nedjelja, 17.02.2008.

Vratih se iz švicarske

Bila sam u Švicarskoj smijeh
Bilo je nenadjebivo i .

Pjevale smo hrvatske pjesme iz osamdesetih...
isus ti
najdraža nam je bila: aiiii šeri šeri tjelo mi treperi šeri giv mi giv mi lov,šeri šeri tjelo mi treperi šeri giv mi giv mi lov tunajt
onda je bila: ja i ti sami u sobi nemoraš se bojati jer tuc tuc znaju svi
:tek je 12 sati uuujeee zavedime da nebude dosadno,ona nece znati uuuu da smo bili zajedno
:mozemo u praku na klupi ili jarku nema veze
:nisam ja kao druge djevojke (to je sofija neprestano ponavljala)
...Ana je cjelo vrijeme se derala: to mi radi ti si mi najdraži xD...lom
Atmosfera je bila super,cure su nenadjebivo najbolja ekipa...
Itd.
Bili smo u šopingu...
mrnjau
Image Hosted by ImageShack.us

Koliko god Švicarska bila ljepa nedostajala mi je Hrvatska tih 4 dana i Zagreb...
Moj krevetić,moji frendovi,moja soba,moj ormar,moi cucki,moja ulica...
ON
Nisam ga vidla na valenitinovo....
Not fer,stvarno nije
sad jedva cekam da ga vidim,da ga zagrlim...
juuuj...
cerekcerekcerek
Idem ja...Pusek


15:05 | Komentari (28) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.