body {background-image: url(http://img340.imageshack.us/img340/3264/pinkleopyi5.jpg); }

pas de deux

ponedjeljak, 14.05.2007.

"Nisam znao da se to jede..."

Alex f. i ja u roku od par dana vratili smo se na staro...iako je ovaj put malo lakše,smirenije,veselije...

Čak se uhvatim u situaciji da mi bude zabavno ponovo gaziti sebe i svoje odluke...
Ne kontroliram se više jer me to umara...
Nisam sigurna da li se udaljio,ali svakako koristim svaki trenutak da to provjerim...
...baš sam kukavica...

Moja Becky me molila napravim tribute našoj NA-NA-NA...rekla sam sa će to biti vrlo OSOBNO i nisam se šalila pritom...moglo bi biti vrlo nezgodno,ali napravit ću to bez obzira na posljedice....to je dio moje odluke o promjeni iz Majke Tereze u Mariju Magdalenu....

U srijedu biti će pronađena moja poruka u džepu...

...a do tada Alex f. bježat će svojim narančastim biciklom sve dalje od mene...

...ali s njim neće daleko stići jer:

Image Hosted by ImageShack.us


...baš je kukavica...

- 23:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

http://img340.imageshack.us/img340/3264/pinkleopyi5.jpg