Expecto Patronum nije borbena čarolija (ne koristi se u duelima), pa se ubraja u specijalne čarolije namjenjene obrani protiv jednog bića – u ovom slučaju Dementora. Pošto su Dementori bića tame, Patronusi su iznimno blistavi i svjetli, traju u prosjeku pola do jedne minute, najviše, no to ovisi o samom čarobnjaku. Sam Materijani Patronus je polusvjesno biće, nešto slično duhu, pa Patronusu nakon što automatski napadne prvog Dementora na kojega ste usmjerili štapiće, možete izdati naredbu da napadne i druge Dementore (ako oni postoje). Patronus se fizički „zaleče“ u Dementora, podiže ga u zrak, te Dementor polako blijedi što se više penje prema nebu dok skroz ne nestane. Valja naglasit da se Patronus prvo vježba na „suho“, bez nepratelja, cilj je prizvati Materijalnog Patronusa. Drugi stupanj vježbe je vježba s baukom (ali se čarobnjak prvo mora koncentrirat na strah od Dementora, da bauk poprimi oblik Dementora), i treći stupanj je susret sa pravim Dementorom. I taj susret ja sasvim drugčiji od ostala dva stupnja vježebe... Dementori su najme jedna vrsta utvara, otporni su na bilo koju vrstu magije (osim Patronusa), egzistiraju negdje između „ovog“ i „onog“ svijeta, kako bi se mogli zadržati na ovom svijetu moraju se hraniti ljudskim dušama (tako stvarjau vezu sa „onim“svijetom), koje isisavaju iz ljudi čuvenim „poljubcem“pomoču usta koja se skrivaju iza njihovih kukuljica. Dementori su znani kao poznati čuvari Azkabana i to ne bezrazložno, nego zbog činjenice da tamo dolaze okorjeli zločinci koji ionako nepoznaju sreću u pravom smislu riječi, več onu izopačenu sreču koju pronalaze u ubojstvima i ostalim zločinima, takvi ljudi nepoznaju nadu, pa je Dementorima posao isisavanja duše (hranjenja) umnogo olakšan. Dementor pri napadu, žrtvu prvo priprema za „poljubac“ tako da oko sebe stvaraju polje koje isisava nadu i pritom stvaraju karakterističan jezoviti zvuk, a samim time stvara se osječaj da nikad nečete biti sretni. Cjelokupni osječaj beznađa pojačava dojam hladnoće koje ispunjuje to polje, ne treba se naglašavat da je to polje iznimno mračno, koje je tolikog inteziteta da se nevide čak ni zvjezde na nebu. Jedina je obrana protiv Dementora, koja djeluje više-manje ukoliko nemate štapić pa niste u prilici prizvat Patronusa, „pozitivno razmišljanje“ jer dementor može isisat iz Vas dušu kad je ona najmanje povezana sa tijelom, a to je kad je „tužna“. To samo svjedoči koliko su to mračna bića... i koliko je Patronus iznimno korisna čarolija. Ali iz ovog površnog opisa Dementora zaključujemo da je u takvim okolnostima kakve stvara Dementor teško postići punu koncentraciju i disciplinu uma, pa upravo u toj činjenici leži njezina iznimna težina i zahtjevnost. Napomenimo još da se od početnika ne očekuje da brzo uspiju dočarat Materijalnog Patronusa, ali bitno je znat da i izmaglica koju u početku dočaravaju početnici umjesto materijalnog Patronusa, može „zbuniti“ Dementora. Što u taktičkom smislu daje neke prednosti čarobnjaku, primjerice daje vrijeme za koncentraciju i pokušaj dočaravanja novog Patronusa ili slabije taktičko rješenje kao što je doziv pomoći ili „bijeg“ (nije zabilježen niti jedan „bijeg“ u punom smislu riječi, Dementoru , ali ako ste očajni...).
- 19:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

08.05.2006., ponedjeljak

Kletva Imperius


Zasigurno najnedifiranija i najnejasnija kletva. Za početak, ubraja se u tri neoprostive kletve i kao takva se ne smije izvoditi na svjesnom biću, ako ste crni mag ili imate želju provest duže vrijeme u Azkabanu onda ovoj dio za Vas ne vrijedi. Osnovna učinak te kletve je „potpuna“ kontrola osobe na koju je bačena kletva. Odnosno oduzima slobodnu volju žrtvi, te se ona podređuje volji/naredbi čarobnjka koji je izveo kletvu. No preciznija je definicija Imperiusa svaka intervencija čarobnjaka u slobodnu volju i razum žrtve. Iz svega navedenog zaključujemo da je kletva Imperius izravno vezana za Oklumenciju. Pošto znamo iz osnova Oklumencije da je ljudski um iznimno slojevit, iznimno je slojevita i kletva Imperius, što je dodatno komplicira. Prema osnovnim naputcima izvođenja ove kletve, štapić je potrebno usmjerit u osobu koju želite prokleti, odnosno kao i kod Oklumencije važan je kontakt očiju i izgovorit uz pravilnu inkataciju Imperius (s naglaskom na i i p). Vještiji čarobnjaci čak niti ne trebaju imati vizualni kontakt s žrtvom, niti znati žrtvin indetitet, ali ispred njih ne smije biti nikakave fizičke prepreke. Kletva traje onoliko dugo dok se ne izvrši volja/naredba čarobnjaka koji ju je izveo (ili dok se ne izvede protukletva, koja je podosta komplicirana i zahtjeva velika znanja iz Oklumencije), što može značiti i vječno. Kod ovog vječno mislim prvotno na Inferiuse, inače neke vrste živih mrtvaca koji su pod utjecajem kletve. Oni pak mogu primiti tek jednostavne naredbe kao što su čuvnje objekata i predmeta. A „Ožive“, tj. prelaze iz pasivnog stanja u aktivno, ukoliko je objekt ili predmet napadnut. Pošto su inferiusi, stvorenja mraka, osjetljivi su na svjetlost, no praktički neuništivi, i zbog svog fizičkog stanja (nemaju krvi, samo meso, pa stvaraju dojam „krpenih lutka“) i zbog svoje brojnosti, jer po pravilu napadaju u velikom broju. Osobu koju „uhvate“ prvo ubijaju (davljenjem ili utapljanjem, jer se neznaju služiti magijom niti oružjem), a onda je na još nedefiniran način preobražuju u nove Inferiuse i tako se „razmnožavaju“. Problem kletve je prijenos volje odnosno naredbe, na žrtvu. Moguća su kratkoročna i brza izmjena volje žrtve, koja se zamjenjuju voljom čarobnjaka koji ju izvodi, ta kletva obuhvaća najviše slojeve uma, i takav oblik Imperiusa je najblaži oblik jer nestvara dalekosežne posljedice, a vrlo je koristan. Najčešći oblik Inferiusa je Zapovjedni Inferius, odnosno čarobnjak zada žrtvi nekoliko zadataka, koje mora obaviti kontra žrtvine volje. Kada žrtva izvrši zapovjedi, kletva prestaje. Žrtva se obično nesječa djelova života u kojima je izvršavala zapovjedi, a ponaša se gotovo normalno dok se ne pruži prilika da izvrši zapovjed, u tom se trenutku blokira slobodna volja žrtve, te žrtvom upravlja kletva. Prilikom vršenja zadatka žrtvi se oči „zamagle“, i to je jedini trenutak kad je moguče fizički uočiti žrtvu pod kletvom, jer kad izvrši jedan zadatak sve se vrača u normalu i čeka se prilika za izvršenje drugog, stoga ju je teško detektirati. Ministarstvu Magije predstavlja velik problem, jer je sljedbenici Gospodara Tame često koriste na namještenicima ministrastva. Konačni oblik Inferiusa je Apsolutni Inferius, kojim čarobnjak u potpunosti uništava volju žrtve i podređuje je svojoj, dakako obuhvaća sve slojeve uma, čak i one za kontrolu kretnja. Kod takvog Imperiusa neophodan je vizualni kontakt, jer se čarobnjak mora u potpunosti koncetrirati na žrtvu, taj se Imperius rijetko koristi (ako mislite da je pametnije da vaša žrtva uđe prva u neku prostoriju ili uzme neki jako vruč ili uklet predmet, koristi se i u demonstracijama moći ove kletve). Obrana je klasična ombrambena čarolija Protego. No Imperius se najčešće izvodi s leđa ili/i bez inkatacije, pa je obrana skoro pa nemoguća. Na umu Vam mora biti i da je Imperius neborbena kletva, pa če Vas čarobnjak koji Vas želi prokleti Imperiusom, prvo onemogučiti da se branite (pobjedi u izravnom sukobu/duelu) a onda Vas prokleti.
- 18:58 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sve o mračnim silama i kako se od njih obraniti...

Moj fan blog...

Linkovi

Čemu sve to pitate se?

Recimo da mislim da sam bivši Smrtonoša po imenu Blackwood koji ima želju staviti na papir sve svoje znanje iz mračnih sila... i kako se od njih obraniti... jer mu je dosadno u životu...

Cilj bloga je opisati svih 76 magija, čarolija, kletvi, uroka, protuuroka, napitaka, naprava... koji se koriste protiv mračnih sila u HP svijetu... Zahvalan sam što sam dobio asistenticu koja će poso ubrzati jer ima iznenađujuće znanje.... ako tko još ima želju (u što sumnjam, jer osoba mora barem dva put pročitati sve HP knjige imat smisla za logičko zaključivanje ili čak primamo ljude koji smatraju da su završili svih 7 godina u Hogwartsu s najvišim ocjenama u OČI-ma iz svih predmeta, te im je glavana ambicija postati Auror ... postoje i takvi, čuo sam.) može se slobodno javiti... tko zna možda objavim nakraju i neslužbeni vodič kroz obranu od crne magije...