< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2008 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (6)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ME...

IME: Dea
PREZIME: nije bitno
ŠKOLA:Bakar
RAZRED: 8a
VOLIM: nightwish, muziku općenito, plesati...
MRZIM: umišljene glupače i glupane, laž...

Linkovi

oni osnovni:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

oni koje posjećujem(dodat ću ih još):

Moj drugi blog
Pata
miss sarchi

MOJA ABECEDA

A - ARMADA; Rijeka u srcu, Armada do groba
B - BAKAR; grad snova
C - CAPONKA; ili capooka, kako god, jedno od naj mjesta u Bakru
D - DORA; jedna od mojih naj frendica
E - ENGLESKI; predmet koji mi (uz talijanski) ide najbolje
F - F.....khm...zna moj pingač za koga je ovo slovo...
G - GALEBICA - IVA M.; moja mala luđakuša, ne znam šta bi ja bez nje
H - HARRY POTTER; najbolje knjige i filmovi koji postoje
I - IGOR I MARIN; moji naj frendovi
J - JOVO;najveći luđak na planetu Zemlja, ful dobar tip
K - KOS; e ovo Iva zna na koga se odnosi, jedan dečko koji mi jako fali...
L - LABUD; e i ova ptica mi je prirasla srcu...
LJ - LJUBAV; nešto predivno...
M - MAŠKARE; ajoj, obožavam ih, peto godišnje doba
N - NIGHTWISH; moja najdraža grupa
O - OČI; nešto najljepše na dečku... i još plave....
P - PATA; najbolja frendica koju imam, uvijek je tu za mene
R - ROBI; također moj naj frend
S - SANJIN...moja bivša simpa...i moj jako dobar prijatelj
Š - ŠKOLA; škola ne, ali učenici daaaaaaaaa
T - TELEFON; a šta bi ja bez njega?
U - USTA; ajd pogađajte zašto sam ovo stavila, hehe...
V - VALI; naš školski list, jedna sam od urednica
Z - ZAROBI ME; riječi koje će me uvijek podsjećat na Patu
Ž - ŽELJE; ah, uglavnom neostvarive...

četvrtak, 01.11.2007.

...MA KAKO JE MENI LIJEPO U BAKRU...

Evo, Pata mi je rekla da napišem post, pa eto...
Nisam znala šta da pišem, al mi je ova moja Kojotica rekla da napišem kako mi je lijepo u Bakru... pa eto vam par pričica...

PRIČA 1 – ljeeeeeto!!!!!!!!!!!!!!
prvi dio: E pa stvarno mislim da je i ovo dosta, ali da pojasnim... nema škole, pa ove moje slatkice ne vidim skoro svaki dan, kao kad je škola, pa onda jedva čekam da ih vidim... znači, svaki put kad ljeti dođem u Bakar (a to je dvaput tjedno), Pati ili Ivi ruke skoro otkinem kad vidim koga... hehe... ali i one meni to znaju napravit... Iva kad vidi Kanarinca, Pata kad vidi Pticu Trkačicu... dada...
drugi dio: prvi put kad sam došla dole nakon što sam se vratila s Premude (3 tjedna nisam vidjela nikoga od njih), noge su mi se skoro odsjekle kad sam vidjela Slavuja... a onda su mi se ruke počele trest kad sam 5 minuta poslije vidjela Sanjina... ma kako volim ovaj grad... baš je super...
treći dio:pa kao što sam već rekla, meni je tako lijepo kad ih vidim, a još kad ih vidim bez majice... tako jedan dan šećemo Pata, Iva i ja Primorjem i samo vidiš Slavuja na prozoru bez majice... i još se tamo smiješi... MIRUJ SRCE MOJE!!! Hehe...
četvrti dio: Margaretina, Bakarska, Bakarski susreti... ima tih fešta u Bakru... i super nam je... uglavnom vidim većinu škole... neke i po više puta... i to one bitne... dada... i svi skupa se sprdamo i tako to... a kad sam došla na Margaretinu i nije prošlo ni 5 minuta već sam vidjela i Slavuja (koji me odmah pozdravio) i Matiju...
peti dio: Pata, Patina buduća kuća, Pata i Iva, Patina buduća kuća... Pato sjećaš se toga? Ili kad smo išle na Melisu, samo čuješ skuter, ode Pata ća... a kad su Iva i Pata počele plesat valcer, ja ih snimam i samo “onako usput“ primjetim da je to tango... ma lude su cure do daske... i ja skupa s njima...

PRIČA 2 – nogomet!!! =)
prvi dio:joj, kako je bilo super kad je igralište kod Pomorske još bilo čitavo... jedan dan sam došla s ovim curama s košarke na trening, i čim smo se iskrcale dole kod općine, vidiš Pata i Ana već mene vuču tamo... joj... a tamo Slavuj igra nogomet s nekim pomorcima... kako taj dečko dobro igra nogomet... i još kad je nabio loptu tamo do nas, pa se provukao uz mene da ode po nju... joj, šta mi je bilo dobro...
drugi dio: utakmice na Borcu... hehe... ja i Pata bile tamo gore na prvoj utakmici ove sezone... ma kako je lijepo gledat profesionalce kako igraju... hahaha... i, da kažem Patinim riječima: „Slavujević lijepo pametni zabio dva gola, Presečki je igrao najbolju igru u životu“... i taj dan smo snimale Bakar... ma bilo nam je super...
treći dio:utakmica protiv Grpca... joj... bile smo Pata, Samantha, neka njena frendica Sara i ja. Samantha je uzela fotoaparat pa smo ih stalno slikale kako igraju... ma šta su slatki... i poslije utakmice me Ptičica tako lijepo pozdravila... a Trkačica došla za vrijeme utakmice... mi tamo sjedile na skalama i morale se maknut svakome tko dolazi i odlazi... i idu ti neki njegovi frendovi, i njegov pas koji prati modu ispred njega... i Pata počne dragat psića...joj, šta je to bilo: „Ma kako si sla-a-adak...“..haha... dok je ona skužila tko drži psa...

PRIČA 3 – srijede za vrijeme škole...
prvi dio: jednu srijedu poslije plesa, mislim da je to bilo poslije prvog sata, bili smo vani ja, Pata, Iva, Sanjin, Matija, Bilajac i Dean... ma da znate kako smo se smijali... Sanjin nam je svima kupio Čunga Lunge... a Ivi je bilo najsmiješnije kad je Bilajac nešto počeo sprdat Deana i ovaj ga počeo lovit i viče za njim: „Ma kad te ulovim tako ću te... išamarat!!“ nije se sjetio ničeg drugog nego da će ga išamarat... haha... i kad je jadnom Sanjinu pao Happy Hippo... joj... ma dijete moje malo, kako mi je sladak...
drugi dio: ma kako nam je bilo super... ja, Pata i Iva S. u minicama, šećemo Primorjem... bili su s nama i Velkovski, Ana, Dino i Dominik... bili smo malo u Capooki... gledali zaglavljene ribe... hehe... Dominik je rekao Pati da mu se sviđam... ma baš nam je bilo dobro... i poslije smo bili i s ovim drugim pomorcima... ma dan za pet...
treći dio: prošla srijeda... ja i Lucija smo ostale poslije plesa... ona bila s Robijem gore kod škole a ja i Pata na Primorju... vidjela sam Slavuja... taj tjedan nije bio u školi jer je skinuo gips pa mu doktorica rekla da cijeli tjedan bude doma... kučka... i da znate kako mi je bilo drago kad sam ga vidjela... i još bez gipsa... joj, šta je sladak...
četvrti dio: jučer... party!!!!! išle smo ja, Lucija, Eva, Samantha i ona kurva na D. iz našeg razreda... malo smo se mučile s Leom, ali ipak smo je uspjele nagovorit da ode doma s Lucijinom mamom... i tako... bile smo prije s Robijem i Kočijem...i ja se cijelo vrijeme živciram jer mi je netko, pitaj boga tko, rekao da Slavuj neće doć... a kad sam ušla u onu prostoriju i vidjela ga... ma znate kako sam bila sretna... cijelu večer smo plesali... a kad sam skinula gornju majicu i ostala u onoj doljnjoj... joj, kako me pogledao...i još smo se svako malo stiskali jedan uz drugog... na kraju večeri se dogodilo nešto što neću spominjat jer bi trebala pisat o lijepim stvarima...

PRIČA 4 – vikendi za vrijeme škole...
prvi dio:to je bilo 22. 09., subotu prije ekskurzije... ja sam bila u Trstu tako da nisam mogla doć na tu utakmicu... sad mi je tako žao... ja sam došla doma tek na jedno pol utakmice, pa dok se ja obučem, i tako to, utakmica bi bila gotova... i nisam mislila ić u Bakar, ali kad mi je Samantha poslala poruku „Ej, samo da znaš, Slavuj ti je slomio ruku“, za 15 minuta sam bila dole... da samo znate kako sam se brinula za njega... i kad smo ja, Pata i Iva prolazile kraj njegove kuće, taman je došao... da znate kako mi je bilo vidjet ga s rukom u gipsu... rekao je da ga jako boli... a tek kad je rekao da ne ide na ekskurziju... ja sam počela plakat... a jadan moj mali... i navečer smo se dopisivali... malo mu je duže trebalo da odgovori, ali nije bitno... haha... ali bilo nam je super i bez njega... iako bi bilo puno ljepše da je i on bio...
drugi dio: jedne subote sam došla u Bakar i Pata me trebala čekat... malo smo se šetale, pa nam je bilo hladno i išle smo u Capooku... onda je došao i Ivan... joj, umirali smo od smijeha... šta je to spaljen dečko... ma luđak jedan...
treći dio: prošli petak trebao je bit tulum... al kao što ste mogli pšročitat u predhodnom postu, nije ga bilo... ma jako bitno... ja sam se nagledala Sanjina i Slavuja... pogotovo Slavuja jer ga nije cijeli tjedan bilo u školi pa mi je falio... nespretnjaković moj mali... pa samo on može past preko lopte za vrijeme utakmice i slomit ruku... cijelo vrijeme se smijao i izvodio neke kerefeke... hahaha...

PRIČA 5 – škola.......
Joj, tu ima previše priča da bi ih mogla nabrojat. Talijanski, odmori, slobodni satovi, gledanje 8b pod tjelesnim... ma stvarno se previše toga dogodilo, ne mogu se ni sjetit svega... a da počnem pričat što se sve događa u školi, ne bi mogla stat... tako da neću ni počinjat... ali ima stvarno super stvari...

i to bi bilo sve od ovog posta. Pato, nadam se da si zadovoljna... ako nisi, nije me briga, jer mi je trebalo cijelo popodne da ovo napišem... i komentare ću ti ostavit i napisat onu štafetu tek navečer, sad idem kod Lucije pričat o svemu što se događalo jučer... joj tu će bit svega... pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

p.s. nisam stavljala smajliće jer mi se žuri, stavit ću ih neki drugi put, kissach!!



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.