Maggot World

petak, 07.04.2006.

Brijem da je brijanje tolko izbrijano da ni sama riječ "brijanje" nema smisla u riječi "brijanje".....??

Kad sam pisao naslov mislio sam da će biti veći od ovog posta jer neznam o čem bi pisao što se tiče ove teme... Došlo mi na pamet pa reko - ajde napisat ću... Ma samo sam vam htio reć da neću više pisat postove i odustajem od bloga jer mi se više neda pisat i nemam inspiracije niti motivacije...Neću niš brisat nego ću ga samo ostavit da traje dok ga ovi sami ne izbrišu ili ukinu... Još ću napisat jedan post o nekome koga jako volim i ko mi je sve na svijetu.... Zapravo to će biti nekoliko pjesama, u biti ljubavnih pjesama, i tužnih pjesama... Jer se trenutno tak i osijećam....
Ali... Dosta tuge za jedan dan!! Evo malo veselijih tema... Bio sam bolestan ovih par dana i nisam išo u školu...Danas sam igrao igrice na kompu i oborio svoj rekord (što se tiče duljine igranja)... Rekord mi je bio 7 sati igranja i buljenja i komp, a od danas je lijepih i okruglih 10 sati... Nije mnogo, ali ipak... Mom frendu je rekord 25 sati tak da ću se morat jebeno pomučit da ga dobijem... Ovaj vikend ide još jedan post - zadnji post, pa do tada..... Pozzzzzzdrav......

- 20:40 - Komentari (5) - Isprintaj - #