srijeda, 27.02.2008.

"When you walk away I count the steps that you take Did you see how much I need you right now?"

...Ja sam se zaljubilaaa cerek...i to jako jako...
Samo neznam kako bih se trebala postavit prema toj osobi s kojom je on bio 3 godine...
Htjela bi da je sve ok,mislim i je al svaki put kad me pogleda imam osjecaj da me negleda kao Luciju nego kao njegovu curu...
Ta cura je fkt draga,pomogla mi je kad mi je bilo tesko i bila uz mene...
Nisam se osjecala krivom iz razloga kaj je ona njega ostavila.
Niti se neosjecam krivom...
Ali opet sve mi je to čudno nekak...

Pričala sam s Tinom malo danas o tome sta sam sve radila...
Prvi put s nekim sam bila tak otvorena...i priznala neke stvari...
U nju uistinu imam puno povjerenja...
Vec sam svima pomalo dosadna jer sam sva u oblacima...(koje je on stvorio)
Neki su mi rekli da ja zasluzujem bolje...
Meni se nekako čini da je on ono što me čini sretnom i veselom,dokle god je to tako meni netreba ništa bolje...
...
Hm...da...ljudi u skoli su doznali nesto u vezi mene i nekog...
Sve je ok jedino nekuzim zasto se ona raspizdila na njega kada nije tad bio s njom...
Al zenski ponos pretpostavljam...
Ja sam mu rekla da cu ja bit uvjek uz njega al da sad imam decka kojeg obozavam :P
Image Hosted by ImageShack.us

Eto nista...toliko od mene,do sviđanja smijeh


13:33 | Komentari (18) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.