nedjelja, 28.10.2007.

"And any other day,for the trouble I put you through but remember the good times and lock them away in youre mind"

Mogla bih rec oprosti,ali ponos me drzi jacom od te jebene riječi...
Možda jesam pretjerala,ali nekako nisam imala milosti,povrijedila si me i to je to.
Nije samo stvar u tebi i u meni je,nisam navikla da su ljud koje volim tako hladni prema meni.
Ako te nemogu prihvatit takvu kakva jesi onda je najbolje da se jednostavno maknem od tebe...
Uvjek ces bit tu negdje u mom srcu,i ma kaj god da bilo znaj da te volim...I da ako se nesto dogodi ja sam tu uz tebe.
Ali...
Ja nemam snage biti stalno uz tebe,stalno prelaziti preko nekih stvari.Imala si pravo novo društvo zamijenilo te brže nego kaj sam ja to očekivala.
Rekoh...Volim te,tu si negdje duboko u mom srcu za koje vjerojatno misliš da ga nemam.Ali dušo čak i ja imam osjećaje
,ponos me drži dalje od tebe.Ponos me tjera da nekazem oprosti,ponos je jaci od mene...Baš onaj ponos koji nikad nisam imala
Možda je tako najbolje...

Image Hosted by ImageShack.us


Eh da.Prepoznat će se,a ja vise to nezelim spominjat na blogu,neda mi se...
Ko klinka od 10 godina se "prepucavam i šaljem poruke" prek bloga.
Ufff,zivčana sam ovih dana,baš ono jakoo
Na svaku riječ pizdim,slušam samo kaj meni paše belj
PMS,nadajmo se
Jer bum još više popizdila ako ta živčanoća ne prestane ...
Hehehe...nista idem papat kolače njaminjaminjami
Kinder pingvin
Sakeri nemate kolače...yes
Ae da nedosađujem...kissa


17:34 | Komentari (11) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.