Tko radi, ne boji se gladi... Lažu kad kažu...

petak, 05.01.2007.

Čine me sretnom i ja ih volim...

Recimo- Wishbone Ash, dobar, odličan, među najboljima... stari rock band... Odnosno postoji među mnogim njihovim albumima jedna pjesma koja je već godinama nešto što me fascinira. Inače se umorim rutine, jednolične svakodnevnice, ne podnosim rituale, ne poštujem nametnuta pravila, bunim se za sve i uvijek,( ah... krasno li sam biće...)... Ali INSOMNIA je... jednostavno odlična.

Insomnia

You done someone wrong
Your karma has come
To settle the score with you.
You're sneaking, you're crawling
Into the ground
Eyes open wide and blue.

Insomnia
Closer, but no closer.
Insomnia
Closer, but no closer.

The night you were layed
You had it made
When everyone fell into place.
Higher and higher
Too fast to miss a beat,
Body and bones as well.

Insomnia
Burning like a hell.
Insomnia
Oh, burning, yes, burning like a hell.

Where does it come from
Where does it go
Throwing over your sleep?
Walking and talking,
Dancing 'till dawn,

Insomnia
Waiting to get you.
Insomnia
Waiting to get you.

Waiting to, waiting to get you, inso...
Waiting to, waiting to get you, inso...
Don't let it, don't let it, inso...
Don't let it, don't let it,
Don't let it get you.


Jednostavan tekst, lagano psihodelična melodija i postala je himnom. Mojom smijeh

Glazba koja trenutno nastaje je nešto kratkotrajno i prolazno, a ono što pronalazim recimo na tavanu iz doba nekih drugih mladosti je doista prekrasno i drugačije.

To je ona glazba koja se danas pretežno čuje u remixevima i preradama, usuđujem se reći- ne baš uspješnima. Uvijek mi je bila zanimljiva reakcija kod recimo upoznavanja, pa pitanje (jedno od): Što slušaš?
Nadobudno odgovaram sa: "Stari rock..."
A na to obično slijedi: "A... Gunsi i to?"
Odgovaram sa "Hm pa... i ne baš." Kad počnem nabrajati bandove kao Wishbone Ash, Focus, Led Zeppelin, Deep purple... obično me zaustave kod jednog od posljednjih dva u nizu pa kažu: "Smoke on the water... koja stvar..." rofl

Ne osuđujem nikoga, volim što volim, poštujem sve ostalo. OK osim narodnjaka. To jednostavno ne mogu voliti, a ni poštivati. Osim određenih situacija o kojima ne bi sad pisala. Ufff... ponekad se same sebe bojim... lud

Ne želim sad ovdje glumiti da sam veliki poznavatelj glazbe, jer nisam. Jos učim, i učit ću još godinama rekla bih... al vezano uz "stare rock znalce" sjetila sam se situacije kad smo nas par cura u prisutstvu jedne drage prijateljice (stara- ako ovo ikad pročitaš- sorry, morala sam...) slušali nekakav CD, malo pričale i zafrkavale se... i prolupale kad smo čule KASHMIR od Led Zeppelina. Vrištale, skakale, pjevale, urlale... Nakon što smo se malo smirile, naša je frendica na to rekla- "Ma nije loše, al draži mi je original... znate ono od Puff Daddy-a... " (napomena: mislila je na ono što je gospodin P.Diddy il wotevr nazvao "Come with me", soundtrack od Godzille ako se ne varam...). Nismo se smijale. Čekale smo da kaže- šalim se. Al nije rekla...

Pa kao da se ukradena melodija (odnosno DIO melodije koji se ponavlja na repeatu) uz tekst:

hear my cries, hear my calls, lend me your ears,
see my fall, see my error, know my faults,
time haults, see my loss, know im lacking
backtracking, where i met you, pistol packing
itchy finger, trigga happy, try and trap me
bad rap, wiretap me, backstab me,
break the faith, fall from grace, tell me lies
time flies, close your eyes, come with me...

come with me, yeah
come with me, uh huh yeah



(primjećujete li naglašene "fenomenalne" djelove teksta?) može usporediti sa slijedećim:

Kashmir
(Bonham/Jones/Page/Plant)

Oh let the sun beat down upon my face, stars to fill my dream
I am a traveler of both time and space, to be where I have been
To sit with elders of the gentle race, this world has seldom seen
They talk of days for which they sit and wait and all will be revealed

Talk and song from tongues of lilting grace, whose sounds caress my ear
But not a word I heard could I relate, the story was quite clear
Oh, oh.

Oh, I been flying... mama, there ain't no denyin'
I've been flying, ain't no denyin', no denyin'

All I see turns to brown, as the sun burns the ground
And my eyes fill with sand, as I scan this wasted land
Trying to find, trying to find where I've been.

Oh, pilot of the storm who leaves no trace, like thoughts inside a dream
Heed the path that led me to that place, yellow desert stream
My Shangri-La beneath the summer moon, I will return again
Sure as the dust that floats high in June, when movin' through Kashmir.

Oh, father of the four winds, fill my sails, across the sea of years
With no provision but an open face, along the straits of fear
Ohh.

When I'm on, when I'm on my way, yeah
When I see, when I see the way, you stay-yeah

Ooh, yeah-yeah, ooh, yeah-yeah, when I'm down...
Ooh, yeah-yeah, ooh, yeah-yeah, well I'm down, so down
Ooh, my baby, oooh, my baby, let me take you there

Let me take you there. Let me take you there



ma dajte molim vas... headbang neusporedivo...

I nije mi namjera u ovom postu vrijeđati fanove Puff Daddy-a iliti P.Diddy-a... makar ovaj... preporučujem da pokušate slušati nešto zanimljivo za promjenu... a ono... gušti su gušti. Ne, neću vrijeđati.
Samo sam željela u ovom virtualnom svijetu vrisnuti da
VOLIM STARI ROCK!!!


wave

rock on...

Image Hosted by ImageShack.us
- 12:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.