<body> Magnificent... <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

  lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (8)
Lipanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

CREDITS

design: *choco [dz]
others: ×;×;×


Opis bloga

Borba s ogledalom


PEXA

-moje drugo JA
-ljepše
-čišće
-mršavije
-slobodnije
-voljeno
-sretno


Sweet,sexy...just beautiful





Napokon noć
ponedjeljak, 29.06.2009.

Napokon je pala noć.
Idem sretna i zadovoljna spavat.Znam da neću loše spavat jer sam lagana kao "perce".
Da,da...idem spavat čistog želuca.
Nažalost poslije ručka mia je zavladala mojim tjelom.
Zašto nisam snažna poput vas.
Ja sam običan slabić.Kukavica.
Teški ovisnik o duvanu.
Moram zapalit.
Ljubim vas puno...hvala vam na podršci...nisam ovo očekivala

->u vezi challenga
Počinjem od sutra
Ako je to protiv pravila slobodno mi napišite -300 i 50 (hrana)
Pošto mi je ovo prvi challeng možda ću nešto i falit ali nemojte zamjerit

...i moje nebo sad je posoljeni zrak,a moje more razlivena tinta...


->I CAN FLY






| komentari [5] da/ne |


Umorna od svijeta
ponedjeljak, 29.06.2009.

Taman sam ručala.Minimalno-moj jedini obrok!Jede mi se.Ah kako mi se jede.Ne smijem posustat.Evo taman pijem vodu...Kad će me napunit da više ne osjećam tu bol u želucu.Tu tugu.Kao da me netko reže.Lagano i pažljivo.Gori davan za duvanom i puni mi pluća nekom energijom.Evo već sad imam osjećaj da mogu vladat svijetom.Susjeda se dere,meni u ušima šušti.Riga mi se.Gladna sam.Ne mogu podnit.Ne mogu više pisat.Kapci su mi teški kao kamen.Idem spavat.Jel se ovo događa samo meni?Zašto?


| komentari [6] da/ne |


Danas...ja i moje drugo ja
ponedjeljak, 29.06.2009.

Buđenje-nikad ljepše!Ja samouvjerenija,ljepša,mršavija-otišlo još jedno kilo...Bliže sam,puno bliže ali opet tako daleko.Posjetila me prija.Nismo se vidjele 2 puna mjeseca.I šta kaže?Ona:"U kurac šta se dogodilo?",a ja kažem:"Draga 13 kila,eto šta se dogodilo"-i samo za vas (puno gladovanja i riganja).Ali ne više!Nema više riganja.Svaki put školjka je sve manja i smrdljivija.Kada izbacim tog vraga ne mogu vjerovat šta jedem.Hrana je odvratna.Ali ne,ne...Od danas zdrav život!Jer sam ljepša i zdravija (bar se tako osjećam).

...odjeb je lansiran za sve primitivce i kretene jer su mi otupili živce.Lansirano je i jedno veliko TKO VAS JEBE za sve zlobnike koje vidim oko sebe...

4 jebene godine trpila sam onu rugobu u ogledalu ali sad joj se samo smijem u facu


| komentari [1] da/ne |


Ta zvijer koja mi siše krv
nedjelja, 28.06.2009.

Ne mogu više.Nemam snage.Plačem.Ništa u mom sjebanom životu nema smisla.Hoćete opis mene?Debela,debela,debela...nezadovoljna,glupa,sjebana,tužna...Želim doživjet sreću.Jel' puno tražim?Samo jedan trenutak sreće.Sve me boli.Da me možete vidjet zgrozili bi ste se.Salo,salo,salo i samo salo.Aaaaaaaaah!!!
Dođe mi da vrištim.Zašto me niko ne voli?Zašto su ljudi tako oholi i zločesti?Zašto?


| komentari [3] da/ne |


Uvod u moj pakao
subota, 27.06.2009.

Evo me...Lagano mi prolaze 17,a OGLEDALO ne pokazuje ništa ljepšu sliku.
Cijeli svoj život imam problema sa vagom.Ti brojevi,ti jebeni brojevi!!!Ta osoba,ta iskrivljna slika-to nisam ja...to ne mogu biti ja!Zašto me srce boli?
Samo želim biti lijepa i slobodna...kao Butterfly...Treba mi odmor.Ne,ne,ne...Neću vam učiniti uslugu.Jedan dan ćete se diviti svi vi koji ste mislili da neću uspjet.Već 12 kilograma manje,a osjećam se kao da sam skinula 12 kilograma boli i suza.Dobar osjećaj,jebeno dobar osjećaj...

Treba mi potpora,koja lijepa riječ...

Evo jedna pjesma od mog najdražeg pjesnika!
Morbidno-znam,ali prekrasno...

NEPRIJATELJ

Moja mladost mrkla olujina bješe,
Suncima tek gdjekad svijetlim obasjana,
Pustoš vrtu mome gromovi naniješe,
I malo mi osta voća neubrana.

Jesen misli,eto,već dodirnu mene,
Lopate se latit valja koja zape,
Da životu vratim zemlje poplavljene,
Gdje rupe duboke ko grobovi zjape.

Tko zna da l' će novo cvijeće mojih snova
Naći na tlu,golom poput pješčanika,
Sok okrepe tajne za cvjetanja nova?

O boli!O boli!Vrijeme život grabi,
A Netko nam srce glođe,mračna lika,
I krijepi se našom krvlju,koja slabi!




| komentari [4] da/ne |


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.