petak, 04.01.2008.

"The first time in my life and now it's so clear"

Prvi put u životu,uistinu prvi sam imala osječaj da činim pravu stvar.
Znala sam da sam to trebala i prije napravit...i uz okolinu ja sam tupila svoje,vjerovala sam da je takav kakvim se prikazuje.
Kao i obično...on bi mi se javio,pa zatim nestao na par mjeseci.
To se dogodilo i jučer.Tipično za njega : kaj radiš
S nepoznatog broja...nisam znala ko je i pitala sam...
Kada sam dobila odgovor nije me prešao onaj osječaj sreče kao svakoga puta,niti veselja niti ono kada mislite da mu možda ipak nešto značite...bila sam po prvi put potpuno hladna.
Nakon par izmjenjenih poruka,u kojima sam kako sam več rekla bila iznenađujuće hladna odgovorila sam:
Gle,ja sad imam dečka kojeg volim.Uopče više nemam namjere biti tvoja igračka.Jedino kaj mi možemo biti i bezobzira na dečka je samo frendovi...
On se na to lukavo izvukao kako nije ništa ni drugo želio.Ali nije mario za to da je uistinu preočit.
Možeš ga čitat kao otvorenu knjigu,svakog puta kada bi se javio on je nešto želio od mene.
Nešto kaj mi nikada nije bilo jasno...i onda kada sam se ispod svog ponosa prije išla nač s njim naravno nije se pojavio.
Prvi puta da sam prema nekome bila tako hladna.Iznenadila sam sama sebe.
Ustvari,vjerojatno je mislio da to kaj sam 3 godine mlađa znači da me može zajebavat kako god zna i umije.
On je sve moje granice prešao onda kada nije došo.
Lagano bih rekla da mi više uopče nije bitan,koliko god dok drugi pričaju o njemu ja šutila jer neželim ništa loše reč...koliko god cu mu bit zahvalna na tome što me tješio kada nisam znala što bi toliko me je i razočarao i dokazao da je još jedan površni kreten.
Očito za sve ima svoj prvi put.
A očito da svog dečka uistinu volim,kada sam se i ovom mogla odpurijet što ni kada sam imala dečka nisam radila.
Svašta je bilo...priznajem značio si mi puno toga...no jučer sam ti rekla zbogom jednom zauvjek...
Trenutno sam jako sretna,ništa u životu mi nefali i neželim da ti bilo što ideš uništavat.
Nisam ni sigurna možemo li biti pirjatelji.Jer ja prema tebi neosječam više apsolutno ništa,osim ako se računa ona mala trunka mržnje.
Hvala na svemu...ali sada cu ti reć...zbogom....
Image Hosted by ImageShack.us


19:01 | Komentari (50) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.