< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2008 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (6)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ME...

IME: Dea
PREZIME: nije bitno
ŠKOLA:Bakar
RAZRED: 8a
VOLIM: nightwish, muziku općenito, plesati...
MRZIM: umišljene glupače i glupane, laž...

Linkovi

oni osnovni:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

oni koje posjećujem(dodat ću ih još):

Moj drugi blog
Pata
miss sarchi

MOJA ABECEDA

A - ARMADA; Rijeka u srcu, Armada do groba
B - BAKAR; grad snova
C - CAPONKA; ili capooka, kako god, jedno od naj mjesta u Bakru
D - DORA; jedna od mojih naj frendica
E - ENGLESKI; predmet koji mi (uz talijanski) ide najbolje
F - F.....khm...zna moj pingač za koga je ovo slovo...
G - GALEBICA - IVA M.; moja mala luđakuša, ne znam šta bi ja bez nje
H - HARRY POTTER; najbolje knjige i filmovi koji postoje
I - IGOR I MARIN; moji naj frendovi
J - JOVO;najveći luđak na planetu Zemlja, ful dobar tip
K - KOS; e ovo Iva zna na koga se odnosi, jedan dečko koji mi jako fali...
L - LABUD; e i ova ptica mi je prirasla srcu...
LJ - LJUBAV; nešto predivno...
M - MAŠKARE; ajoj, obožavam ih, peto godišnje doba
N - NIGHTWISH; moja najdraža grupa
O - OČI; nešto najljepše na dečku... i još plave....
P - PATA; najbolja frendica koju imam, uvijek je tu za mene
R - ROBI; također moj naj frend
S - SANJIN...moja bivša simpa...i moj jako dobar prijatelj
Š - ŠKOLA; škola ne, ali učenici daaaaaaaaa
T - TELEFON; a šta bi ja bez njega?
U - USTA; ajd pogađajte zašto sam ovo stavila, hehe...
V - VALI; naš školski list, jedna sam od urednica
Z - ZAROBI ME; riječi koje će me uvijek podsjećat na Patu
Ž - ŽELJE; ah, uglavnom neostvarive...

utorak, 06.11.2007.

...ZBUNJENA...

da, da... zbunjena sam... totalno... nutnikad prije nisam bila tako sva zbrčkana da ni sama ne znam što osijećam... stvarno neznam...bang evo, danas smo ja i Matea ispravljale kontrolne s Vičevićem i prvo smo ispravljale 8b.naughty Slavuj je trebao dobit tri, ali ja sam mu uspjela navuć četvorku, što prije nikome nisam napravila... čak ni sebi... tako mi je bilo drago kad sam zamolila nastavnika da mu da 4 (ovaj pita šta zato jer mi se sviđa ili jer mislim da je to moglo bolje, a ja kažem – pa...oboje...), i ovaj se samo nasmiješi i da mu 4...thumbup eto, koliko ja njega volim... cerekšta ja radim za njega...cerek pa eto koliko mi je stalo do njega...cerek meni je bilo tako krivo napisat mu trojku jer znam da zna za više i nisam mu je htjela upisat dok nisam pitala nastavnika dal bi mu mogao nešto priznat jer je gramatički točno i šta ja znam... i stvarno mi je to napravio... dao mu je 4...yes da znate kako sam bila sretna radi njega...smijeh a rekao je da mu nesmijem reć... ne znam zašto, ali ne smijem...namcor ni njemu ni ikome drugom...rekla sam samo Pati i Ivi jer njima sve govorim a Lucija je čula tako da znaju samo njih tri ako Matea nije nikomu rekla...rolleyes i poslije smo imali talijanski... Labud odgovarao, a ja i Lucija se tamo sprdamo cijelo vrijeme, zajebavamo Pilića, komentiramo kako lijepo Labud čita i odgovara, pa zajebavamo Pilića, pa nešto pišemo, pa zajebavamo Pilića...rofl hahaha... pa je nastavnica premjestila Luciju ispred ova dva jer smo joj išle na jetra, stalno se smijemo... i Labud i Kojotica se počnu gađat njegovom gumicom, i ona završi na Lucijinoj torbi... on je traži i ja mu je dam, a tako mi je ulovio ruku...cerek a Kanarinka, Kojotica i Petra mi se tamo smješkaju...dead ja taman govorim Ivi da šuti,a nastavnica me prozove... a ja tako zbunjena, nisam niš znala (a inače sigurno bi)...headbang i svako malo se okretao i tako... a tek jučer... cijelo vrijeme su on i Pilić bili okrenuti prema meni i Tei, pričamo, ja im prevodim rečenice...bangsretan a Sanjin mi nešto diktira, ja sam mislila da zajebava a stvarno su to morali napisat...eek pisali smo riješenja od nekih problema tinejdžera iz časopisa i oni dobili nekog dečka koji ima curu, a zaljubljen je u drugu i ne zna kako da to kaže curi... ja sam bila totalno... ma ni sama ne znam kako mi je bilo...zujo a tako je obziran i dobar... da vidite što mu je “savjetovao“...yes da priča s curom, da joj kaže da nije problem u njoj, ali da je on naprosto zaljubljen u drugu i da joj kaže da mogu ostat prijatelji...kiss i Labud mi sve to govori, ja mu prevodim i kad smo završili kaže on meni e, hvala... i tako me tad pogledao u oči...cerek stvarno ne znam šta da mislim... znam da nećemo bit skupa, ali u nekim trenucima stvarno mislim da bi moglo bit nešto...yes a ovaj put nisam sigurna dal će mi Pata sigurno reć nešto jako tužno ili lijepo ili utješno ili nešto deseto...lud stvarno ne znam što trenutačno osijećam... totalno sam zbunjena.......nut



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.