< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2008 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (6)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ME...

IME: Dea
PREZIME: nije bitno
ŠKOLA:Bakar
RAZRED: 8a
VOLIM: nightwish, muziku općenito, plesati...
MRZIM: umišljene glupače i glupane, laž...

Linkovi

oni osnovni:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

oni koje posjećujem(dodat ću ih još):

Moj drugi blog
Pata
miss sarchi

MOJA ABECEDA

A - ARMADA; Rijeka u srcu, Armada do groba
B - BAKAR; grad snova
C - CAPONKA; ili capooka, kako god, jedno od naj mjesta u Bakru
D - DORA; jedna od mojih naj frendica
E - ENGLESKI; predmet koji mi (uz talijanski) ide najbolje
F - F.....khm...zna moj pingač za koga je ovo slovo...
G - GALEBICA - IVA M.; moja mala luđakuša, ne znam šta bi ja bez nje
H - HARRY POTTER; najbolje knjige i filmovi koji postoje
I - IGOR I MARIN; moji naj frendovi
J - JOVO;najveći luđak na planetu Zemlja, ful dobar tip
K - KOS; e ovo Iva zna na koga se odnosi, jedan dečko koji mi jako fali...
L - LABUD; e i ova ptica mi je prirasla srcu...
LJ - LJUBAV; nešto predivno...
M - MAŠKARE; ajoj, obožavam ih, peto godišnje doba
N - NIGHTWISH; moja najdraža grupa
O - OČI; nešto najljepše na dečku... i još plave....
P - PATA; najbolja frendica koju imam, uvijek je tu za mene
R - ROBI; također moj naj frend
S - SANJIN...moja bivša simpa...i moj jako dobar prijatelj
Š - ŠKOLA; škola ne, ali učenici daaaaaaaaa
T - TELEFON; a šta bi ja bez njega?
U - USTA; ajd pogađajte zašto sam ovo stavila, hehe...
V - VALI; naš školski list, jedna sam od urednica
Z - ZAROBI ME; riječi koje će me uvijek podsjećat na Patu
Ž - ŽELJE; ah, uglavnom neostvarive...

subota, 22.09.2007.

...PTIČICA SLOMILA KRILO...

... I NE IDE NA EKSKURZIJU!!!no bar kako se čini. pa ne mogu vjerovat. tri godine čekam ko luda ovu ekskurziju i sad on ne ide. ma daaaaaaaaj... igrao je nogomet, pao preko ruke i slomio je na podlaktici.headbang lijevu ruku. isuse, kako mi ga je žao...tuzan taman smo ja, Pata, Iva i Ana prolazile kraj njegove kuće kad se vratio iz bolnice. da znate kako je izgledao... ruka cijela u gipsu, do ramena, boli ga... a jadan...cry i kad smo ga pitale jel ide, samo je rekao - ne. a zašto????????????? pa ne hoda rukama nego nogama.bang kad je prošao u kuću, Pata i Ana su nastavile šetat, a ja i Iva par metara iza njih. Iva me drži, ja tulim ko kišna godina a ona me pokušava utješit.cry ali to je nemoguće... pa osoba do koje mi je najviše stalo na kraju ne ide s nama. a baš mi ga je žao... noslatko moje malo. javila sam Matei, a ona ništa... mislim stvarno... a kaže da joj se sviđa ili šta već...headbang ma neznam kako ću ja izdržat tu ekskurziju bez njega. ali stvarno ne vidim razlog zašto ne bi išao. pa valjda će ić, platio je prvu ratu a i nije u bolnici nego doma. sad se još moram brinut i jel ide ili ne.blabla dva mjeseca će morat nosit gips, jadni moj mali... mislim da ću sad ić gledat Harry Pottera, da mi pokuša odvuć misli od njega. al ne ide to tako lako... ma idem ja, nije mi do pisanja al sam vam ovo MORALA javit...rolleyes ajde vidimo se i kiss... :-( a dotad njemu želim brz oporavak da može s nama... ;-)

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



| komentari (4) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.