subota, 23.02.2008.

Rock my body...

Evo mene da se javim malo sretan
Ugl...na ovaj post me nagovorio Domitrović smijeh
Hihi...jučer sam ga ispitivala kakve čarape ima fino

Danas je Prosonji ročkas zubo
Valjda bu bilo kul dead...hiiih

A meni je dosadno i buba me trbuh =(
A dns oko 5 dođe Bongo zubo
hiiih

Tina me jos uvjek izluđuje...
treba postala hiperaktivna nono
Previše se druži samnom smijehsmijehsmijeh

Msnček mi radi sam na laptopu i to me fkt živcira...
buu buuu

Stara mi ide u pon na informacije...
ja sam ded
no

Puse šaljem:
-Tini-
-Marojki-
-Dori-
-Adrijani-
-Bubimirki-
-Bongu-
-Domitrovicu-


Papa wave


15:04 | Komentari (106) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.