Tko radi, ne boji se gladi... Lažu kad kažu...

petak, 21.11.2008.

otužno

sad triste

toliko je dobrih blogova nestalo... ljudi koje sam uvijek čitala, nema ih, gone, vanished, aj bok... namcor

pitam se, mada ih nikad nisam ni vidjela... gdje su ti ljudi? što im se dogodilo? da li su sretni?

auto je i dalje u banani...
klima također...

al zdrava sam, pametna i povremeno lijepa. ne brine me ama baš ništa.

osim toga što ću morati jako puno čitati da nadoknadim sve što u ovih preko godinu dana nisam pročitala na blogovima koji su ipak nekako opstali... i mnogim novima...

imam puno ideja za postove, al je trenutni problem što mi se ne da početi pisati... ono 4 real pisati, a ne nizati gluposti kao sada... u biti, ako se osvrnem na svoj blog do sada, ja nikad nisam baš ono pisala... samo sam nizala misli. povremeno je čak i nešto ispalo ok party

pozdravljam u mislima sve koje sam nekad čitala i uživala u njihovim postovima...

i želim im puno lijepih trenutaka u životu

falit ćete mi... cry

buhuhu

wave do... pa uskoro...
- 14:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.