Tko radi, ne boji se gladi... Lažu kad kažu...

subota, 22.11.2008.

Amazing...jelte...

I see trees of green........ red roses too
I see em bloom..... for me and for you
And I think to myself.... what a wonderful world.

I see skies of blue..... clouds of white
Bright blessed days....dark sacred nights
And I think to myself .....what a wonderful world.

The colors of a rainbow.....so pretty ..in the sky
Are also on the faces.....of people ..going by
I see friends shaking hands.....sayin.. how do you do
Theyre really sayin......i love you.


itd, itd... slatka stara pjesmica...

Ta mi pjesmica nekako u glavi i mislim si, idem na youtube kad dođem na posao, pustit si ju za rano jutro kad ono- riknuli mi zvučnici.

Ovo sad već počinje biti zastrašujuće... jer dakle uz klimu, auto, sad zvučnike na poslu, sinoć mi je odjednom riknuo i komp doma... natipkario nešto kao insufficient memory lud a ja samo dodala novi printer... i riknulo sve. I nemogu ga upalit. namcor

Rekoh... neću ni pokušavati. Ovo nije moj tjedan... cry


Neću gubiti živce, to su samo stvari, i svaka od njih može se zamjeniti. Bojim se za dokumente u kompu jedino, imam tamo nekih starih zapisa, mudrih misli (moš mislit... dead ), mislim... ništa od pretjerane važnosti za spas svijeta ili olakšavanje života na zemlji... al godinama sam piskarila gluposti i uvijek sam govorila da ću jednog dana sjesti i čitati, da se prisjetim sebe od prije nekoliko godina... i sad ako kojim slučajem sve to nestane, doista mislim da će mi to nedostajati.

Sad je sabirna akcija Crvenog križa, navodno tijekom cijelog mjeseca, pa smo odlučili očistiti tavan jer tamo ima masu robe (kaputa i slično) koja bi mogla nekome možda i pomoći.

Ovo definitivno nije moj tavan... al jednog dana... kad dobijem u istom tjednu loto i onaj sa šest i onaj sa sedam brojeva, plus bingo, i keno... i božićnu lutriju... anyways... lijepi je... prilažem i članak da se vidi gdje sam maznula sliku...

March 29, 2007
Chuck Choi for The New York Times


tavan

Suburban Slickers Elizabeth and Mordechai Kubany remade the attic in their New Jersey home into a light-filled master bedroom suite. The open floor plan and glass-enclosed shower might appear better suited to a Manhattan loft than to the couple’s traditional red brick home, but the attic’s isolation gave the couple a chance to experiment.


Uglavnom, da se vratim na sabirnu akciju... dok smo tako čistili tavan našla sam, osim mnoštva slika, gramofonskih ploča (njih sam uzela i kupujem gramofon!), pa odjeće, stolica, fotelju, svijeće (?!), mamin herbarij iz osnovne (wow fino )... i svoj stari dnevnik. Znate ono... prelazak iz osnovne u srednju školu- drama situacija, miljun problema... Što da mu kažem, mislim da mi se sviđa... a možda i ne, nisam sigurna, joj sve je tako zbunjujuće... katastrofa mi je sve...

I onda sam odrasla zubo i još uvijek znam reći - JOJ sve je grozno. Al sam prisustvovala jednoj radionici... nebitno što, gdje, di... i tamo je predavač iznio upravo taj primjer i super mi je...

Osoba A: sve mi je grozno!
Osoba B: konkretno što?
Osoba A: halo?! pa rekla sam SVE
Osoba B: reci mi točno ŠTO da vidim mogu li ti pomoći


moram priznati... taj primjer kao da je meni u džep išao... Sad kad mi dođe da kažem JOJ SVE JE KATASTROFA, duboko udahnem i kažem: OK, ajd da vidimo što mogu napraviti po pitanju toga...

Pronalazak dnevnika pokazao mi je koliko sam sazrijela, koliko sam drugačija, koliko sam ozbiljnija.

Pronalazak dnevnika dobro me nasmijao rofl

Možda u nekom od sljedećih postova budem quotala samu sebe, tamo su tolike gluposti da nemogu vjerovati.

Enivejs... toliko za sad... završavam sa sljedećim (molim da primjetite godinu... )


dnevnik


Martha Hastie’s self-portraits and first diary entry for 1881
William Mack family fonds
Reference Code: F 40 Series C, MU 3300
Archives of Ontario




- 09:57 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.