< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (17)
Kolovoz 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


SAy yes or no

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

pojedinosti iz mojega zivota...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

*Teže je prikrivati osjećaje koje imamo, nego glumiti osjećaje koje nemamo. La Rochefoucauld

*Dok god volimo nekog zbog njegovih vrlina, to nije ništa ozbiljno. Ali kad ga počnemo ljubiti zbog njegovih mana, onda je to ljubav. Sasha Guitry

*Muškarci žele biti prva ljubav jedne žene. Žene su pametnije: one žele biti posljednji roman jednog muškarca. P. Buck

*Ljubav je kao plamen koji ubrzo ugasne kad se prestane povećavati. Boccaccio

*Samo veliki ljudi mogu uistinu voljeti. Leonardo da Vinci

*Srce ima razloge, koje razum ne razumije. Nepoznati autor

*Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao. Njemačka poslovica

*Ljubav je tako kratka, a zaborav tako beskrajan. P. Neruda

*Kad pripadam tebi, tad konačno potpuno pripadam i samome sebi. Michelangelo Buonarotti

*Od svih istina najdublje su i najtrajnije istine srca. Antun Barac

*Samo onda istinski volimo kad više nemamo potrebe da to kažemo. Engleska poslovica

*Moguće je davati bez ljubavi, ali nije moguće voljeti bez davanja. Ami Carmichael

*ljubav je pobjeda snova nad stvarnošću...

*najgori način na koji vam netko može nedostajati je da ta osoba sjedi karaj vas;a vi da znate da ju nikada nećete imati...

*ljubav je stanje u kojem čovjek vidi stvari onakvima kakve nisu...

*ljubav je kao zrak šta dišemo-ne može se uvijek vidjeti ali se može osjetiti i uvijek je potrebna...

*bol koju prouzrokuje ljubav može izliječiti samo ljubav...

*čarolija prave ljubavi je u tome što ne znamo da će joj doći kraj...

*ljubav je tako kratka,a zaborav tako beskrajan...

*najteže je poslije ljubavi-ostati sam...
*Teže je prikrivati osjećaje koje imamo, nego glumiti osjećaje koje nemamo. La Rochefoucauld

*Dok god volimo nekog zbog njegovih vrlina, to nije ništa ozbiljno. Ali kad ga počnemo ljubiti zbog njegovih mana, onda je to ljubav. Sasha Guitry

*Muškarci žele biti prva ljubav jedne žene. Žene su pametnije: one žele biti posljednji roman jednog muškarca. P. Buck

*Ljubav je kao plamen koji ubrzo ugasne kad se prestane povećavati. Boccaccio

*Samo veliki ljudi mogu uistinu voljeti. Leonardo da Vinci

*Srce ima razloge, koje razum ne razumije. Nepoznati autor

*Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao. Njemačka poslovica

*Ljubav je tako kratka, a zaborav tako beskrajan. P. Neruda

*Kad pripadam tebi, tad konačno potpuno pripadam i samome sebi. Michelangelo Buonarotti

*Od svih istina najdublje su i najtrajnije istine srca. Antun Barac

*Samo onda istinski volimo kad više nemamo potrebe da to kažemo. Engleska poslovica

*Moguće je davati bez ljubavi, ali nije moguće voljeti bez davanja. Ami Carmichael

*ljubav je pobjeda snova nad stvarnošću...

*najgori način na koji vam netko može nedostajati je da ta osoba sjedi karaj vas;a vi da znate da ju nikada nećete imati...

*ljubav je stanje u kojem čovjek vidi stvari onakvima kakve nisu...

*ljubav je kao zrak šta dišemo-ne može se uvijek vidjeti ali se može osjetiti i uvijek je potrebna...

*bol koju prouzrokuje ljubav može izliječiti samo ljubav...

*čarolija prave ljubavi je u tome što ne znamo da će joj doći kraj...

*ljubav je tako kratka,a zaborav tako beskrajan...

*najteže je poslije ljubavi-ostati sam...

Teže je prikrivati osjećaje koje imamo, nego glumiti osjećaje koje nemamo.

Dok god volimo nekog zbog njegovih vrlina, to nije ništa ozbiljno. Ali kad ga počnemo ljubiti zbog njegovih mana, onda je to ljubav.

Srce ima razloge, koje razum ne razumije.

Samo onda istinski volimo kad više nemamo potrebe da to kažemo.

Ljubav je sposobnost jednog čovjeka da daje ne osvrćući se koliko dobiva nazad.

utorak, 30.10.2007.

bez tebe..nemogu!!

I dosada dode do mene
ali tebe nema..sta mislis da mi vec
nije dojadilo slusat zvuk vlastitih suza?
a ono nenadano okrenem se i ugledam
te tvoje oci,
koje lome me svakim treptajem.
a da samo znas,kako samoca boli.
da trebam te vise nego ikad
da zelim te zauvjek
da me drzis kraj sebe
kao najdrazu i jedinu, kao nikad preboljenu.
stvarno nemogu..nemogu vise tako...
i kad se oporavim i kad se ponovo dignem
ti se pojavis niodkuda.ubjes me jednim svojim
pogledom,po tko zna koji put!
a ja samo opet nitko i nista!
opet moram gradit,neznam koliko puta
izrusen ionako prazan svijet bez TEBE!



| Show me...magic of love (18) |

četvrtak, 25.10.2007.

Gdje je kraj?

Gdje je kraj? Kraj čemu? Pa ovim danima koje uglavnom završavam uz neke fotografije i opipljive uspomene kako bih sebi mogla dokazati da su postojala i neka bolja vremena, iako istovremeno osjećam tupu bol i mučninu u svojoj nutrini jer bez obzira na ljeta koja još teku mojim venama rastužujem se - prošlo je, prošlo je sve tako brzo! Takvom brzinom da nisam stigla uživati, a bogami ne mogu niti sada. Ne mogu tako potpuno uživati u nečemu što je bilo lijepo. Bilo. Ta riječ mi odmah stvori neki led oko srca i trenutak kasnije sve sam samo ne sretna. Pokušavam ja i sa ružnim uspomenama ne bi li bila obrnuto sretna, jer se neće ponoviti ono što je bilo ružno. Ne pomaže. Rastanci, svađe, problemi, neimanja, samoća, smrt... Uhvati me dvostruka bol. Toliko je bilo toga ružnoga da se ne želim sjećati.
Kakav je to dan kada se probudiš, kao ovaj moj danas i kada znaš da te još čeka bezbroj tuga, kada si umorna a ne znaš više od čega i kada ne znaš šta te to boli jer to što boli nema ime? Ni zbog čega jutros sam izgubila iluziju da će u moj život ući lagano, prozračan ljubičasti povjetarac i donijeti mi nešto posebno. Zar se ne bi trebala vratiti ljubav koju sam toliko davala naokolo, naravno kao krivim osobama u neograničenim količinama i ljubav koju sam uskratila svih ovih godina samoj sebi? Nikada mi nitko doista nije rekao, barem ne dovoljno glasno da bih ja čula da ljubav moramo dati prvenstveno sebi. To bi trebala biti prva lekcija u životu, koju dok ne savladamo ne bismo trebali ići dalje. Ovako, ne voleći sami sebe stvaramo iluziju da nam je potrebna ljubav baš onoga koji nam ne želi dati. Ili, nam daje u krivim oblicima, nedovoljno. U svakom slučaju mene je ljubav razbudila, bojim se da me ne bi i sagorjela.
Zaljubila sam se. A da bi to uspjelo morali bismo oboje biti hrabri i odlučni. i NELAŽLJIVI.
Barem u sveopćim stvarima.



| Show me...magic of love (5) |

utorak, 23.10.2007.

KAD BI BAREM ZNAO..............

Kad bi barem znao da te volim ko Boga,
Kad bi barem znao da ne spavam zbog toga.
Jer, kad bi znao možda ne bi bilo ovako,
Sve je počelo dobro, a završilo naopako!

Proklet bio dan kad sam te prvi put vidila,
Jer, od tog sam trenutka svakim danom šizila,
Zbog tih očiju, umiljatog pogleda, te plave kose,
Moje je lice bilo prepuno kapljica suza poput jutarnje rose.

Svakim danom volim te sve više,
Tako i u mom srcu piše,
Nadu nikad nisam gubila,
Iako bih se sad zbog tog ubila.

Da bar je sve ko prije,
Sad iz mojih očiju kiša lije.
Da bar to nikad nisam doznala,
I istinu o tebi spoznala.

Pokušavam se praviti da te ne poznajem.
Ali, to je nemoguće, kakav si tek sad spoznajem,
Svake noći molim boga,
A i činim više od toga:
Da bar istina nije kriva,
Bože molim te nek mi oprosti što sam živa.
...jer kad bi znao da te volim, možda ne bi bilo ovako.
Sve je počelo dobro, a završilo naopako..........



| Show me...magic of love (1) |

ponedjeljak, 22.10.2007.

U MOJIM SNOVIMA SI SAVRSEN

Cesto mi se tvoj lik pojavljuje u snu. To andjeosko lice koje i nakon toliko vremena ne mogu izbrisati iz glave, iz srca u kojem si ostao urezan zauvjek. Osjecam te pod kozom, kao da mi umjesto tople krvi ti teces kroz vene, kao da nikad neces nestati!
Uvjek se iznova pojavljujes u mom snu na trenutke koji traju poput vjecnosti, jer u snovima si tako savrsen, nasa ljubav je savrsena...zelim da to traje zauvjek.
Nekoliko trenutaka me preplavljuje osjecaj da sam tako zasticena, voljena. Medjutim, ubrzo shvatim da sam u stvarnosti naivna djevojka koju si lagao.
Pitam se, kako neko moze povrjediti osobu za koju je uvjek govorio da je voli i pricao sve price u koje sam povjerovala, a bile su samo rjeci koje ti nisu i nece znaciti bas nista. Vjerovala sam ti, jer sam bila zaljubljena, a ljubav je uvjek sljepa.
Ti si to vjesto iskoristio. I sada se plasim pomisli da me je izdala osoba koju sam voljela najvise od svega, kojoj sam se divila, a tako si me razocarao.
U tvoj zivot je dosla ona koja ti mozda znaci sve, al to nije vazno. Za tebe sam bila samo broj...jedna djevojka koja te iskreno i ludo voljela. Al tako je to uvjek bilo u zivotu. Zaljubljeni su uvjek patili, bili ostavljeni, prevareni!
Zasto te ne mogu jednostavno zaboraviti? Ne znam, ne mogu se boriti protiv sebe, svog srca, previse sam slaba. Znam da ovu prazninu koju osjecam, koja me svaki put skrsi, polomi sve u meni mozes samo ti ukloniti.
Proganja me misao da te druga ljubi, ta misao mi neda mira...Iako si me izdao, razocarao zauvjek cu te pamtiti kao savrsenu osobu jer si takav u mojim snovima.



| Show me...magic of love (4) |

nedjelja, 21.10.2007.

Oprost

u boji tvog glasa
pronašla sam odgovore
i u očima koje su blještale
i mrzile me kao što nitko nikad nije
u njima sam polako iščezavala...
vidjeh svoj lik u tvojim zjenicama
odsjaj je bivao sve jači
bilo me je strah
no ne htjedoh priznati
stajala sam čvrsto s nogama na zemlji
dok su me tvoje usne klele
i udarale me pogrdnim riječima
svaka riječ boljela je više od šamara
pretukao si me
sada sam jaka
i ne dam da mi utopiš glas
ne dam da mi progutaš osmjeh
i ukradeš sunce iz očiju
i ne dam da mi mržnjom
uništiš pojam ljubavi
i dok stojim ispred tebe
i gledam te pravo u oči
i vidim samo jad
a mogao si biti i ostati čovjek
a ti doživljavaš posljednji pad
i kao da si pred sudcem
gledaš u tlo
nemaš snage pogledati me kao tada
sada ja znam što je ponos
i što je kazna.
ja ne pamtim grijehe
pamtim samo iskupljenja
ali čovjek je stvoren za grijeh,
za kaznu
i zato da se mijenja...



| Show me...magic of love (3) |

subota, 20.10.2007.

evo me napokon..

evo napokon i mene..
nije me dugo bilo jer nesto mi internet nije radio.
sve u svemu u to vrijeme bilo je-i SUZA i SMIJEHA i SVADA..
uglavnom svegaali samo nije bilo onog koga treban..
danas bas i neman snage pisat nesto..pa se javim ja sutra sa novim postom..

ljubim vas sveeeeeeeeeeeeeeeee...
BACIN..



| Show me...magic of love (3) |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.