petak, 30.05.2008.

Ohoho napokon

Bio maturalac :Psmijehsmijeh
Bilo je fkt bolje nego kaj sam ocekivala da ce bit zubo
Dobro za to je i donekle zasluzna jedna osoba (zbog koje moram imat kompas xD) kiss
Bilo je deranja,slavonskih lola,thompsona,klape maslina...bbba
Atmosfera je bila u busu jebena.Iako sam ja vec pizdila jer su me noge bolile kolko su nas zivotinjski izmrcvarili.
I u prokletih 6 i 10 sam morala bit u skoli bang

Awww awwww.
Rekli su mi da sam se promjenila od maturalca :P
Kao na bolje,sad nekuzim kaj sam ja to promjenila
Al ajde nek im bude ipak je pozitivno xDfino
Hrana tam nije bila fina.pa sam prvom prilikom osla u megdonalc u puli i nazderala se
tak da mi se poslje bljuvalo :D,al stas kad sam cjeli prosli dan bila gladna.
Jebote nebi ono jela da mi platisroflnono


Isli smo u neki akvarij.Oni mali morski cuckici su bili preeeee sviiiit
A nicu imali zube :P,izvisili su :P
Kornjace su mi bile gadne,i sve ostalo.
Ljeto ljeto ljetoooo...
Nemrem vam opisat kolko jedva cekam da se bacim u more,i plutam cjelo popodne na lufticu zavezana za neku bovu AWWWW
Majke mi ja sam to pocela sanjat,onak scene kad se bacam u more
poludila sam -.-"

Starci odpičili na more =) jupi jaj.
Raj dva dana =)
Nemoram nist ucit =)
MUHUHUHU
Dns bio dan sk...prolazno
Tekma je bila onak okej,dok je bilo 1:1
poslje kad je bilo 4:1 bilo dosadno.
Ljudi su dns imali cudnu potrebu uzimat mi kapu s glave...
prvo Huzjak,pa sam ko kreten ga tam lovila da mi vrati kapu -.-
Jos sam imala mikic u ustima pa me oponasao -.-

Onda poslje Jura mi je nes s kapom izvodio,
Pa mi ju je Matea cjelo vrijeme uzimala
Nakraju je kapa zavrsila kod KOlarica
koji me ucjenjuje s tim -.--.--.--.-
Venhar je imo neke mornoske komentare.Al ajde
ipak je on fak ju veri mač xDxDxD[mali lom]

Moram napravit neki kurac o matosu iz hrvatskog.
"Grebem" se za krvavu peticu.
-.-"
Dns thompson a kisa pada,kako sam se lomila...
[skup s lukom]
Kajicka me dns svu zalila,al nie greda
Nisam uspjela zbrojat kolko sam dns sladoleda pojela
xD,znam sam da ih je bilo puno.
Pita mene tea (ja taman otvaram king) milka koji ti je ovo sladoled
ja.-..hmmmm a valjda treci xD
I tak s teom sam isla do mene,jer me stara jebala da mi vidi moje oko
koje je bilo btw naoteknuto
izgledala sam ko neki gmaz (oukeeej sad bi copa mogla uvaljat foru zas ono ko)
al ni to nie greda...
greda je u gredi...
aj bok odo ja
Mirna...dobri komentari ;D ()()()()()()()()()()()()















16:26 | Komentari (21) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.