petak, 11.01.2008.

Klizanjeee xD

Hiiih...klizanje zubo
Bas je bilo seksi.
Dora je kasnila ko uvjek xD.
Bilo nas je puno...
Marojka,Iva,Matea,Tinox,Jura,Pero,Belić,Huzjak,Raba,Janko,Branimir i Ravlic...valjda su to svi rolleyes
I cjelo vrijeme cekam da se huzjak razbi,i onda kad se razbi nevidim headbang.
A ja sam razbila Janka i Ravlica smijeh
Al najbolje je bilo kad je janko pao xD...
Kazem ja rabi da ga ocu srusit,a on se sjedne na led i kaze: jesi sad sretna xDxDxD
Beliću sam pokvarila zurku ()()()
I tak...bilo je kul jos da nije ravlic iso srat hokejasima bilo bi i bolje,al naravno ravlic ko ravlic...
I Dord je bila s nama =)
A nismo uspjele srusit Krsnjavog ...a aaa taj mali debeli issse
Poslje smo isli u mek...zahvaljujuci Rabi njamisretan(gad bles ju)
Ja i Dord smo pale u trans u meku xD...zenska je gladna i onda si kupi sladoled xD
A meni su popili kolu cry bljeeee
A belic nije htio nis jest jer si je htio kupit burek headbang
Đzs,mi u meku a on oče burek -.-"
I janko mi je uzeo lisice rofl
Beee...stalno su me nekaj ucjenjivali...=(
Zlobnici
To je zato kaj sam najmlađa...i najniža dead xD
A dobro je bilo...
Jedino mi je zal kaj nisam vidla Huzjaka kak se raspao...al jebaga
Branimir se najbolje klize...
Praznici su pri kraju u kurac...
Bas zajeb
A nema veze
Neda mi se bas nikam van ovaj vikend
Ocu spaaavat mouthwash
Idem ja polako...uzivajte...
E da i da se pohvalim...PRVA SAM KOMENTIRALA GRUBYEV BLOG ()()()()
Jadan zeko
Pusa Belicu...pozzz ostalim...haha...papa


16:50 | Komentari (22) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.