petak, 26.10.2007.

Palačinke su bolje od pice,Tišina!

Sjetila sam vas se dead
Da,da...otprilike lud tjedan.Hihihihih...Kaj rec?!...Ja sam super,mozda bolje nego ikad wink
Zajebancija...
Ma kul je.
Govore mi profesori da me puca pubertet: O.o da...Bas su me prosvjetlili al nmvz smijeh
Neki dan na njemačkim,s jurlinom i palićkom bilo je preludo...
Nije nam se dalo ic pa smo bezveze se setuckale po hodnicima...
Moram i vas pogvalit na puno komentara zubo fala
Ja i tina smo izmeđuostalog morale glumit i stup srama,jer sam tukla Prosa.I pojela mu sve bonbone fino
A cjelo sam se vrijeme cerekala,isse...naravno ja i Tina ko drugi XD
U ponedjeljak sam se digla u POLA 7 nononononono,da bi se našla s Teom koja nije došla burninmadheadbangmad i jos sam slagala kosu pol sata jer sam zgledala koda me neko u struju uštekal,da bi mi to osmasi sve sjebali...cry
No dorro nema veze
Sutra je našoj Marojkici ročkas party
Neam pojma kaj cemo gledat...Ja i tina smo htjele gledat Šminkerice al Marojka nezeli zbog Prosa i Bratkovica cry
A neam pojma ni kaj da joj kupim,nemam inspirejšns.Prvo sam mislila neke seksy lisice
al nije primjereno,ipak je ona dobra cujuca cerek
Čak smo ja i Tea dobile letke protiv pušenja...ma fala vam ! smokin
Valjda cu i Doru see yat ovaj vickeend rolleyes
Aj houp so...
Pepa i Dendy su dorro,hihihi
I to je to valjda,neda mi se više...
Osjecajte se pozdravljeno iako vas nisam pozdravila al bitan je FILING!...
I da palačinke su bolje od pice,TIŠINA!

Image Hosted by ImageShack.us


14:02 | Komentari (21) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.