ONYXblog


PRESELIO SAM SE NA cypher.blog.hr

17.06.2005., petak

Mehaničari, budale i Dosjei X

The Mashina
Eto, nisam mislil danas ništ više pisat, al ovo me raspizdilo totalno! Dakle, zadnjih par dana moji frendovi pokušavaju u vozno stanje dovesti onu 14-icu iz prošlog posta. Ja nisam imal uopče vremena videt kaj su oni napravili (DAMN SCHOOL!). I tak se danas ja navratim do frenda di mašina stoji. Njega nema doma, ali boli mene kurac, motor je moj, ja si lijepo sjednem i hoću ga upalit, kad ono, mašem nogom po zraku i nemrem najti kurblu! Pitam ja njegovog buraza (on je bil doma) di mi je kurbla i saznam da je polovica vražje stvari završila u šahti! Nije za pričat kak (ima veze s budalom u naslovu)... I dobro, odguram ja motor na vrh brijega (fala bogu kaj frend ima dvorište pod koso), stisnem kumplung (ilitiga spojku po književni) i da bum ga lijepo na guranac. Nabijam po mjenjaču, skoro sam si nogu strgal, i jedva ga ubacim u prvu. Ma koji kurac, pa rekli su mi da su složili getribu! Ajde, ko ga jebe, zaguram se ja ko budala, pustim kumplung, motor sam malo strokira i krepa. E sad mi je već bilo dosta! Dođe frend napokon doma, ja mu opsujem sve živo i mrtvo jer mi je prije toga sat vremena preko telefona objašnjaval kak "mali poteže" i "diže na zadnji" a ja ga nemrem ni zapalit! Promrmljo je nekaj o neznanju (preko toga sam prešel) i sjel na motor uvjeren kak bu sad on izvodil egzibicije za publiku. Sat vremena poslije toga zaključil je: "Jebo mu pas majku, pa prije je radil ko zver!" Eto, Dosjei X...

Tako da ispravim navod iz prethodnog posta: ne vozim 14-icu staru 30 godina, popravljam ju, i, kaj je važnije psujem joj sve po spisku!
- 22:41 - Enter the Vrapće (7) - Troši papir - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ONYXblog:

Linkovi

Drugi blogovi:

Koliko ste pametni (poznavanje engleskog potrebno!)