ponedjeljak, 24.03.2008.



Ovako govori Gospodin Bog:


Već tako dugo želim s tobom razgovarati,


Ali ti tako rijetko imaš vremena.


Već ti tako davno htjedoh reći;


Tu sam za tebe,


Ali osjećam da te to plaši.


Ako si spreman čuti moje riječi,


Onda ti želim poručiti:


Ne boj se, ja sam s tobom!


Ljubavlju vječnom ljubim te!


Moja ljubav ostaje uvijek ista,


Da li me ti volio ili mi okrenuo leđa.


Oduvijek sam te volio, zato te pozvah u život.


Volim te, jer postaješ svakim danom zrelija osoba,


Jer si čovjek, jer živiš na ovoj zemlji koju ja stvorih…


Zbog svega toga i još puno više, volim te.


Volim te, jer znam da ne možeš živjeti bez vjere i nade,


Da ne možeš živjeti bez mene.


I zato sam uvijek tu za tebe.


Dopusti da te volim.


Da te volim upravo takva kakav jesi.


Da te volim u osobama koje susrećeš, s kojima živiš,


Da te volim u zraku kojeg udišeš,


U suncu koje te grije,


U kiši koja je moj blagoslov života;


U brdima pokrivenim snijegom,


U polju prepunom šarolikog cvijeća;


U žuboru bistra izvora.


Dopusti da te volim u osobama koje ti se smiješe,


Koje su ti teške i od kojih bi najradije pobjegao,


Ali ti znaš- ja sam i u njima


I u njima te volim, jer ja ne mogu biti drugačiji.


Ljubavlju vječnom ljubim te, moje stvorenje.


Meni je poznata tvoje povijest,


Sav tvoj dosadašnji i budući život.


Meni je poznata tvoja povijest,


Sav tvoj dosadašnji i budući život.


Meni su poznate tvoje želje, tvoji snovi,


Tvoje životne staze;


Meni su znane sve tvoje neprospavane noći


I dani kada nisi vidio izlaza iz tunela;


Meni su znani tvoji radosni trenuci za koje si želio


Da nikada ne prestanu…


Ne boj se, jer ja sam s tobom.


S tobom sam, jer sam te iz ništa stvorio,


Jer sam htio da ti budeš.


Mnogi je ljudi bilo prije tebe.


No nedostajao mi je netko kao ti i zato sam stvorio


Upravo tebe i želim da ti budeš ti.


Ne boj se, ja sam s tobom.


Pa ako moraš i dolinom smrti proći, ja sam s tobom.


Neka ta istina siđe jednom iz tvoje glave


U tvoje srce i neka te svog prožme, neka te ponese


Kroz sve tvoje sumnje i sva tvoja nesigurna pitanja,


Stranputice i hod nepoznatim i neutrtim stazama.


Povjeruj mojoj ljubavi i


Ne boj se,


Ta ja sam s tobom sada i uvijeke.

[23:36 - 6 ]
Komentari | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.