< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2008 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (6)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ME...

IME: Dea
PREZIME: nije bitno
ŠKOLA:Bakar
RAZRED: 8a
VOLIM: nightwish, muziku općenito, plesati...
MRZIM: umišljene glupače i glupane, laž...

Linkovi

oni osnovni:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

oni koje posjećujem(dodat ću ih još):

Moj drugi blog
Pata
miss sarchi

MOJA ABECEDA

A - ARMADA; Rijeka u srcu, Armada do groba
B - BAKAR; grad snova
C - CAPONKA; ili capooka, kako god, jedno od naj mjesta u Bakru
D - DORA; jedna od mojih naj frendica
E - ENGLESKI; predmet koji mi (uz talijanski) ide najbolje
F - F.....khm...zna moj pingač za koga je ovo slovo...
G - GALEBICA - IVA M.; moja mala luđakuša, ne znam šta bi ja bez nje
H - HARRY POTTER; najbolje knjige i filmovi koji postoje
I - IGOR I MARIN; moji naj frendovi
J - JOVO;najveći luđak na planetu Zemlja, ful dobar tip
K - KOS; e ovo Iva zna na koga se odnosi, jedan dečko koji mi jako fali...
L - LABUD; e i ova ptica mi je prirasla srcu...
LJ - LJUBAV; nešto predivno...
M - MAŠKARE; ajoj, obožavam ih, peto godišnje doba
N - NIGHTWISH; moja najdraža grupa
O - OČI; nešto najljepše na dečku... i još plave....
P - PATA; najbolja frendica koju imam, uvijek je tu za mene
R - ROBI; također moj naj frend
S - SANJIN...moja bivša simpa...i moj jako dobar prijatelj
Š - ŠKOLA; škola ne, ali učenici daaaaaaaaa
T - TELEFON; a šta bi ja bez njega?
U - USTA; ajd pogađajte zašto sam ovo stavila, hehe...
V - VALI; naš školski list, jedna sam od urednica
Z - ZAROBI ME; riječi koje će me uvijek podsjećat na Patu
Ž - ŽELJE; ah, uglavnom neostvarive...

subota, 27.10.2007.

...NEMA BABE...

(da, znam, naslov mi je koma, ali vidjet ćete zašto je takav)
pa eto, jučer ja bila u Bakru... došla na tulum... bio je super... haha... došla ja dole u 7 i pol, oni tamo stoje ispred općine i čekaju neku babu s ključevima da nam otvori prostoriju u kojoj smo trebali bit... bili su Pata, Iva S., Sandra, Ana, Petra, Sarah, Tea, Koči, Bilajac, Velkovski, Sedlić, Matija, SANJIN, Dean I SLAVUJ... hehe...joj kako su mi samo slatki... čekali smo vani tu babu do jedno 8 i 40, a onda smo se počeli razlazit... a ja uživala promatrajući ove slatke bakarske ptičice... a Pata živčana, stalno šeta lijevo desno i dere se na svih... i još Petra kaže da se možda babi nešto dogodilo... ma ja ću joj se dogodit... koza jedna stara...i nije došla na kraju... ja, Iva i Ivan smo otišli u Caponku... pa su došli i Pata, Sandra, Petra, Ana, Sedlić i Lovrić kod nas... pa smo malo bili unutra, pa smo prošli van. Sedlić i Lovrić su išli tamo na stanicu kod Nautice, pa smo i mi izašli van. Pata je prošla doma, a mi smo išli otpratit Petru, pa smopokupili ova dva i išli tamo kod općine. Zajebavali smo se, pa je došao bus i Lovrić je prošao, a Vana sišla s busa i Sandra se odmah počne svađat s njom... a ova mene pozdravi i Sandri niš nije jasno pa me pita šta sam ja dobra s njom... ja joj kažem da jesam, zašto ne bi bila.. ona je samo preokrenula s očima... neću komentirat... i ja sam morala kod knjižnice čekat ove moje, a i Ana je morala doma pa smo išle skupa.
i tako idemo mi u parkić i taman iza ugla kod banke se pojave ovi tamo pomorci... i mi prođemo kraj njih, a samo čiješ Dina – ej, Dea pa di si ti? daj dođi malo, Kramarić (Dominik) te treba!... a ja i Ana se smijemo... ma luđaci jedni... hehe... ma bilo nam je super... iako nije bilo one glupe babe, zabavili smo se... i Pato, očekujem bar 1 komentar, može? Ajde idem ja... KISSACH!! =)



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.