Tko radi, ne boji se gladi... Lažu kad kažu...

srijeda, 17.01.2007.

Beauty sleep :)

Ne naspavah se. Ahhh nešto novo i drugačije u mom životu... zijev
Silne emocije... valjda.
Naime... postoji taj netko... On je već nekoliko godina prijatelj kojeg puno volim... neke 3 godine otprilike. To je osoba s kojom ni kava nije kava nego više nešto kao padanje sa stolice od smjeha... osoba s kojom se posvađam u roku 17 sekundi, a pomirim još brže jer smo oboje idioti... lud Sve u svemu- funkcioniramo odlično, razumjemo se uvijek i u svemu, možemo jedno drugog vrijeđati koliko god želimo, a da ne bude nakon toga nekih prepucavanja i svađa... Što mi je on svašta ispričao- da sam imalo normalna vjerovatno bi mi bilo zlo samo kad ga ugledam negdje. Al pošto jesam kakva jesam- sve mi je to simpatično i drag mi je jako.

Jednom smo kao i pokušali biti u vezi, to je trajalo nekih 11 sati (mi kao hodali...) i nikako nije išlo. rofl

Uglavnom... jučer na jednoj od naših kava (mali makijato i cola... dvostruka doza kofeina) u jednom trenutku tišina. Pogledam ga bolje i shvatim da on cijelo vrijeme priča...
Sa osmijehom i glavokimom (rofl glavokim rofl) , pravila sam se kao da sve čujem i, još bolje- da se sa svime slažem. Ipak je shvatio da ga uopće ne čujem. (Obzirom na to da kad god o nečemu pričamo, ja uvijek i svemu protuslovim tko zna kako je shvatio da ga ne slušam... rolleyes )
Pitao me što ja mislim...

Pojma nisam imala o čemu priča.
Nakon dugo vremena osjetila sam se... ma joj znate ono... kao u školi, kao da mi se sviđa dečko iz susjednog razreda, al se bojim i ne znam o čemu bi ja i on mogli razgovarati,... Ma kakvi leptirići, ja sam imala klokana i cijeli njegov podmladak u trbuhu... I nisam mogla vjerovati samoj sebi!

Nastavila sam razgovor kao da je sve super... kao, ništa se ne događa...

Al ovaj...

ups mislim da sam jako zaljubljena u njega...

ehhh...

I sad zašto ja nisam imala svoj beauty sleep sinoć?

Zbog liste ZA i PROTIV ove veze! Jučer sam došla doma na kraj nekog filma i shvatila da se radi upravo o tome... kao prijatelji koji su bili zajedno jednom i onda se on zaljubio, a ona kao nije... naravno hollywoodski prikazano film je završio happy endom, jer oni su u biti srodne duše od početka filma samo to nisu shvatili do zadnjih par redaka u scenariju. I onda maramica, suze, buhuhuhu oni su zajedno... Kako lijepo, neočekivano i romantično...

K vrapcu što i meni netko ne napiše neki tako lijepi scenarij da ga odživim...

smijeh

Uglavnom... rezimiram li svoju ZA i PROTIV LISTU shvatila sam da kad sam prestala razmišljati kao egocentrična glupačica (ali nama bi moglo biti dobro i ja bi bila baš sretna da mogu imati njega za svog dragog, ne bi mi bilo čudno zvati ga svojom ljubavi...) a to je bilo oko 4 i 40 ujutro... da je najbolje jednostavno- ne pokušavati ništa. Jedina stvar koja je gora od gubitka ljubavi, je gubitak iskrenog i pravog prijateljstva.

No onda se opet pitam... ako on ne zna o čemu ja razmišljam, odnosno- ako on ne zna da sam ja u njega u biti zaljubljena... koliko je to prijateljstvo iskreno?

Eto, tako mi je cijeli dan danas...

party kava kava i ajmo radit...

Svima šaljem veliku, ogromnu pusu...

Voli Vas OnaKoja-DANASBAŠINE-Radi
- 12:11 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.