ONYXblog


PRESELIO SAM SE NA cypher.blog.hr

20.06.2005., ponedjeljak

Zbogom sive luke i oblaci, dižem sidro i odlazim...

...al tužan sam, i nesretan, jer je rekla moja mala da ću ići sam... Ispričavam se, nešto mi se danas ta pjesma vrti po glavi. Daklem ja za par sati odoh na more. Nema postova do subote, a onda vas vjerojatno očekuje cijeli "Rat i mir" o mojim doživljajima. Preporučam da ne pijete ništa cijelu subotu jer sam siguran da će biti stvari od kojih bi vam mogao popustiti mjehur. Anyway svi vi koji ste na moru kupajte se, vi koji niste pržite se (he, he, he ];D ), po mogućnosti nemojte raditi gluposti ni na netu ni u stvarnosti i... to je otprilike to.

Zbogom
sive luke i oblaci
dižem sidro i odlazim
al tužan sam
i nesretan
jer je rekla moja mala
da ću ići sam...

- 11:25 - Enter the Vrapće (4) - Troši papir - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ONYXblog:

Linkovi

Drugi blogovi:

Koliko ste pametni (poznavanje engleskog potrebno!)