nedjelja, 04.05.2008.

Za bebača ...=)

Odlučila sam posvetit post,jednoj osobi koja mi u zadnje vrijeme jako puno znači.
I fakat neznam kaj bi bez njega ...


Ušao si u moj život,sasvim slučajno.
Nikada te prije nisam vidjela,nikada prije nisam čula za tebe ...
Na prvi pogled bio si simpatičan,smješan...
Nikada nisam ni pomišljala da cemo se toliko zbližit,da cu ikada imat toliko povjerenja u tebe.

Ja znam,da sam često jako hladna prema ljudima koje sam tek upoznala.
Kroz razgovore s tobom,shvatila sam da si ti jednostavno predobar dečko.
Nikada nisam ni pomislila na to da cu te ovolko zavoljet,ko frenda naravno...

Ono što me je oduševilo kod tebe je to da si se uvjek puno trudio oko mene
al na onaj čudan način,na koji rjetki jesu...prijateljski.
Sada,da me netko pita...za tebe bi bila spremna napravit sve...
Image and video hosting by TinyPic
I znam da si uvjek tu uz mene.
I uvjek me probas utjesit,sto cesto uspije.

Stvarno imam puno povjerenja u tebi.
Sve ti mogu rec,i uvjek ti kazem sve.
A uz to sigurna sam da ti to nikome neces rec...

...necu rec o kome je rjec,on ce znat...
...Pretpostavljam da ce znat i ostali...
...pussa...


21:40 | Komentari (10) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.