Maggot World

četvrtak, 02.02.2006.

Evo malo i o meni...

Do sada sam pisao samo o raznim pizdarijama koje ljude šatro zanimaju.. Sada bih htio da upoznate tog frika koji je pisao sve te izopačeničke postove...Mene... Rođen sam u Zagrebu i živim u njemu već 15 godina-Zagrebačka Dubrava. Ja sam ovisnik o metalu, bilo kakvom-glavno da je metal, i o punku. To ste mogli i sami zaključit po postovima. Jedan je moj frend rekao:"Ostavi se više tog metala, jebo te bog metalni!" Ali ja se nemogu ostaviti nečeg tako faking dobro za uši (a da i ne govorim za dušu)...
Inaće moj hobi je sviranje bubnjeva-mada još nemam svoj kompletić doma jer bi mi stara popizdila i porazbijala sve činele. Ja sam inaće strastveni BBB-ovac i sad kada počne sezona, ima da me bude na svakoj tekmi. BTW nek mi se jave ljudi koji poznaju Klokana!!! Jako volim one teme o sotonizmu, egzorcizmu, inkvizicijama i takvim stvarima. Mnogi se već brinu da sam postao faking sotonist, ali vjerujte mi da nisam.. Nisam ko oni frikovi ILUMINATI, e da vam kažem to su bloeštine, kaj ti ljudi rade to nije normalno. Nisam ni laik jer ne želim imati nikakve veze sa sotonizmom, jer sam čitao ako imate veze s takvim temama tj. bavite se s tim ili ako vam neko u obitelji ima veze sa egzorcizmom i sotonizmom, velka je mogućnost da demoni tebe napadnu..Ah jebiga nemaju se kome kurčit pa ajmo malo ljude jebat u glavu... Uz te proklete teme, još jako volim neka stvorenja, a to su anđeli... Osobno su mi draži crni anđeli ili "pali anđeli" jer dark boja je preeeejebena. Da se mene pita cijeli bi svijet obojio u dark...

www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws



*Neka se oni koji se smatraju sotonistima ili laicima ne uvrijede na ovaj post, jer ja nemam ništa protiv tih ljudi.. Ovo je sloboda govora, a knjige žalbe na žalost nema*

- 23:07 - Komentari (7) - Isprintaj - #