četvrtak, 29.11.2007.

"She doesn't love you she's using you to show you off"

Uzasno se osjecam kad se ljutis na mene.Ja samo nezelim da te opet netko nepovrijedi.
Titule : volim ga...davala si svakom,pa i nakon tjedan dana poznastva.
Bila bi s njim,a na kraju bi ostala sama i tužna.Ja te takvom nisam mogla gledati,uvjek sam se trudila ti utuvit u glavu
da zbog svoje preosjećajnosti gubiš ponos i da si brzopleta.
Nekako,nisi dopuštala da stvari teku onako kako bi trebale.Možda te zaista nerazumijem,ali i ti sama dobro znas da kada si ti i dečki posrijedi uglavnom sam bila u pravu.
Voliš ga,teško bih to protumačila...pričala sam s njim.Nije ništa loše rekao o tebi.Suprotno,ali on ima curu koja ga voli...a voli i on nju...čini se kao najviše na svijetu.Kadkad mi se čini kad pričam s njim kao da mu je ona jedino na pameti.
Premalo ga poznajes,viđanje par puta i koja riječ preko msn-a...
Zar je to taj temelj,čvrsti...bar bi takav trebao bit.Temelj za volim te?!
Svi će reč da nije...
Ja isto tvrdim tako,ali nisam kao drugi šutjela nego sam ti sve u dobroj namjeri rekla.Ta titula koju si mu dala je usitinu nešto veliko.Mozda si trebala promislit koliko jedan volim te znaci,koliko on toga moze donest i odnest u nepovrat?!
Vjerojatno nisi...
Kadkad mi se činiš,kao da igraš igru ententini pa na koga padne prst tome ces rec da ga volis,kadkad te uistinu nerazumijem.
Kao da nemaš kome rec da ga volis pa si našla njega...neznam...sreco,smiri se malo,svi znamo ili bar mislimo da je to nešto sasvim površinsko...
Dragi ste mi i ti i on...
Ali grebeš čvrstu površinu...Ovaj put nije kao i sa njim,jedna poruka te nece dovest do njega...
....to je sve...
Image Hosted by ImageShack.us

Gruby says:
cu joj rec da se prestane ljutit jer si joj sve dobro rekla


11:27 | Komentari (9) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.