Tko radi, ne boji se gladi... Lažu kad kažu...

utorak, 09.01.2007.

Iskrivljena percepcija...

Image Hosted by ImageShack.us

Navikavam se na nove leće... sve je nekako iskrivljeno kao na slici gore i na slijedeće dvije koje namjeravam priložiti današnjem postu.
Danas sam shvatila kako bi se lako mogla propiti zbog posla. Sjela sam na marendu i naručila amaro. Njegov gorkasti okus, dok je polagano klizio mojim grlom u moju nutrinu, smirivao me je u potpunosti. Zaustila sam da naručim još jednog i pogled mi je pao na sat... bilo je 11 i 30 ujutro... sjedila sam sama u kafiću... ni mjesto, ni vrijeme, ni dan za piće...

zabrinulo me koliko sam slaba... zabrinulo me koliko sam povodljiva...


Image Hosted by ImageShack.us

čudan dan, čudna ja... slike me tako smiruju, a danas je to jedino što samoj sebi želim- malo mira i tišine... prebučno je oko mene... jos prilažem jednu i brišem...

Image Hosted by ImageShack.us

strašno je koliko posla danas imam... namcor

wave see you
- 15:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.