ONYXblog


PRESELIO SAM SE NA cypher.blog.hr

29.06.2005., srijeda

Oni dani u mjesecu



E da, to su ti dani u mjesecu. U mojem slučaju, čak i u godini. Danas je, za promjenu, sve išlo ko po špagi! Prvo; napokon sam se pošteno naspaval. Nitko me nije probudil prerano, baš mi je bilo super. Onda sam otišel zubaru. Sad se lovite za glave i pitate kaj je tu dobro. Čekajte, čekajte. Dakle došel sam zubaru tj. zubarki (zubar, ženski rod, dativ u jednini). E sad trebo ja popravit neki zub. Ona lijepo pripremi brusilicu i stavi si onu jebenu plastiku za zaštitu face. E sad da razjesnimo: ja se ne bojim zubara. Ali majke mi, kad je stavila tu masketinu izgledala je ko da se sprema upalit flaksericu od 125ccm s flaksom promjera 20mm (to vam odreže nogu i još napravi mjeveno meso) usro sam se živ. No dobro, nije boljelo (jako) i kad je bila gotova veli ona meni da dojdem za 6 mjeseci na kontrolu! Znaći nemam više niti jedan pokvareni zub! Yippie!!! Dođem ja doma i zove mene frend da sad on dojde s motorom po mene da mi nekakvu pilu pokaže. Mislim si, kaj buš sad zmislil. I otpelja on mene do kleti od drugog frenda, dobro više znanca s kojim putujem u vlaku do škole. A kad tam njegov automatik. Nagovore oni mene na test drive i ja se skoro ubijem. E sad, da biste shvatili kako se to dogodilo moram vam objasniti neke tehničke pojedinosti: gas je čudo moderne tehnoliogije. Kao što vjerojatno znate gas inaće radi po principu: ručica stoji u položaju pri kojem nema gasa, vi ju okrečete prema sebi i tak dodajete gas, a kad ju pustite ona se fino vrati u početni položaj. E sad zamislite ovaj sistem: da biste stajali ručica mora biti u sredini, kad je vrtite prema sebi onda poteže, a kad je vrtite od sebe onda poteže još jače! I sad ja krenem po prilazu, hoću stati prije ceste (da me, jelte ne pobere auto), pustim ručicu kad motor i dalje ide! Kak mi je desna noga bila na zemlji nisam mogel stisnut zadnju nago samo prvu kočnicu! Mislim da vam je jasno kakav je efekt kad zablokirate prednji kotač a zadni se još uvjek okreće. A mene ljudi gledaju i smiju se. Poslo sam ga u tri krasna i ostavil ga na miru čim sam ga ukrotil (hvala bogu kaj sam zaboravil pustit gorivo pa je uskoro krepo od nedostatka istog). Tip čiji je automatik me je zapravo trebal da mu prodam neku knjigu za školu. Ja mu dal knjigu on meni novce i dio za moju pilu koji mi fali. Za novce odma natankal goriva, zašarafil taj dio, i, vjerovali ili ne, (tuš molim) PILA RADI! Nemrem vam opisat kak sam sretan! Vozil sam se, doma ga dopeljal, ludnica! Koji ću sad kuriozitet biti! Tip od 17 godina kojemu nitko ne vjeruje da ima vozačku za motocikl do 125ccm na Tomosu 14-ici iz 1975! Samo da još papire sredim, na registraciju i pičiii! Ništ ljudi, ovaj post je već predug, idem igrat GTA: San Andreas. Budite mi pozdravljeni.
- 21:16 - Enter the Vrapće (4) - Troši papir - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ONYXblog:

Linkovi

Drugi blogovi:

Koliko ste pametni (poznavanje engleskog potrebno!)