raštrkane misli jedne raščupane

subota, 06.05.2006.

zašto sam zapravo vječno nezadovoljna??

ne znam da li samo mene pucaju ovakva stanja ili nas ima više na Majci Zemlji, ali definitivno počinjem shvaćati da sam više, manje vječno nezadovoljna..ne ono u globalu, ne da sam mrgud ili nekaj slično nego ono...stalno jamram i zapravo nikada zadovoljna
uvijek nađem neki kurac kada mi je najljepše, kao da se bojim uživati kada mi je lijepo, pa sad tulim i tražim razloge za tako nešto...

jutros sam se probudila, ušla u tutača, otišla na kvarcanje i poslije s frendićem u šoping
iznenadila sam se s dvije manje torbice, dva grudnjaka i halterima (za dragog ;)), mislim ne da ih on nosi nego eto on voli sve te pizdarije, pa nek se veseli)
svaka normalna žena bi bila zadovoljna nakon šopinga i kavice na suncu
svaka osim mene...

sve je bilo ok do prije par minuta...

jednostavno sam potonula
i umjesto da se veselim nekim ok stvarima, ja sam zabrijala na neke probleme i došlo mi je da se pokrijem dekicom preko glave...


no


dodatak:

večer je ipak donijela promjenu mog idiotskog raspoloženja...al da me opralo popodne..bome je..

06.05.2006. u 16:00 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Carpe diem...
kako s navršenih tridest godina života izaći iz postpubertetskog svijeta, prestati pušiti, smanjiti kile, krenuti na fittness, ostvariti napokon zadovoljavajuću vezu i na poslu sve one isfrustrirane babe poslati u materinu....
nije Cosmo, nije Sex&City...samo jedna spižđena mala



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Is this love that I'm feeling,
Is this the love, that I've been searching for
Is this love or am I dreaming,
This must be love,
'Cos it's really got a hold on me,
A hold on me...

Ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije
jer fališ mi do bola
i znam da bit će još i bolnije

Jer svaka ljubav nova
ruši vjeru u tebe
ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije

Koje su to riječi
što su meni sišle s usana
ne poznajem ni jednu
što bi kazni ovoj bila jednaka

Jer su osveta i ponos dvije sestre blizanke, rođene u ponoć,
jedna malo prije, druga kasnije

Ako ikad vratim vjeru u tebe
i onda lažna nada nikne za mene

Na poljima od snova
ne pušta se korijenje
ovo mi je škola
i drugi puta ću pametnije