<body> Budi moja voda,ja sam sada vatra,izgorjet ću... - Magnificent... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (8)
Lipanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

CREDITS

design: *choco [dz]
others: ×;×;×


Opis bloga

Borba s ogledalom


PEXA

-moje drugo JA
-ljepše
-čišće
-mršavije
-slobodnije
-voljeno
-sretno


Sweet,sexy...just beautiful





Budi moja voda,ja sam sada vatra,izgorjet ću...
subota, 25.07.2009.

Danas mi se sve nakupilo.Loše sam.Prazna sam i ta me praznina ubija.Nosim cijeli svoj život masku i ne znam što tražim.Ta moja maska je napravljena toliko realno tako da nitko ne može vidjeti pravo lice.Uvijek je vesela,pozitivna,sretna.Pravo lice,tužno lice, se pojavljuje samo kad sam sama.Onda se ne moram skrivat od nikoga.Onda ne moram glumit da sam apsolutno ali apsolutno nezadovoljna sa svojim životom.Hranu ne treban ni spominjat.Sve što je bilo u frižideru je trenutačno u mom želucu.Ne brinite se kaznila sam se-imat ću ožiljke tako da mi to više nikad ne padne na pamet.Stalno bježim i tražim izlaz ali ne znam od čega.Boli me.Stvarno me boli.Više od bilo koje fizičke boli.Mislim da imam sve,a onda shvatim da zapravo nemam ništa.Sama sam na ovom svijetu.Ne želim bit sama ali to je realnost.Onda ljudi kažu da ima Boga.







| komentari [8] da/ne |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.