smells like freedom....

ponedjeljak, 08.11.2010.

Trenutno se osican ko Bella (da ona Bella iz Sage Sumarak za koju svi nazalost znamo rolleyes ) samo malo manje samodestruktivno i depresivno (samo trunkicu manjebang)
Ovaj grad je tako tmuran i siv, samo mu jos fali frajer koji svjetluca na suncu i njegova krvolocna bagra. Doduse, da sam vampir, vjerojatno bih se ovde sklonila...ne sican se kad je zadnji put sunce svanulo namcor.
Cak je i moja volja za istrazivanjem zamrla. Napravila sam jucer djir gore, dolje po Arklowu koristeci situaciju da moji misanci protegnu sape, ali setnja je trajala punih 15 min...i to je to, nema se vise. Centar grada smo prosli uzduz i poprijeko dalje samo preostaju livade, polja i irske ovcice. Presli smo preko mosta pod kojim je nabujala rijeka Avoca djelovala zastrasujuce i sablasno, da ne spominjem koliko prljavo i gadno. Cudim se da one patke sto plutaju onuda nisu vec prozivjele nekakve mutacije eek

Greystones- setnica uz obalu, love beach, i klupica nasuprot st.davids high school
Photobucket

Fali mi Greystones, fali mi Bray i fali mi Dublin...taj dirty old town i njegove dirty old ulicice, Grafton street, O'Connely bridge, Tara street i Temple bar.

Sviraci, Stephans Green shoping centar, neizbjezne kocije
Photobucket

zracne snage vs mornarica; trinity college; djevojcica sa labudovima:
Photobucket

I pogotovo O'Reillys..Pub u uskom prolazu, iza Tara St zeljeznicke postaje, jedva vildljiv nama obicnim smrtnicima. Fali mi onaj miris drva i zeljeza od kojeg je napravljena cijela unutrasnjost, svijece na stolovima (jednu imam u sobi jer ju je Sean "zaplijenio " prosli putdead ) i ona tamna, misticna atmosfera protkana crvenim svijetlima i rockom. I zenski wc koji izgleda kao prolaz u neki drugi, srednjovijekovni svijet. Ogromno rustikalno ogledalo i freske na zidovima koje pricaju neku svoju pricu. I just love it. Prosla sam mnogo pubova i klubova po Dublinu i sire u zadnjih nekoliko tjedana, ali samo neki su ostavili utisak.

Drugi pub u koji volim navratiti jest Harbour bar u Brayu. Alternativna glazba, mladi bandovi, tisuce razlicitih slika i postera na zidovima, koji nemaju veze jedan s drugom, ali opet tvore savrsenu sintezu za dobar ugodaj i nezaboravnu atmosferu, simpaticni konobari i litre pive, sto se vise moze pozeljeti smijeh

Harbour bar: karte vise sa stropa, el comandante, naka dalijavska slika na stropu XD
Photobucket

Jedva cekam vikend, day off from work i malo relaksacije za promjenu..

- 16:18 - Komentari (7) - Isprintaj - #