olivera

19.11.2005., subota

sretna ti Nova

samo nekoliko stanica dalje..
prošla sam kiosk žuto narančaste boje sa tisuću različitih izdanja novina, sa razglednicama požutjelih uglova i šest paketića kikirikija, sa praznim metalnim stalažama baš pred zatvaranje
izlozi..čini mi se da je opet obli vrh cipele "in"..ne vjerujem sebi jer.. ti si mi rekao da sam demode, jednom.
bistro..buffet..neka lica zadovoljna zbog kave..toasta..nekada je potrebno zbilja malo, premalo
ne brojim stanice, nekoliko može biti sve i mrzim tvoju neodređenost čini mi se da možda ne želiš da te nađem, krivi putokaz..možda ili nikad. i zašto sam pristala,vani je prehladno ti znaš koliko ne volim hladnoću..mrštim se ukočena tijela treba mi samo dašak u ledja da se okrenem, vratim.
nekoliko stanica nakon..
poznati stav i smiješak u lice..sasvim dovoljno za slavlje, pa sretna ti Nova..kažeš dok mi zavlačiš ruke u džepove..i opet sam u modi






- 23:24 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

volem...