nedjelja, 21.10.2007.

Očito,jedna osoba manje na koju cu ikada vise pomisliti...Žao mi je

Da...sve je ok,ali ipak nije
Jucer me jedna recenica jako povrijedila...(mozda i nebi da mi do te osobe ful nije stalo)
Prije godinu dana,u skoli svaki sam odmor provodila samo sa njom,puno smo pricale i na neki nacin sam se i samo s njom i druzila.Od kako je otisla imam osjecaj kao da mi je bolje i lakše bez nje u toj školi...
Družim se sa svima,i na neki nacin super mi je u skoli.
Mozda zato sto sam se bojala da cu ju izgubit pa sam zeljela sto vise vremena provodit s njom?! Neznam...
Odkako se preselila,udaljile smo se.Iako to i nisam osjetila jer sam jos uvjek okruzena predivnim ljudima,deckima i curama.
Mozda mi je bilo malo manje stalo do nje,nego prije.
Ja bih to na onu rečenicu svela: daleko od očiju daleko od srca?!
I mene su neke stvari ful povrijedile,to sto ona tvrdi da nezna voljeti ja znam da je to cista glupost.
Mozda u ovoj dobi smo svi zaokupljeni s tkz ljubavnim problemima,ali mislim da nema čovijeka koji neznam voljeti.
Možda sam naviknuta na to da ljudi nisu tako prokleto iskreni prema meni i tako direktni?!
"Pa ti jesi kurva i bit ces sponzorusa"
Na tu rečenicu sam se ja zapitala: koliko je to njoj stalo kada ona misli tako nesto o meni?!
Dali me zaista voli i dali je ona ta cura koju svrstavam pod dvije najbolje frendice (uz doru)
Činjenica je da mi Dora to nikada nebi rekla.
Bila je na svoj rođendan kod mene,i tu je vecer bila sva cudna,uz to mi je i rekla "Puca mene kita kaj ti radis"
To je sve potvrdilo da ni meni nebi trebalo biti stalo do nje,jer ona na neki nacin to nezasluzuje.
Nije me briga za takve stvari inace,ali kada se radi o njoj ili Dori itekako mi je stalo
Jučer sam bila kod nje,nakon cjele te veceri ona je izjavila: "Jesi ti svjesna da ovo nase prijateljstvo nece jos dugo trajati"
Na to sam samo hladno dogovorila ne...i sutila sam cjeli ostatak noci
Kada je shvatila da nesto nije uredu rekla je: "kaj sam sutis,ti inace uvjek nesto meljes"
U zadnje vrijeme njen cijeli svijet se vrti oko jednog dečka.Nekazem da je to lose,i da sam ljubomorna
daleko od toga jer smatram da to nesto sto ona ima s njim nema nikakvog smisla,ali nezelim se petljat u to neka radi sto zeli.
Ujutro sam shvatila da ja jednostavno sam previse razlicita od nje i da razgovor s njom nema smisla...
Ja sam uvjek sva hepi i hiperaktivna,a ona zna samo sutjet i razmisljat.
Takvo ponašanje bih okarakterizirala kao trulo,jer nikada i nisam vidjela previše života u njoj.
Jako me to sve povrijedilo,i odlucila sam zamrznut svoje osjecaje i ovog puta ici razumom.
Mozda mi i je stalo,ali ona nezasluzuje to...
Mozda ona stvarno nezna voljeti i pokazat svoje osjecaje ili joj mozda nije stalo do mene...
Stvarno neznam,al shvatila sam iz svega tog da mi nebi trebalo bit stalo i da ovog puta idem razumom.
Očito,jedna osoba manje na koju cu ikada vise pomislit...
Žao mi je...
Image Hosted by ImageShack.us

Lucija


16:33 | Komentari (52) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.