ONYXblog


PRESELIO SAM SE NA cypher.blog.hr

30.06.2005., četvrtak

Jeleni lopatari umiru sami

Eeee, taj "Milijunaš"! Kaj sve nebudu smislili? Jeleni lopatari... Danas... danas vam je bio dan, od jutra do većeri, vjerovali vi meni ili ne. Eto, probudio se ja danas u cik zore (u 11 za sve neupućene), pijem kavu i čujem ja skuter kak staje pred mojom kućom. Znam ja već tko je, imam ja 6. osjetilo za to (kad dolazi svaki faking dan!) i za 13,245 sekundi (mjereno na mom biološkom satu) legne frend na zvono. I ja to doslovno mislim legne. On se fino naslovi na prekidač da sve plastika krcka i ne miče se dok ja ne otprem vrata. Pokušavam se ja zderat da uđe ali kurac on čuje od zvona (imam ono iritantno drrring znovo, ko da netko pneumatskim čekičem buši poklopac od vodovoda). Uleti on nutra sa nekakvom kutijom i, prije nego sam se ja snašel, zvadi on van Nintendo. Zapravo je to čudovište koje se i dan danas more kupit na "placu" tu u Križevcima za kojih 100 kn ali majke mi, identična kopija 8-bitnog Nintenda (onog prije Super nintenda). Čak tip ima i joypad i igrice sa pravog Nintenda i sve šljaka. Veli on meni kao idemo mi to zaštekat bumo igrali bla, bla... A ja nebi! Ja sam vam inače veliki "retromanijak" kaj se kompjutera tiče. Što starije to bolje. Jebiga, meni je to fascinantno (isto kak bu meni moj sin jednog dana rekel: "64-bitni proc? Vauuuu, otkud ti ta starudija?"). Prva točka dnevnog reda: ukopčat Nin... ovaj, First konzolu u struju. Zvuči jednostavno? Da bar! Idiot koji je slagal adapter nije se sjetil da ljudi možda imaju utikače a ne dve rupe u zidu gde se uštekavaju el. strojevi i uređaji (pozdrav profesoru Brđanu, ovaj Grđanu i Bodoru!). Dakle, probate uštekat adapter a ona dva kurca kaj vire ni ne dojdu do pič..., ovaj rupa u koje bi ih trebalo zaštekat. Ništ, nađem ja neki radio koji sam naslijedil od ćukunbabe, odrežem fino kabel, omotam oko priključnica na adapteru, izolirke preko i viola... ne radi. Ma koji kurac, počnem ja odmotavat izolirku i velim frendu da iskopča to sranje iz struje. A on, veliki električar veli: "Pa primi samo za jedu žicu nebu ti ništ." Prije nego sam mu ja uspel objasnit par stvari o naponu od 220V skoči iskra iz odrezanog kabela meni preko prsta i na adapter. Ja tresem glavom, cuclam prst, a frend se smije! Ma sad ćeš se ti smijat kad ti zaokrenem glavu za 1080 stupnjeva (1080/360=3, dakle tri puna kruga)! I ništ, proradilo to, gađali smo one vražje patke s pištoljem i smijali se jedan drugom kak neznamo gađat. E kad smo kod te igrice, sjetil sam se izjave jednog bisera kad sam na takvim igricama pokrenul "F1 RACE" (utrke s formulama) a on me pital gde sam to našel. Ja mu velim ime a on izjavi: "A ja sam mislil da su to one race kaj se gađaju s pištoljem!!!"

Ništ, kompjuter mi je cijeli dan bil okupiran, napokon sam ga se ja dočepal idem se malo igrat. Idite i vi ako imate kaj. Ako ne prodajem ja Nintendo, u dobrom stanju, elektrošok funkcija... Cijena? Sitnica...
- 22:04 - Enter the Vrapće (8) - Troši papir - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ONYXblog:

Linkovi

Drugi blogovi:

Koliko ste pametni (poznavanje engleskog potrebno!)