petak, 29.02.2008.

Zašto?!

Image Hosted by ImageShack.us

Zašto ja?!
Zašto si to napravio?!
Zašto si mi govorio sve te slatke riječi?!
Zašto si mi rekao da me voliš?!
Zašto si me grlio?!
Zašto si me ljubio?!
Zašto si bio dobar?!
Zašto baš sam ja morala biti ta?!
Zašto si to napravio iako si govorio da neiskorištavaš cure?!
Zašto si uopće bio samnom?!
Zašto misliš da ću ti oprostit?!
Zašto misliš da ću ti odgovorit na poruku?!
Zašto misliš da je reć sorry dovolj za sve to?!
Zašto ne razmisliš kako je meni?!
Zašto o tome prije nisi razmišljao?!
Zašto si bio samnom a stalno si pričao o njoj?!
Zašto jednostavno nepustiš da ju preboliš a ne ovako da me povrijediš?!
Zašto si joj se želio osvetit?!
Zašto si ju želio učiniti ljubomornu?!
Zašto nisi našao neki bolji razlog?!
Zašto nisi našao neku drugu curu?!
Zašto si jučer rekao da ti falim a danas je drugačije?!

ZAŠTO SI ME ISKORISTIO??!!
Image Hosted by ImageShack.us

Zašto sam dopustila sve ovo?!
Zašto sam dopustila da me ljubiš?!
Zašto sam dopustila da me grliš?!
Zašto sam ti rekla da te volim?!
Zašto sam se bila zaljubila?!
Zašto sam bila s tobom?!
Zašto sam dopustila da radiš samnom što te volja?!
Zašto nisam postavila neke granice?!
Zašto sam bila kuja?!
Zašto si mi se svidio?!
Zašto sve mora bit tak zajebano?!
Zašto nisam bjesna na tebe?!
Zašto nisam ljuta na tebe?!
Zašto ti nisam odgovorila na poruku?!
Zašto me to boli?!
Zašto sam pristala na sve?!
Zašto se išta moralo dogodit?!
Zašto sam te željela upoznat?!

Zašto???...U meni čuči jedan veliki neznam na sva ova pitanja...
Image Hosted by ImageShack.us



14:19 | Komentari (51) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.